GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 25 stycznia 2024

3209. Przesyłka od Gisada!

 Witajcie!

Dziś będzie pachnąco i uroczo.

Oto co do mnie przybyło od Gisada:


Mamy tu zapach damski, czyli Ambassadora oraz męski, czyli Ambasador.

Obie wonie utrzymane są w tonacji ciepłej, z przewagą słodkiej kwiatowości, która z pewnością spodoba się wielu osobom.

Już nie mogę doczekać się pierwszego psiknięcia!

Dziękuję jeszcze raz Gisada za zacną przesyłkę!

Jakie perfumy lubicie?

Kathy Leonia

16 komentarzy:

  1. ciekawa jestem jak pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasmine and vanilla; my favorites smells , thanks for your sharing

    OdpowiedzUsuń
  3. I personally really like using a Calvin Klein Eternity men's perfume. I don't like its feminine fragrance.
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematographic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa, czy te zapachy trafią w twój gust.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony to Davidoff Cool Water Woman, a mąż kocha wszystko co z drzewem cedrowym lub sandałowcem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię kwiatowe zapachy, wiec mógłby mi się spodobać. Czekam na Twoje odczucia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa ich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Seguro que tienen un aromático perfume, no conozco la marca.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wie jakie nuty zapachowe, więc trudno jest mi ocenić, czy chciałabym sprawdzić;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Me gustan los perfumes florales. Te mando un beso y disfruta del envió.

    OdpowiedzUsuń
  11. I love how the warmth of this fragrance evolves throughout the day, making it perfect for any season or occasion.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatowe zapachy... idealne na wiosnę. Na co dzień używam raczej lekkich, świeżych zapachów, ale na wieczór lubię perfumy z ogonem i koniecznie z egzotyczną, korzenną nutą. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru