GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 25 kwietnia 2017

1421. Recenzja: BjuSPA olej marula 100%

Witajcie!

Dziś podumamy sobie o oleistym mazidle.

Będę mówić o oleju Marula 100% z BjuSPA.

Słowo od producenta: "Olej Marula jest wersją naturalną, wytłaczaną na zimno nasion owoców drzewa Marula.
Dzięki temu olej ten zachowuje naturalny kolor, bogactwo składników aktywnych oraz delikatnym charakterystyczny zapach

Ceniony zwłaszcza za silne działanie nawilżające i wygładzające i jest dobrze przyswajany przez skórę. Doskonale sprawdza się w walce z suchą i spękaną skórą, podrażnieniami i oznakami starzenia oraz jako oliwka do masażu dla dzieci. W pielęgnacji włosów wykazuje działanie nawilżające, ochronne i nabłyszczające. Wykorzystuje się go również jako krople do uszu i nosa. Może być stosowany w nawilżających balsamach, mleczkach i masłach do ciała. Świetnie nadaje się do pielęgnacji skóry głowy i włosów.

Olej Marula porównywany jest do Oleju Arganowego ze względu na podobne działanie odmładzające.
W swoim składnie posiada 4 razy więcej Witaminy C niż pomarańcza, kwasy Omega-9, które wspomagają
naturalną barierę lipidową skóry, Witaminę E, która spowalnia proces starzenia oraz flawonoidy
odpowiedzialne za ochronę skóry.

SPOSÓB UŻYCIA:

Jako pielęgnacyjny olejek stosowany samodzielnie do twarzy (również na okolice oczu), 
ciała, włosów lub w połączeniu z innymi preparatami pielęgnacyjnymi. Nadaje się do każdego rodzaju skóry, łącznie z wrażliwą i alergiczną."




Bohater w butli:


Od producenta:






Skład:




Otworek:




Na dłoni:

Szczegóły:

Cena i dostępność produkt dostałam na spotkaniu blogerek o którym pisałam tu: Klik! Normalnie można go ucapić tu za ok. 15 zł. 

  Zapach: bez zapachu.
 Konsystencja: oleista.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie szklane z białą zakrętką i takową naklejką z czarnymi informacjami od producenta. Pojemność: 10 ml.
Wydajność: średnia. Taki produkt starczy nam na kilka razy używania.
Działanie: dobre. Zacznę od tego, że nigdy wcześniej nie używałam oleju Marula. Dlatego też produkt od 
BjuSPA niezmiernie mnie zaciekawił. I - rzecz jasna - nie zawiódł pokładanych w nim nadziei. Stosowałam go różnorodnie, w zależności od potrzeb. Olejowałam nim włosy na noc, nanosiłam na skórę zamiast kremu pod oczy, wcierałam w suche pięty i łokcie, a nawet - dodawałam do kąpieli. Za każdym razem mazidło swoje zadanie spełniało. Nabłyszczało włosy, odżywiało skórę, nawilżało suche miejsca i regenerowało drobne ranki. Produkt nie zapchał mnie, ani nie uczulił. Co do niego mam jednakowoż dwa minusy. Pierwszy - bardzo długi okres wchłaniania się w skórę (dlatego polecam używać go ostrożnie, bo łatwo można się "ufajdać"), drugi - kiepska wydajność (takie 10 ml wystarczyło mi na niecały tydzień). Nie wiem czy do specyfiku wrócę ponownie, bo 15 zł za niecałe 10 ml oleju to całkiem sporo, a dostępność - póki co - tylko w Internetach... Niemniej jednak, polecam spróbować ziomka, bo naprawdę działa.
Ocena: 3/5

Produkt ze współpracy, ale recenzja obiektywna.


Miałyście?

Kathy i Leon


64 komentarze:

  1. Nie miałam i wiem ze nie będe mieć ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam, na plus, ze opinia obiektywna mimo,ze produkt ze wspolpracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja cera lubi się z olejkami, ale już włosy źle na nie reagują.

    OdpowiedzUsuń
  4. It is an interesting product for skin care!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszą o takim olejku :)
    Moje są bardziej wydajne, ale stosuję raz na jakiś czas na końcówki włosów i cerę, i to pewnie dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie szerokie zastosowanie :)
    Sama pierwszy raz słyszę o tym olejku, ale chętnie kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o nim, ale nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. I have never tried Marula oil.
    Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam czegoś nawilżającego pod oczy, ale to mnie jakoś nie pokusiło :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, choć rzeczywiście większość takich olejków starcza na krótko :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja stosuję oleje głównie na twarz, tego jeszcze nie miałam, wydajność rzeczywiście słaba

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo dobrego o nim słyszałam, więc się dziwię, że u Ciebie taką słabą ocenę dostał. Dla mnie te wady, to nie takie straszne wady i chętnie sama na sobie sprawdzę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. seguro que te deja la piel preciosa y fina

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam kiedyś olej marula, ale już nie pamiętam jak działał, bo tyle tych olei już miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze ale może kiedyś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego olejku, ale ciekawi mnie jakby sie spisał na moich włosach, bo to one sa moim największym problemem - strasznie suche...

    OdpowiedzUsuń
  17. Z czystej ciekawości nałożyłabym na włosy, choć obawiam się, że byłby dla nich za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię testować nowe oleje, więc po ten na pewno kiedyś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie mi uświadomiłaś, że posiałam gdzieś swój olej marula :P

    OdpowiedzUsuń
  20. I have never tried marula's oil, but I have used it as component in some treatments and it's very hydrating.
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę wspaniała propozycja jak dla mnie, bo akurat u mnie olej marula się sprawdza w 100% (do pielęgnacji twarzy).
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam i raczej się nie zainteresuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie testować wszelkie nowe oleje. A tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba przydałby się moim łokciom :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Tym razem odpuszczę, nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz słyszę o czymś takim:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam, i jakoś tak do olejków nie mogę się przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  28. długi czas wchłaniania to cecha, która zdecydowanie mnie odstrasza :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że jest mało wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja to samo pierwszy raz slysze o tym olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam o takim oleju, może pomógłby na moje suche łokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Długi czas wchłaniania raczej nie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubie czytać o takich nietypowych olejach, szkoda tylko, że taki drogi:/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tego olejku. Faktycznie słabo wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam tego olejku, chyba nawet ze słyszenia, ale czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam. Lubię takie nowości:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Też jeszcze nigdy nie używałam oleju marula :)

    OdpowiedzUsuń
  38. u mnie czyste olejki jakoś średnio się sprawdzają.. jeśli już to wole jakieś ciekawe mieszanki :-D

    OdpowiedzUsuń
  39. Może w dalekiej przyszłości przetestuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie kupowałam tego olejku i na razie nie planuję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kusisz, oj kuuuuuuusisz! Szkoda, że nie jest dostępny stacjonarnie, ale może ten ziomeczek poradzi sobie z moją super przesuszoną skórą na którą ostatnio nic nie działa i warto będzie dla niego zrobić zamówienie? hmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  42. Przypuszczam że gdyby miał pipete to byłby bardziej wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Taka buteleczka na włosy to chyba na raz?

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałabym do włosów, ale szkoda, że mało wydajny..

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru