GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 26 maja 2017

1452. Na piątek!

Witajcie!

Dziś coś, na co czekałam prawie cały rok.

Oto moje cuda:



Nie wiem  jak Wy, ale ja mam bzika na punkcie świeżych, sezonowych owoców.

Gdy tylko widzę na straganie pierwsze maliny, truskawki, czy jagody, to dostanę normalnie szału i chcicy i od razu kupuję wszystko na raz, nie patrząc na cenę.

Nie ma to jak słodka, lekka, owocowa przekąska w upalny, słoneczny dzień.

Tym bardziej, jeśli człowieka czeka huczna impreza w weekend (czyt. wesele z poprawinami).

Tak więc ja idę dalej chrupać malinki, ogarniając w międzyczasie elegancką kreację na dziś- i na sobotę, a Wam życzę smacznego piątku.

Co jeść będziecie?

Kathy Leonia

69 komentarzy:

  1. Też uwielbiam sezonowe owoce, dlatego cieszę się, że teraz będzie czas, aby się ich najeść!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love raspberry.. rather i love all kind of berries..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ubolewam, że w tym roku wszystko drogie

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jutro i na sobotę? Jutro jest sobota. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeże malinki? Ja jeszcze nie jadłam w tym roku.
    Jednak uwielbiam niesamowicie! :) Rarytas.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślimy podobnie :-) Ja będę się zajadać truskawkami dzisiaj ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma nic lepszego od sezonowych owoców i warzyw. U mnie dziś właśnie sezonowe warzywo będzie królowało na obiedzie, a właściwie cukinia w sosie śmietanowym z makaronem *.*
    Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  8. uuu, weselicho powiadasz:D no to się wybawisz!

    OdpowiedzUsuń
  9. malin to chyba jeszcze nie ma? U mnie na działce lipiec/sierpień były. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wolę truskawki, ale ceny tych z początku sezonu mnie przerażają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie jem maliny ;) pozdrawiam i życzę udanej zabawy ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. To teraz coś Ci powiem... to malinojeżyna a nie typowa malina :D Wiem bo takie same rosną u mnie na działeczce, ale jeszcze nie ma sezonu :) Lubię chociaż wolę tradycyjne malinki - takie duże, mięsiste... malinojezyny, kiedy zbyt bardzo przypiecze je słoneczko, bywaja mdłe (na moje kubki smakowe) i szybko mnie po nich mdli :P Ale nie ukrywam, ze są smaczne... jednak tak jak wspomniałam wolę tradycyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I like fruits, especially strawberries :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię owoce, ale maliny uwielbiam! Najpyszniejszy owoc jaki istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to narobiłaś smaka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmmm... ale mi ochoty na malinki zrobiłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pycha.. Uwielbiam maliny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wczoraj nakupiłam na targu truskawek świeżych! :-( <3
    I zieleninki! Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  19. My mamy truskaweczki i do tego polskie, małe i urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniammm ^^
    Już mam smaka na maliny!
    Wcinam banany i nektarynki. :)
    Pozdrawiam serdecznie, a no i smacznego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O mniam, już są ??? :D Ja kocham truskawki i arbuzy. Aww zjadłabym teraz twoje maliny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Stęskniłam się za malinami, muszę koniecznie je dorwać!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam maliny :) Zresztą wszystkie owoce mogłabym jeść bez przerwy... nie mniej obecne ceny malin i truskawek mnie przerażają ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. las frambuesas estan muy buenas si estan dulces

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też już stęskniona jestem za truskawkami, malinami i jagodami:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post dear <3 i follow upu #1382

    OdpowiedzUsuń
  27. Maliny! U mnie nie ma nigdzie. Kupiłam kwaśne truskawki jedynie

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba nie ma nic lepszego od świeżych owoców :) mniam .
    A sukienka juz jest pochwalisz się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam maliny :) A tęsknię już bardzo za czereśniami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale mi narobiłaś ochoty na maliny! Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Daj, Leonku, daj, zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Maliny lubię ale szaleje jak widzę czereśnie :) Uwielbiam je i gdy tylko kończy się zima czekam na nie z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Maliny, borówki, banany i brzoskwinie powinny być owocami całorocznymi! Bezwzględnie! :) Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też się zajadam malinami:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja czekam jak moje mi urosną <3

    OdpowiedzUsuń
  36. I also love seasonal berries. And I like raspberries most. They are nowadays ones of expensive berries. In this connection I remember almost a garden of my grandmother where I could have picked them for free...

    OdpowiedzUsuń
  37. Baw się dobrze na weselu,kocham maliny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Aż ślinka cieknie ;) jeszcze w tym roku nie jadłam malin

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądają smakowicie. Jeszcze tegorocznych malin nie jadłam. Może jutro poszukam, bo aż się zaśliniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe czy w tym roku będziemy mieć własne maliny... Najlepiej smakują prosto z krzaka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo uwielbiam wszelkie owoce jagodowe :) Są idealne na śniadanie np. do omletu na słodko, czy do jogurtu naturalnego. Maliny są bardzo pyszne.

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja na razie zaczęłam truskawki. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie jadłam jeszcze malin w tym roku, czekam aż będą u mnie na działce :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru