GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 19 stycznia 2024

3205. RATED GREEN REAL MARY, KURACJA OCZYSZCZAJĄCA SKÓRĘ GŁOWY

Witajcie!

Dziś czas na skóry głowy oczyszczenie.

Będę mówić o RATED GREEN REAL MARY, KURACJA OCZYSZCZAJĄCA SKÓRĘ GŁOWY.

Słowo od producenta: "Rated Green REAL MARY Kuracja oczyszczająca skórę głowy 200 ml

Wyjątkowa kuracja oczyszczająca dla skóry głowy i włosów. Parzony na zimno organiczny sok z liści rozmarynu, starannie dobrane składniki roślinne oraz dodatek soli morskiej to składniki, które pomagają delikatnie wymyć i usunąć zanieczyszczenia osiadające codziennie na skórze głowy i włosach oraz nadbudowane składniki kosmetyków. Skóra głowy i włosy pozostają oczyszczone i zrewitalizowane.

- Zawiera 70% organicznego soku z liści rozmarynu certyfikowanego przez Eco-cert.
- Otrzymywany metodą Cold-Brew (parzenia na zimno) bez użycia ciepła i szkodliwych chemikaliów.
- Idealnie oczyszcza skórę głowy i jednocześnie zmiękcza włosy.
- Nie musisz używać dodatkowej odżywki do włosów.
- Bez silikonu, odpowiedni do codziennego stosowania.
- Luksusowa naturalna aromaterapia dla zestresowanej skóry głowy.
- Bez szkodliwych konserwantów, takich jak parabeny, izotiazolinony, phenoxyethanol.
- Testowany dermatologicznie.

 JAK STOSOWAĆ?

Po umyciu szamponem nałóż preparat na mokrą skórę głowy i włosy. Wykonaj delikatny masaż i pozostaw na 5 minut. Następnie spłucz obficie ciepłą wodą. Nie ma potrzeby stosowania dodatkowej odżywki. Przeznaczony do codziennego stosowania."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam w 7 edycji boxa Royalty od Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta 
Zapach: świeży, rozmarynowy.
Konsystencja: kremowa z delikatnymi drobinkami.
Opakowanie i pojemność: zielono-biała tubka. Pojemność: 200 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki produkt starczy nam na kilka miesięcy stosowania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że kilka lat temu borykałam się z ŁZS (Łojotokowym Zapaleniem Skóry). Choroba pojawiła się nagle, objawiając się wzmożonym wypadaniem włosów, świądem skóry głowy i tłustymi płatami żółtego łupieżu... Jednym słowem było to coś okropnego... Na całe szczęście przypadłość udało mi się opanować: Klik! Od tamtej pory muszę jednak już zawsze pamiętać o odpowiedniej pielęgnacji włosów, aby nie dopuścić do powrotu ŁZS. Kluczem jest tu właściwe oczyszczanie czupryny, a przede wszystkim skórę głowy. Dlatego kuracja oczyszczająca skórę głowy od RATED GREEN jest dla mnie wręcz idealna. Produkt dzięki cudownym, naturalnym składnikom (m.in. organiczny sok z liści rozmarynu, sól morska) pozwala na delikatne, acz skuteczne mycie skalpu. Wystarczy nanieść specyfik na mokrą skórę głowy, odczekać 5 minut, po czym spłukać ciepłą wodą.
 Nie trzeba także jakoś mocno szorować skalpu; ot wystarczy mały masażyk. Efekt, jaki uzyskujemy jest bardzo obiecujący: łepek jest czyściutki, a włosy mięciutkie, lejące się i pięknie uniesione u nasady. Warto zaznaczyć, że produkt mnie nie podrażnił ani nie uczulił. Jest zatem idealny również dla posiadaczy wrażliwej skóry i cienkich kosmyków. Polecam serdecznie! Ja na pewno kupię kolejne opakowanie.
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

25 komentarzy:

  1. Mam bardzo wrażliwą skórę głowy, więc to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, chętnie bym go przerestowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, what a name for it, too. So good to see your review. I will have to look for this one.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, że to taki dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. This sounds great to cleanse the scalp! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm, zaciekawił mnie ten produkt, nigdy czegos takiego nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale nie wykluczam że będę miała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. There are quite a few scalp products on the market, but I'm not familiar with them. I just wash my hair with a good shampoo and that's it. Your review made me think of trying a scalp cleaning product.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt <3 Może kiedyś wypróbuję :), choć dużych problemów ze skórą głowy na szczęście nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  10. No conozco el producto, pero por lo que comentas seguro que es perfecto.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam wersję z rozmarynem i była świetna 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że jest odpowiedni nawet dla wrażliwej skóry :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt. Moja mama też cierpi na ŁZP, więc wiem z czym to się je...

    OdpowiedzUsuń
  14. witam Cię serdecznie💗
    zaciekawiłaś mnie tym produktem, bo mam wrażliwą skórę, więc wypróbuję na pewno !

    - pozdrawiam ciepło, życzę Ci dobrych dni i pięknych chwil 💗

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię rozmaryn... w kosmetykach podobno ma dobre działanie przeciwstarzeniowe...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru