.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

środa, 10 maja 2017

1436. Przesyłka z Rosegal.com cz. 3!

Witajcie!

Dziś ostatnia z puli przesyłka z Rosegal.com.

Tu była pierwsza: Klik!
Tu druga: Klik!

A oto obecne cuda.

a) wzornik na lakiery:

Klik!

 Klik!

 Klik!

Krem pod oczy:

 Klik!

 Klik!

 Klik!

 Klik!

 c) lakiery Bling 2728.

2728

2728

2728

2728
Z tym zamówieniem wiąże się historia sięgająca prawie okolic lutego.
Mianowicie, czekałam nań niesamowicie długo...

Gdy wreszcie owe produkty do mnie doszły, okazało się, że pomylono kolory lakierów.
Zamówiłam kolory w odcieniach czerwieni.
Jakie więc było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu paki moim oczom ukazały się kolory zieleni i brązu, czyli 27 i 28.

Nie mówię, że mi się nie podobają, bo te barwy naprawdę zacne, ale hm od czerwieni do brązu droga wiedzie nieco daleko.

Mało tego!
Szukałam tychże odcieni na stronie Rosegal.com, co by Wam je podlinkować.
Dacie wiarę, że ich nie ma?
Może zatem dostałam unikat nad unikaty jako zadośćuczynienie długiego czekania.

Stąd też linki zawiodą Was do kolorów lakierów wyjściowych, jakie winny być zamiast tychże.

Dla przypomnienia:

a) wzornik na lakiery: Klik!
b) krem pod oczy: Klik!
c) lakiery Bling: 27, 28.

A Wam co się najbardziej spodobało z powyższych ziomków z Rosegal.com?

Kathy i Leon

53 komentarze:

  1. Wow, the manicure products look cool! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałaś unikat nad unikaty albo...coś co im się kończyło i chcieli się pozbyć resztek ( nie starych, a końcówki ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że pomylono kolory lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać jak się sprawdzi pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz koniecznie pokazać kiedyś swoją kolekcję lakierów do paznokci. Coś mi mówi, że jest spora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego kremu pod oczy, więc koniecznie daj znać jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwna sprawa z lakierami. Krem pod oczy ciekawie wygląda, dość specyficzna forma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałaś lakiery których kolory nie istnieją? No bardzo ciekawe. Krem pod oczy wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zamówienie, mam kilka lakierów Bling

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy aplikator, czy opakowanie ( nie wiem jak to nazwać) kremu pod oczy ;) Moze rzeczywiście te kolorki lakierów to specjalne kolory dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzornik fajny, ja zamówiłam ostatnio na ali takie pojedyncze na kółku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm.. w sumie to szału nie ma! ;) Ale ja generalnie mam ambiwalentny stosunek do chińszczyzny. ;)

    Uściski!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zamówienie, i te kolorki bardzo fajne, w moim stylu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie krem pod oczy przypadł do gustu. * Wiosna słoneczna mogłaby już przyjść. Buziaki ode mnie i Pepy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten krem pod oczy fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo długo musiałaś czekać, masakra... Najlepszy wzornik, bo kolorki nie najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pokazuj lakiery na paznokciach:D

    OdpowiedzUsuń
  18. wzorniki na lakiery :D ostatnio mi ich zawsze brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Krem pod oczy wydaje się ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jednego blinga, ale przyszedł glutek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie wygląda ten krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy ten krem pod oczy :) nie lubię, gdy ktoś myli mi zamówienia i dostaję nie to, czego oczekiwałam :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie wypróbowałabym ten krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej spodobały mi się lakiery.
    Fajne zamówionko.
    Spróbuję kiedyś może coś wyhaczyć na Rosegal.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się lakier 27. Szkoda, że tak długo musiałaś czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  26. To dziwne ,że pomylono te kolory. Ładne, takie jesienne :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. O ja właśnie taki wzornik muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. That roller looks very interesting.
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie wzorniki są bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurde, nie dość, że tyle czekałaś, to jeszcze pomylili kolory? ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. zazdroszczę! :D Ja powoli wybieram się na kurs zdobienia i poszukuję zestawu do hybryd :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe produkty :)
    Dobrze się sprawdzają te lakiery? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam takie wzorniki ;) kupuję je u siebie w chińskim markecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. też by mi się przydały wzorniki do paznokci :D i w ogóle zrobienie porządków w lakierach :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem mega ciekawa tego kremu pod oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Taki wzornik to fajna sprawa:) Malujesz innym paznokcie za pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
  38. Byłabym zła gdyby mi przyszły nie takie kolory jak chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A co zamierzasz zrobić ze wzornikiem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo przydatny post dzięki ! ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga, chyba, że nie jest podpięty do profilu Twego.
***
Jeśli więc masz adres bloga podpięty pod profil blogera, a mimo to uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...