GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 30 stycznia 2024

3212. Sentyment do starych kosmetyków - tak, czy nie?

 Witajcie!

Czy mam sentyment do starych kosmetyków i mimo końca daty ważności nie mam serca ich wyrzucić?

Oj tak...


Na zdjęciu widnieje paletka cieni tak stara, że nawet nie pamiętam, kiedy ją kupiłam.
A najśmieszniejsze jest to, że nie użyłam jej ani razu, bo mi było szkoda.

Też tak macie?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Ja czasem kupię coś i leży nadaremnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha dobre dobre. Skąd ja znam trzymanie rzeczy na kiedyś, bo teraz mi szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory 😀 Mi najciężej pozbywać się palet z cieniami 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście nie. Jeśli coś kupuję to po to by tego używać a nie żeby zalegało w szafkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokładnie tak samo z niektórymi rzeczami, które sobie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tez tam mam. A potem jakis dobry krem idzie na pięty, bo mu dawno data ważności mineła. Bo oszczedzałam itd.

    OdpowiedzUsuń
  7. I have very little cosmetics but use them for a loooong time! Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  8. No pod tym względem ja tak nie mam ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Sadly, my way with cosmetics is like with other items. Even though I don't use them, I'll keep them and not get rid of them.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten ból...
    Gorszy od niego jest ból gdy trzeba takie kosmetyki wyrzucić bo tracą ważność :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Yo también tengo sombras de ojos guardadas desde hace tiempo.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  12. This is a lovely palette. Yes, sometimes we feel we have to hold on to it. Perhaps you could find some kind of "art" used for it. Even to shade a face on a doll. Or getting rid of these colors and filling it with colors we like. Yes, these days its an emotional struggle with recycling.

    OdpowiedzUsuń
  13. też tak czasem mam, ale mam słabość do rozświetlaczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam bardzo podobnie zwłaszcza, kiedy chodzi o wszelkie paletki z cieniami do powiek :D Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja teraz już tak nie mam, ale jak byłam młodsza to kupowałam kosmetyki tonami a potem lądowały w koszu...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam też tak, że mi szkoda użyć, bo pięknie wygląda. Myślałam, że tylko ja taka mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Já fiz isso! A gente quer guardar e acaba perdendo no final!
    Beijos nas bochechas! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, w dodatku kiedyś użyłam i nic się mi nie stało, także data ważności na kosmetykach do malowania to tylko numer?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawość nakazuje mi przetestować wypróbować, a z wyrzucaniem to mam podobnie jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  20. They are not just products; they are vessels of sentiment, preserving the essence of the past in the colors and scents that once defined us.

    OdpowiedzUsuń
  21. You have to be careful, it can be as dangerous as expired medication.
    Happy weekend.😘

    OdpowiedzUsuń
  22. jeju tak, mam jedną, która pamięta czasy średniowiecza i nawet się pokruszyła, ale co na nią spojrzę, to jest taka myśl: a może jednak jeszcze użyję xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam zachomikowane stare palety TheBalm i Sleek :D

    OdpowiedzUsuń
  24. i have this one... i forget to use it

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru