GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 10 stycznia 2024

3202. ISADORA NATURE ENHANCED CREAM BLUSH, RÓŻ DO POLICZKÓW

 Witajcie!

Dziś czas na policzków zaróżowienie.


Słowo od producenta: "100% naturalny kremowy róż do policzków w wygodnym kompakcie z lusterkiem i aplikatorem. Łatwo się blenduje i wtapia w cerę. 3 odcienie dopasowujące się do koloru skóry, dające efekt rozświetlenia. 
Zawiera antyoksydacyjny olejek rozmarynowy.

Aplikować palcami lub pędzelkiem i blendować okrężnymi ruchami.

Odpowiedni dla wegan!


Pojemność: 3g.

Nieperfumowane. Testowane klinicznie."


Produkt w okazałości:





Skład:



Po otwarciu wieczka:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam w 7 edycji boxa Royalty od Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta 
Zapach: delikatny.
Konsystencja: zbita
Opakowanie i pojemność: urocze, plastikowe puzderko z lusterkiem i pędzelkiem. Pojemność: 3 g.
Wydajność: bardzo dobra. Taki róż starczy nam na lata użytkowania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że dopiero od niedawna odkrywam urok płynnych produktów do konturowania. Do tej pory zawsze wybierałam te tradycyjne, w kamieniu, jako - moim zdaniem - bezpieczniejsze i łatwiejsze w aplikowaniu. Teraz z perspektywy czasu wiem, że było to bardzo mylne założenie, gdyż konturowanie na mokro jest jak bułka z masłem. Wystarczy dosłownie chwila-moment, by podkreślić kości policzkowe, a rumieńcom nadać odpowiednią barwę. Sekret udanego konturowania tkwi bowiem w odpowiednim doborze koloru danego produktu oraz cierpliwym blendowaniu. I tu absolutnie polecam zasadę, że mniej znaczy więcej. To także tyczy się różu od Isadory. Produkt sam w sobie jest bardzo mocno napigmentowany, także wystarczy dosłownie jego ociupina. I niech Was czasem nie zmyli ten mocny odcień ceglastej czerwieni - po roztarciu owa barwa wygląda tak pięknie, tak naturalnie, że aż sama jestem w szoku. To po prostu soczysty rumieniec wypisz-wymaluj rodem z letnich dni, kiedy to skóra jest delikatnie opalona i ocieplona promieniami słonecznymi. Coś wspaniałego! Róż oprócz świetnej pigmentacji jest również mega łatwy w aplikacji i blendowaniu; ja polecam do tego procederu gąbeczkę. Trwałość produktu także jest zacna, gdyż niestraszne mu mrozy, wiatry czy deszcze. Kolejne plusy? Uniwersalność! Róż może służyć jako pomadka czy cień do powiek. Także podsumowując: totalnie polecam, bo wydajność i działanie tego specyfiku są po prostu zniewalające. Na pewno kupię inne odcienie! 
Ocena:5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Nie używam w ogóle różu do policzków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, czuję się bardzo mocno zachęcona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, częściej używam bronzery niż róż, ale opinia zachęcająca. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. So great for winter. Lovely review!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że kosmetyk się sprawdził, ja chyba nigdy nie używałam różu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zobaczyłam to myslałam, że skrytykujesz totalnie za kolor, a tu prosze - wręcz przeciwnie, wyglada naturalnie mówisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie mocna pigmentacja, więc lepiej nie przesadzić z kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boa tarde e uma excelente quarta-feira minha querida amiga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten róż! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Se ve un color que resalta, pero como dices, con poco es suficiente para dar un aire natural.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie mój odcień, ale dobrze, że u Ciebie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  13. Um produto especial, muito bom!
    Um abraço pra você! 😘🌼

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego nie znam, ale po róże sięgam każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie kolor byłby za mocny, przy mojej trupiobladej karnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hola! tiene un color muy bonito. Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you so much.
    My best wishes for this new year 2024.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, ale to zdecydowanie nie mój odcień 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. I like the shining color...it's moodbooster...

    OdpowiedzUsuń
  20. it tends to ginger colour right?

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru