GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 17 stycznia 2024

3204. KRYNICKIE SPA BY BIO-LIFE COSMETICS, PEELING CUKROWY DO CIAŁA

 Witajcie!

Dziś czas na ciała peelingowanie.

Będę mówić o KRYNICKIE SPA BY BIO-LIFE COSMETICS, PEELING CUKROWY DO CIAŁA.

Słowo od producenta:"Peeling cukrowy przeznaczony do pielęgnacji ciała. Regularnie stosowany złuszcza martwy naskórek oraz wygładza skórę. Skutecznie nawilża, wpływa korzystnie na jej wygląd i kondycję. Sprawia, że skóra staje się miękka oraz gładka w dotyku.

W tym peelingu znajdziesz składniki aktywne: ekstrakt z kwiatów jaśminu, masło shea, ekstrakt z borowiny, olej bawełniany."

Produkt w okazałości:







Skład:



Konsystencja:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam w 7 edycji boxa Royalty od Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta 
Zapach: słodki, przyjemny.
Konsystencja: grubo-ziarnista.
Opakowanie i pojemność: żółto-biały plastikowy pojemniczek. Pojemność: 200 g.
Wydajność: bardzo dobra. Taki produkt starczy nam na kilka miesięcy użytkowania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że peelingi kocham miłością wszelaką i zawsze mam przynajmniej kilka sztuk w zapasie. Adoruję zarówno te gruboziarniste (do stosowania na nogi czy ręce), jak i drobroziarniste (na buzię i dekolt). Peeling to bowiem najlepsze remedium na suchą, pękającą skórę, którą - ze względów higienicznych i estetycznych - należy regularnie usuwać. Ja mam zawsze ogromny problem ze stopami, łokciami i kolanami, które - szczególnie zimą - są wyjątkowo podatne na paskudne łuszczenie się. Dlatego bardzo się cieszę, że trafiłam na peeling cukrowy KRYNICKIE SPA. Specyfik ten oprócz standardowych właściwości zdzierających, ma w sobie także mnóstwo odżywczych składników, pielęgnujących skórę. Masło shea, olej bawełniany nawilżają i regenerują, a ekstrakt z kwiatów jaśminu nadaje piękny, przyjemny zapach podczas aplikowania mazidła. Produkt jest też bardzo wydajny i treściwy; już niewielka ilość wystarczy do dużej powierzchni ciała. Jestem tym kosmetykiem zachwycona i serdecznie go polecam. Jego zapach i działanie są naprawdę godne uwagi.
Ocena:5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

21 komentarzy:

  1. De vez en cuando toca exfoliar la piel corporal y si el producto es eficaz y el aroma bueno seguro que me convence.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę go na oczy :) Może kiedyś z ciekawości się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem wierna Ziaji i ich pilingom:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling to świetna sprawa dla naszego ciała. Fajnie można skórę tak ożywić bym powiedziała ;) Potem fajny balsam i super spa w domu już mamy.
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!🤗
    PS. Dziękuję za komentarz u mnie ;)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię peelingi cukrowe i czasami robię takie własne, domowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Częściej robię peeling kawowy, ale ten mnie bardzo musi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co, mnie taki słoiczek to starcza na cztery, pięć razy tylko ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Łokcie, kolana i stopy to również mój problem, więc się skuszę na zakup i wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tych kosmetyków.
    Dziękuję za polecenie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę, że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  12. Que tal uma esfoliação pra começar o ano?
    Muito bom!
    Beijos nas bochechas!😘

    OdpowiedzUsuń
  13. once you see it it's like a candle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. It seems like a very good product to me. You started 2024 with everything!
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematographic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że ten peeling mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru