GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 23 maja 2017

1449. Recenzja: Indigo Nails serum do paznokci z mirrą

Witajcie!

Dziś zajmiemy się paznokcie odżywkowaniem.

Będę mówić o  Indigo Nails serum do paznokci z mirrą.

Słowo od producenta: "Indigo Serum z Mirrą to gwarantowane wzmocnienie skórek i paznokci.
Preparat został nagrodzony w prestiżowym konkursie Beauty Forum Awards 2017 w kategorii         " Dłonie i Paznokcie - Pielęgnacja"
Twoje dłonie zasługują na profesjonalną i ekskluzywną opiekę.
Dzięki innowacyjnej recepturze odżywisz suche skórki.
Indigo Serum z Mirrą to luksusowy preparat, który regeneruje wysuszoną skórę i zapewnia mocne paznokcie.

Pojemność 2,5 ml "

Mazidło w opakowaniu:





Po wyjęciu z tubki:



Od producenta:



Skład:




Aplikator:





Na dłoni:



Na paznokciach:




Szczegóły:

Cena i dostępność produkt dostałam w ramach giftów z Meet Beauty, o którym pisałam tu: Klik! i tu: Klik! Normalnie można je ucapić tu, gdzie kosztuje ok. 19 zł.
Zapach: przyjemny, delikatny.
Konsystencja: oleista.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe w tonacji złota z pędzelkowym aplikatorem. Pojemność: 3 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam nawet na pół roku kuracji pazurów
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z produktami 
Indigo Nails. I jestem przekonana, że nie ostatnia. Serum do pazurów z mirrą oczarowało mnie na tyle, że używam że praktycznie przez cały czas. Nic tak nie odżywia moich szponów jak ów cudak. Mimo, że od prawie pół roku noszę hybrydy to stan płytki paznokcia się nie pogorszył ani trochę. A to wszystko dzięki temu niepozornemu, oleistemu ziomkowi z pędzelkowym aplikatorem! Jak go używam zatem? Ano po każdym zdjęciu hybryd,  w oczyszczoną płytkę pazurów wmasowuję preparat, który wchłania się błyskawicznie, zaczynając od razu proces regeneracji. I to wszystko. To cały sekret mocy i twardości moich paznokci. Dodam, że produkt jest niezwykle wydajny, a dzięki aplikatorowi jego używanie jest czystą przyjemnością. Warto wspomnieć, że mazidło mnie nie uczuliło, ani nie podrażniło. Jedyne co mi się nie podoba, to kiepska dostępność tego serum w formie stacjonarnej... Ale od czego są Internety. Polecam.
Ocena: 4/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy z Leonem

58 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze Ciebie nie zawiódł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę jaki prosty skład :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego preparatu, ale wydaje się bardzo ciekawy :) Szkoda, że nie można kupić w sklepie stacjonarnym, ale poszukam w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zerknę na niego w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  6. you like your nails too much Kathy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wkurzaloby mnie takie serum... Nie cierpię wszelkich olejków na dłoniach, bo potem wszystko jest tłuste

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze! A ja jeszcze nie mam tego serum :o :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ukrywam, że szukam czegoś podobnego, więc ten post jest dość pomocny ;) Nawet do pół roku? a mi sie zawsze wydawało, że 3 ml, to strasznie mało i wystarczy mi zaledwie na kilka aplikacji heh.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mirra? To tego się jeszcze używa? ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli miałoby mi pomóc, to mogę je ściągnąć nawet z Afryki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam, lubię, nawet czasami używam, opakowanie jest cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki Angelice i jej Instagramowi, w końcu zobaczyłam jak wyglądasz! :) Tak się pochwalę a propo tego waszego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam tego serum , ale przydałoby sie moim paznokcia podczas odpoczynku od hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie trzeba się za nim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam ale z chęcią wypróbuję na moje pazury :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Serum naprawdę przyjemne. A, że lubię zakupy online, stacjonarna niedostępność nie jest dla mnie dużym problemem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny aplikator, zainteresowało mnie to serum

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego serum. Ja boję się takich cudownych produktów po używaniu odżywek z Eveline i Golden Rose które zniszczyły mi paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem przyjemny ten ziomeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie cały czas czeka na pierwsze użycie.

    OdpowiedzUsuń
  22. I love this kind of products.
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  23. Looks like a great product, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. serum z mirrą, brzmi szlachetnie :D i zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  25. Esos serums y aceites para uñas van muy bien las hidratan y nutren fortaleciendolas. Un beso

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie działa przy regularnym stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niezły produkt :) jak znajdę kiedyś to kupię :) Bo przez int. to ja nie lubię zakupów robić

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy produkt myślę, że mógłby moje paznokcie postawić na nogi bo są w kiepskim stanie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, że mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wydaje się być fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. I never tryed nail serum, but it look great!

    OdpowiedzUsuń
  32. hybryd nie używałam na szczęście mega zniszczonych paznokci nie mam

    OdpowiedzUsuń
  33. Looks like a really nice product!

    OdpowiedzUsuń
  34. That's a right product for me because I have Skins on my fingers and didn't know how to get rid of them. Thanks for your review.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam kosmetyków tej firmy, ale ten zapowiada się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie miałam styczności z produktami tej firmy. Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Really interesting post) Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  38. it is very interesting.. my nails aver brittle and dull.. i cannot put nail polish..

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze, że znalazłaś coś na ochronę paznokci co działa:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Coś zdecydowanie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. W sumie skusiłabym się, ale na razie mam zaplanowaną pielęgnację na kilka miesięcy, żeby opisać efekty na swoim blogu. Jak nie zapomnę, to wypróbuję to serum. :)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam, ale nie przepadam za oleistymi produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawe, trzeba by spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru