GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 24 maja 2017

1450. Majowa wishlista z Rosegal.com!

Witajcie!

Dziś kolejna lista zachciewajek.

Z racji na sezon majowy sklep Rosegal.com przygotował zniżki sięgające do 75% ceny wyjściowej produktów.

Sukienkibluzylegginsyakcesoriaartykuły domowe.

Do wyboru, do koloru.

I to wszystko z prostymi zasadami płatności oraz darmową dostawą na cały świat!

Oto co wypatrzyłam dla siebie w sklepie Rosegal.com:

a) sukienka w niebieski kwiaty:

Vintage Sleeveless Floral Printed Belted Dress
Klik!
b) żółta asymetryczna spódnica:

High Waisted High Low Hem Skirt
Klik!

c) dżinsowe legginsy:

Fake Button  High Waisted Leggings
Klik!




d) sandałki:



e) kolczyki łezki:

Klik!
Klik!



Dla przypomnienia:

a) sukienka w niebieskie kwiaty: Klik!
b) żółta asymetryczna spódnica: Klik!
c) dżinsowe legginsy: Klik!
d) sandałki: Klik!
e) kolczyki łezki: Klik!

A Wam co najbardziej spodobało się z powyższego arsenału Rosegal.com?

PS. Nie zapomnijcie również o black floral dress

Kathy Leonia

68 komentarzy:

  1. Sandałki podobają mi się , wyglądają na wygodne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krój żółtej spódnicy bajkowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółta asymetryczna spódnica zachwyciła mnie :) Wygląda rewelacyjnie i bardzo bym taka chciała :) Łączę się w bólu chęci posiadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sukienka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sandałki są piękne, chętnie bym w takich chodziła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka w kwiaty całkiem spoko 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. I loved the sandals and the yellow skirt.
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wishlista!
    Wiele dobrego słyszałam o Rosegal.
    Z przeogromną chęcią bym nabyła takie urocze sandałki.
    Lubię właśnie takie - ładne i wygodne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest boska, idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sandałki i sukienka bardzo w moim guście ;) Ja nie kupuję w internetowych sklepach ubrań, ani butów, ponieważ muszę najpierw przymierzyć i zobaczyć, jak wyglądam, jak się czuję i jaki to materiał, czy np. nie drapie. Ot taka dziwna jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienek nigdy za mało, brałabym w ciemno. :) Bardzo fajne buty a spódnica żywcem wyjęta z filmu rodem z Bollywood :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sandałki ładnie wygladają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, kobieca sukienka. Pobuszuję po tej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak jak się obawiałam, sukienka jest z poliestru, choć wygląda na uszytą z naturalnej tkaniny :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta spódnica baaardzo mi się podoba, choć pewnie ja bym w niej za dobrze nie wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  16. I love summer flower dresses)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza sukienka wow i to w niezłej przecenie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka śliczna, taka dziewczęca :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie leginsy i mnie by się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta spódnica jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka w kwiatki bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba sukienka, idealna na lato!

    OdpowiedzUsuń
  23. ulala takie promocje ? już lukam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Legginsy też bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka w niebieskie kwiaty śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka i dżinsy mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. moim faworytem takim do założenia jest sukienka (i nawet nie taka droga), aczkolwiek szalenie podoba mi się ta żółta spódnica - boska jest. <3
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza sukienka i sandałki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sandałki i leginsy są super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Legginsy i sandałki bardzo ładne. :)
    I mega mi się podoba kwiatowy wzór sukienki w kwiaty, piękny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się w sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  33. sukienka śliczna i do niej kolczyki też super, i spodnie fajne, ogólnie podoba mi się twoja wish lista ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sandałki podbiły moje serce :) Również coś ciekawego ma w sobie spódnica asymetryczna, chociaż ten kolor chyba jest za bardzo jak dla mnie krzykliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. produkt a, c, d są genialne ♥ Chętnie bym się w nie zaopatrzyła !

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja wishlista nie ma końca czy ubraniowa czy kosmetyczna dlatego ich nie robię aby się nie dolowac :D
    Zawsze wybierasz bardzo ciekawe i ładne ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubie ten sklep maja fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wszystko poklikane :) kolczyki geniaaalne *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow! This shop Rosegal.com is really great! I love the whole assortment of products which is offered even with discounts. Very good recommendation!

    OdpowiedzUsuń
  40. Sukienki nie moja bajka , ale dżinsowe legginsy i sandałki są świetne! Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładna sukienka, mega letnia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Leginsy mi podobają się najabardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Sukienka i spódnica są fantastyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Sukienka w niebieskie kwiaty cudna. Uwielbiam kwiaciaste wzory :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru