GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 26 kwietnia 2017

1422. Wishlista z Rosegal.com, czyli v neck skater dress!

Witajcie!

Dziś czas na mały przegląd Internetowego sklepu Rosegal.com.

Skupimy się na cudnych v neck skater dress.

Do wyboru, do koloru.

I to wszystko z prostymi zasadami płatności oraz darmową dostawą na cały świat!

Oto co wypatrzyłam dla siebie w sklepie Rosegal.com:


a) sukienka w niebieski ciapki:


Retro Butterfly Pattern Skater Dress - WHITE 4XL
Klik!



b) kwiatowa sukienka:


Retro Style High-Waisted Floral Print Women's Dress - KHAKI M
Klik!

c) czerwona sukienka:


Retro Back Bowtie Sleeveless Midi Skater Dress - RED 4XL
Klik!

d) sukienka w grochy:


Retro Polka Dot Pattern Skater Dress - BLACK 4XL
Klik!


eczarna sukienka:

Chiffon Panel Plus Size Casual Skater Dress
Klik!





Dla przypomnienia:

a) sukienka w niebieski ciapki: Klik!
b) kwiatowa sukienka: Klik!
c) czerwona sukienka: Klik!
d) sukienka w grochy: Klik!
e) czarna sukienka: Klik!

A Wam która z kreacji z Rosegal.com spodobała się najbardziej?

Kathy Leonia

67 komentarzy:

  1. Druga sukienka jest ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sukienki.
    Zwłaszcza ta numer 2 mnie zachwyciła! :)
    Super propozycje w moim stylu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta pierwsza jest fajna, na letnie wesele;)_

    OdpowiedzUsuń
  4. ta pierwsza sukienka jest cudna, zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie fasony są bardzo ładne.
    Twój blog jest świetny ze względu za charakterystyczny język pisania, zabawny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobała mi się czerwona, klasyczna sukienka :)
    Ogólnie wszystkie mają bardzo ciekawe kroje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się takie kroje sukienek, ale do tej pory żadnej takiej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne sukienki! ;) szczególnie ta czerwona <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kreacje :)
    Najbardziej podoba mi się czerwona oraz w niebieskie ciapki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwona sukienka i czarna sukienka to jak dla mnie strzał w 10! Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta czerwona sukienka mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe kroje mają te sukienki :D Ciekawe jak jest w rzeczywistości :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga ma ciekawy krój dekoltu, bardzo mi się spodobał. A trójka piękna sama w sobie, czerwona klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 😍😍😍me encantan Todosss!!!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwona sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak z lat 60 :) Super, wszystkie. Faworytki chyba nr 2 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne ;) Mam wrażenie, że wszystkie w stylu pin-up ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie są fajne jedynie ta ostatnia średnio mi odpowiada a tak to reszta bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 3 pierwsze sukienki mi się podobają. Próbowałam kliknąć w linki, ale niestety otwiera się strona 404.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienki wyglądają pięknie! A ja zawsze w spodniach...

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi najbarsziej podoba się druga. Linki pokazują błąd:/

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się wzór pierwszej sukienki ;) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże, ile cudowności! Kocham grochy więc mój wybór jest oczywisty :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tych sukienkach <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Czerwona jest bardzo fajna!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne fasony!!! czerwona sukienka totalnie mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie sukienki ładne,ale najbardziej spodobała mi się z motywem kwiatowym <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Druga i trzecia sukienka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kwiatowa sukienka jest nieziemska ;o chyba zamówię

    OdpowiedzUsuń
  30. Great content) Thanks for the interesting post!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się w tej pierwszej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  32. O jesuuuuuuu wszystkie chcę mieć! :D Najbardziej tę w kwiaty bym chciała, ale gdyby cała była w kwiaty. Mam duży biust, więc jak jeszcze bym go podkreśliła takim białym stanikiem to wszyscy by uciekli z wrzaskiem. ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Czerwona i czarna w grochy mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Każda sukienka ma w sobie coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super, ale czerwona wybiła konkurencję ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super sukienki, pierwsza najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru