GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 8 kwietnia 2017

1404. Półhybrydy i manicure półhybrydowy - co to jest i jak wykonać poprawnie?

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o prawidłowym robieniu pazurów półhybrydowych.

Może najpierw kilka słów wstępu.

1. Co to są półhybrydy?

Półhybrydy to nic innego jak manicure, gdzie łączy się ze sobą lakiery hybrydowe z lakierami tzw. normalnymi. Dzięki temu mamy dosłownie nieograniczone możliwości zdobień i kolorów, a trwałość malunku trwa aż do 2 tygodni.

2. Jakich lakierów używamy do półhybryd?

To jest tak naprawdę dowolność i pełnia swobody. Ja używam produktów z różnych firm, np.: Golden Rose, Rimmel, OPI, MissX, Bling, Vrenmol, Effective Nails.

3. Jak łączymy manicure hybrydowy z normalnym?

a) wykonujemy manicure hybrydowy jak zawsze, ale zamieniamy lakier na normalny.
b) wykonujemy manicure tradycyjny, ale używamy top coat hybrydowy.
c) wykonujemy manicure hybrydowy, ale zamieniamy top coat na normalny.
d) wykonujemy manicure tradycyjny, ale zamieniamy bazę na hybrydową.

Ja najczęściej korzystam ze sposobu b)

Tyle teorii, czas na praktykę.

Na początek co nam będzie potrzebne:



I do ozdoby:


pyłek grafitowy: Klik!

A teraz zaczynamy!

1. Najpierw nadajemy naszym pazurkom wybrany przez nas kształt:


pilnik,ok. 3 zł, bazarek

2. Potem zmiękczamy i usuwamy skórki:


Lovely preparat do usuwania skórek, ok. 8 zł, Rossman; sprzęty: bazarek

3. Następnie matujemy płytkę pazura cleanerem i wacikiem bezpyłkowym:


oba cleanery z Effective Nails

4. Teraz czas na bazę i primer (każdy produkt osobno utwardzany po cienkiej warstwie po 1 minucie w lampie led):


Effective Nails baza: Klik!


Effective Nails Smart 3-in-1 Gel: Klik!

5. Wreszcie pora na nałożenie dwóch warstw wybranego przez nas kolor lakieru:


Golden Rose Ice Chic nr 09.

6. Gdy lakier główny nam dobrze wyschnie, pora na top coat (jedna warstwa utwardzana w lampie led 1 minutę):


Effective Nails top coat: Klik!


7. Kto chce może sobie szpon wybrany ozdobić (pyłek wtarty w top coat, a następnie ponownie pokryty top coat i utwardzonym w lampie LED 1 minutę) :



pyłek grafitowy i pacynka: Klik!


8. Przemycie malunku cleanerem:


Effective Nails cleaner: Klik!

9. Nawilżenie skórek:


Nails Company oliwka do skórek: Klik!

10. Gotowe pazury:












Tak wykonany manicure półhybrydowy utrzymuje się u mnie ok. 14-16 dni.

Powiem Wam, że jest to bardzo wygodna forma zdobień, bowiem nie dość, że oszczędzamy na lakierach (lakier normalny: 3 zł, lakier hybrydowy: 30 zł) to jeszcze zużywamy systematycznie swoje normalne zapasy lakierowe.

Dzięki temu nic się nie marnuje, równowaga w przyrodzie zachowana jest, a z portfela nie ucieka kasa niepotrzebnie.

A Wy słyszeliście wcześniej o manicure półhybrydowym?

Artykuł powstał przy współpracy z portalem Kobieceporady.pl

Kathy Leonia

PS. Post automatyczny, szwendamy się w tym momencie gdzieś w chaszczach pod Krakowem.

58 komentarzy:

  1. Dla wielu są to przydatne wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o takim sposobie, lubię eksperymentować z paznokciami, ale jeszcze nie próbowałam, za bardzo przyzwyczaiłam się do utwardzonych w lampce paznokci i nie chciałoby mi się czekać! Ale ciekawe rozwiązanie! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  3. w ogóle się na tym nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG ile tego wymyslają na te paznokcie lD

    OdpowiedzUsuń
  5. To można powiedzieć że i ja robiłam półhybrydy :D Tylko na stopach na żel dawałam zwykły lakier o trwałość miesiąc :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że metalowy pilnik ci służy. ja polecam papierowe. Najlepsze są for beauty z Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze nie robiłam - nie wiedziałam jak. Teraz już wiem i będę korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Avon i Golden Rose mają super lakiery <3 Nic tylko kupić dobry top coat i bawić się ze zwykłymi lakierami. Też tak robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli opcja dla ekonomicznych dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiłam tak kiedyś, dopóki mi nie zafarbowały paznokcie przy ściąganiu mani.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie próbowałam jeszcze zrobić tak pół na pół, ładny efekt 😃
    Ps miłego szwendania 👍

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne paznokcie, podoba mi się ten hologram

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatne rady :) Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie widziałam żeby ktoś łączył zwykłe lakiery z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O takim manicure nie słyszałam. Ale ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bawiłam się w to kiedyś :) ciekawa opcja, jeśli chce się trochę wydłużyć trwałość mani :) metalowe pilniczki rozwarstwiają paznokcie, lepiej używać papierowych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o tej metodzie wcześniej, ale jakoś nie byłam do niej przekonana... teraz widzę, że to działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja koleżanka stosuje tą metodę jednak ja nie przepadam za nią wole normalne hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna metoda, wcześniej o niej kompletnie nie słyszałam. Ale teraz z pewnością dzięki Tobie wypróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem w szoku, bo jeszcze o tym nie słyszałam :) tym bardziej chcę to wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta oszczędność na lakierze mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie słyszałam, ale też temat malowania jest mi obcy.
    Piękne paznokcie i kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja muszę najpierw zaopatrzyć się w lampę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam, że tak się da :D

    OdpowiedzUsuń
  25. dla mnie to zbyt czasochłonne... jak już to stawiam na zwykły lakier i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam nigdy wcześniej o manicure półhybrydowym, ale muszę kiedyś wypróbować tę metodę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jasne, że słyszałam. Bardzo fajny efekt na pazurach :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o proszę, nie wiedziałam, że można łączyć normalne lakiery z hybrydowymi preparatami :) fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Skoro tyle ci się trzymają, to jak zrobić kolejne ''Paznokcie na dziś'' za tydzień :D ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Polhybrydy! No pomysł jest. A kolorki super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam o tym wcześniej, ale pomysł niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  32. I use a glass file of Mont Blue or a laser file of Batterfly, they cut more softly, without breaking a nail plate.
    I heard that gel base is applied by usual varnishes, it is convenient that nails spoil less at removal of nail polish. Vtirka is beautifully poured.
    On me a violet shimmer and mint with flowers.

    OdpowiedzUsuń
  33. O półhybrydowym nie słyszałam, ale wyszedł zdecydowanie dobrze. Pokazuj częściej swoje pazurki, można czerpać inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze o tym nie słyszałam, ale chętnie wypróbuje :)
    Lakiery hybrydowe są rzwczywście bardzo drogie.

    OdpowiedzUsuń
  35. I love the rose nailpolish!
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  36. Słyszę o tym po raz pierwszy, ale czuję się mega zaintrygowana :-D

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam wcześniej o tej metodzie, ale warto ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nawet nie wiedziałam ,ze istnieje cos takiego jak półhybryda ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie to wszystko czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja wolę albo tradycyjny mani, albo hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nadal pozostaję przy tradycyjnych lakierach, ale półhybryda to fajna opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Słyszałam o tej metodzie z używaniem lakierów tradycyjnych, wiele osób ją sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie słyszałam o tym, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Słyszałam, ale nie do końca wiedziałam na czym to polega, wyjaśniłaś to idealnie 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się jak ci wyszły pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo ładne zdobienie i fajny sposób malowania pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten sposób, którego używasz, jest też chyba najbardziej pewny ze wszystkich, prawda? Bo normalny top mógłby tak nie trzymać.
    Pozdrów podkrakowskie chaszcze, może właśnie brniesz przez pole mojej przyjaciółki. ;p

    OdpowiedzUsuń
  48. A jak wygląda ściąganie takich półhybryd?. Też łatwiej niż zwykłe hybrydy. Bo to jest mój największy ból samo robienie hybryd nie wkurza mnie tak bardzo jak ich usuwanie☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy spiłować top coat i potem zwykłym zmywaczem schodzą malunki, jeśli się wcześniej użyło bazy która była nie hybrydą ale lakierem normalnym:)

      Usuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru