GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 9 stycznia 2024

3201. Pielęgnacja buzi z skincyklopedia.com.pl!

 Witajcie!

Dziś czas na cuda pielęgnacyjne.

Oto co do mnie przybyło skincyclopedia.com.pl:



A tu w szczególe:

płatki hydrożelowe pod oczy
Cudowne ukojenie i odżywienie dla zmęczonych oczu i spuchniętych powiek. Niesamowicie relaksują i odświeżają. Szybkie i bezproblemowe w użytkowaniu.

> maska w płacie
Mój absolutny ulubieniec wszechczasów! Bardzo treściwa, nawilżająca formuła, która wnika w każdy zakamarek skóry, niosąc odżywienie i dając regenerację.

> balsam do ust
Fajnie regeneruje suche i spierzchnięte usta, niwelując suche skórki. Najlepiej działa na noc, nakładane grubą warstwą.

> serum z witaminą C
Bardzo duża zawartość witaminy C (20%) odświeża buzię, dodając blasku i tzw. rumieńców. Serum świetne jest do stosowania w przypadku cer poszarzałych i pozbawionych wigoru.

> balsam do ciala
Daje świetne nawilżenie nawet bardzo suchej skórze. Szybko się wchłania, nie brudzi ubrań, jest lekki acz mega kremowy. Piękny zapach!

Co Was najbardziej zaciekawiło?

Kathy Leonia

18 komentarzy:

  1. I love the lipbalm best! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że w zasadzie chciałabym poznać wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakos ostatnio mi się znudziły maski w płachcie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Na balsam do ciała chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. passando para desjar um feliz 2024 com muita saude bjs

    OdpowiedzUsuń
  6. Płatki pod oczy i balsam do ust mnie zaciekawiły. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Seems nice products, thanks for your sharing

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko z wyjątkiem maski w płachcie- nie przepadam za tą formą, tegoż produktu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Serum z witaminą C bardzo chętnie bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful products! I wouldn't mind trying them all.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych kosmetyków ale chętnie bym je poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kosmetyki, nie widziałam ich wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Balsam do ust, to mój must have ☺️

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru