GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 29 maja 2017

1455. Jak podkreślić brwi, czyli zestaw do podkreślania brwi od Miss Sporty

Witajcie!

Dziś sobie brewki zdefiniujemy.

Posłuży mi do tego produkt od Miss Sporty z serii Really Me.

Oto jak się prezentuje:


Od producenta:


Po otwarciu:



Pędzelek:






Na dłoni:



Brwi po podkreśleniu:




Myślę, że ów produkt do brwi znajdzie się ewidentnie w gronie moich ulubieńców.

To jaki bowiem efekt daje na brwiach i jak cudownie je podkreśla zakrawa o peany chwalące go na świecie całym.

Może najpierw trochę faktów.
W skład takiego zestawu brwiowego wchodzi cień, wosk oraz cienki, skośny pędzelek.

Ja mam wersję brązową, dla blondynek, natomiast myślę, że odpowiednie stopniowanie wosku i cienia da efekt odpowiedni również i dla brunetek.

Produkt pięknie się rozprowadza i łatwo "wsiąka" we włoski brwi, sprawiając, że całość malunku wygląda bardzo naturalnie.
Cienki, skośny pędzelek dołączony do zestawu bardzo ułatwia precyzyjne nakładanie wosku, dzięki czemu można osiągnąć iście perfekcyjną linię łuku brwiowego.

Warto dodać, że produkt mnie nie uczulił, ani nie podrażnił.
Jest wydajny, tani (ok. 10 zł) i trzyma się cały dzień na swoim miejscu.

Polecam go bardzo.
Ten mały gagatek zmieni życie Waszych brwi na lepsze!

A Wy czego używacie do podkreślenia brwi?

Kathy i Leon

60 komentarzy:

  1. Ja obecnie używam cienia do brwi od Golden Rose i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tej pomady i byłam bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam cienie do brwi innej firmy, jak mi się skończy co na pewno nie nastąpi szybko, bo to są bardzo wydajne produkty to będę się rozglądać za takim jak prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam produktów Catrice.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkowiem dobrze wygląda, ja akurat używam tuszu lub zwykły bezbarwny wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny gadżet. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wygląda:) Ja używam tylko kredki do oczu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja siostra go ma i sobie chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupilam kiedys cos podobnego z avonu i w ogóle się u mnie nie sprawdziło. Ten produkt wydaje się lepszy, będę musiała przetestować

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie kolory były zbyt rudawe :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jednak wolę pomady ;) Albo tradycyjne kredki, dla podkreślenia brwi w biegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo ładny, ja używam kredki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze podkreślone brwi nadają twarzy charakteru.
    Super!
    Ja mam paletkę do brwi z Kobo i jestem zadowolona.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podkreślam brwi :P

    Przesyłam dużo ciepła i słoneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się , że dołączone do niego zostały akcesoria do aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam kiedyś w sklepie ten zestaw, ale nie przepadam za tym sposobem podkreślania brwi.
    Moim ulubiencem jest żel z Rimmel do brwi z taką fajną szczoteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze nigdy produktów Miss Sporty do brwi :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie to wygląda, no i ta cena. Muszę się zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam albo kredki z Catrice albo albo pomady z Bell z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny efekt, idealnie dopasowane kolorki dla Ciebie :) ale masz piękne oczysko *.*
    miss sporty to firma w miarę tania, co nie znaczy, że niedobra :P bardzo lubię ich korektor :3
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam kredki z Vibo :) i świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna rzecz i w dodatku bardzo wydajna :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor jest ok widać, nie miałam produktu. Najbardziej lubię kredki jednak ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie to różnie czasami kredki, a czasami właśnie takie paletki. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie używam takiego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam podobny zestaw, ale z Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie wygląda :) Z Miss Sporty kupuję tylko pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie podkreślam niczym brwi bo raczej nie mam takiej potrzeby. xd Te, które prezentujesz widziałam w Rossmanie, ale chyba do moich brwi by się nie nadawały. Są za jasne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie używam niczego do podkreślenia brwi, bo bez tego są już i tak bardzo wyraziste :D
    A produkt ciekawy dla kobiet, które takich rzeczy używają.

    OdpowiedzUsuń
  30. dużo fajnych produktów do brwi się ostatnio pojawiło, ale ja jakoś ich nie potrzebuję, akurat brwi mam na tyle gęste, że nie trzeba ich podkreślać, bo wtedy zaczną wyglądać groteskowo. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Looks like you've a great product there, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Naturalnie wyglądają ładnie. Mam kredkę z Wibo i żel. Ale lubię też z Golden Rose i Loreala. A myślałam, żeby sobie kupić pomadę z freedom, bo wszyscy chwalą. PS ładny kolor paznokci

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki za recenzję :) Koniecznie musimy zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Swoich brwi nie podkreślam, są dosyć gęste, a jakoś nie czuję potrzeby uskuteczniania przy nich jakichś dodatkowych czynności ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze go nie miałam, ale wygląda ciekawie. Na razie do brwi używam tylko maskry z Lovely. Może czas przetestować coś innego.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  36. ja używam zestawu z bell i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. używałam i średnio mi podpadł, aktualnie używam pomady z wibo

    OdpowiedzUsuń
  38. Efekt bardzo, bardzo naturalny... Chyba nie przypadłby mi do gustu niestety :/ Ja używam cienia z Inglota zamiennie z kredką z Catrice i póki co jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja podkreslam brwi z cieniami od GR. Troche drozsze, ale sa moim zdaniem niezawodne :3

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny i naturalny efekt, nie znoszę jak ktoś ma mocno wyrysowane brwi na skórze, okropnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny efekt dają te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Thanks for the great post) Have a nice week!

    OdpowiedzUsuń
  43. Też mam ,używam i sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy produkt, ale ja wolę jednak produkty w formie żelu i wyposażone w szczoteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Very nice palette!
    I like the essence palette!

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygląda super, ładnie podkreślone brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja używam kredki do podkreślenia brwi :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru