GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 27 maja 2017

1453. Paznokcie na dziś, cz. 51

Witajcie!

Dziś pazurów czas.

Pokażę Wam eleganckie zdobienie hybrydowe, jakie wykonałam na chybcika przed weselną imprezą.

Oto jak wyszło:










Użyte produkty:


od góry od lewej: Effective Nails baza; lakier hybrydowy Neess nr 7528 pole lawendy: Klik! ; lakier hybrydowy Bling nr 22; lakier hybrydowy Victoria Vynn nr; top coat Effective Nails.
od dołu: pędzelek do zdobień





Na odtłuszczone i pozbawione skórek pazury, nałożyłam cienką warstwę bazy, utwardziłam w lampie LED 1 minutę.

Teraz czas na zdobienie:

a) kolor 


Pazury wszystkie oprócz środkowego pomalowałam dwiema warstwami pięknego fioletu, utwardzając każdą warstwę z osobna po 1 minucie.

b) biały zawijas

Za pomocą cienkiego pędzelka i koloru 22 wykonałam kontury maziajów. Czynność powtórzyłam dwukrotnie. Całość utwardziłam w lampie po 1 minucie.

c) brokat

Pazury z fioletowym lakierem pomalowałam jedną warstwą brokatu. Nawet nie wiecie jak bardzo powstrzymywałam się, by nie dodać drugiej warstwy...

Gdy już zrobiłam wszystko to, co chciałam, pokryłam malunki top coat i utwardziłam go w lampie.
Teraz wystarczyło przemyć cleanerem i już.

Nasze zdobienie na wesele gotowe!

A Wy co na pazurach dziś macie?

Kathy i Leon

PS. Nie ma to jak plan reklamowy dzień wcześniej, kończący się o... 4 rano!

51 komentarzy:

  1. bardzo ładne :) ten lawendowy kolorek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W reklamie tak już jest.. 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają :) Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U ja nie mam cierpliwosci do takiej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejkuu *.* Jakie piękne ! :O cudo cudo cudoo! ♥♥♥ baw się dobrze :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie da się zaprzeczyć, ze masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love that purple colour!
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taki delikatny fiolet na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzorek mógłby być lepiej dopracowany ale jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, ja mam akcję regenerację od jakiegoś czasu ale zrobię sobie jutro w końcu jakiś kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki ;) A całe mani takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten kolor, też go mam ;) Ciekawe zdobienie, ale dopracuj troszkę malowanie - szczególnie wolny brzeg, bo na zbliżeniach widać twoją naturalną płytkę paznokcia. Wtedy masz pewność, że mani będzie się dłuuuugo trzymało :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypomina takie "gołe" drzewo. :)
    Ja noszę jeszcze zdobienia, które robiłam na początku maja. Niedługo wrzucę zdjęcia.
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie moje kolorki :D Tylko ten wzór jakoś nie przypadł mi do gustu. Ja dzisiaj pomalowałam miętowym, kremowym i cudooownym holo !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny wzorek i ja muszę zacząć je ćwiczyć 😜

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie:) Ja ostatnio mam lenia, a przydałoby się coś zrobić z moimi pazurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam, ale moim zdaniem paznokcie są wykonane bardzo niestarannie. Osobiście nie pochwaliłabym się takim efektem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne. Niby proste zdobienie, a efekt bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, lubię takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiesz jak bardzo podoba mi się taki efekt na paznokciach! Świetny! :)
    Lubię delikatne barwy! Super!
    A u mnie na pazurach teraz amazoński las haha!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie. Mój ulubiony kolor na paznokciach, oprócz różowego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pazurki. U mnie dziś dominuje róż.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne paznokcie i bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful shade at a varnish! I have a folgirovanny slider design blue-green and cats with butterflies.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny ten fioletowy lakier :) u mnie też dzisiaj fiolet na paznokciach, ale w innym odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne paznokietki! Podoba mi się wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor fajny :) a mam cuffing żelki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten kolorek lakieru jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny ten liliowy kolor, a dodatek białego był fajnym pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi Kathy!
    Wow Nice decoration, and the effect is very nice!
    Love the colors!
    Wishing you a happy and healthy 2022!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru