GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 24 stycznia 2024

3208. Cuda z Pure Beauty box - Happy Vegenuary

 Witajcie!

Dziś czas na kolejne cuda kosmetyczne. 

Prezentuję Wam box #HappyVegenuary, czyli pudełko stworzone przez moje ukochane Pure Beauty we współpracy z Garnier. Mamy tu same perełki pielęgnacyjne, ktore są w 100% wegańskie.

Skąd się wzięła nazwa #HappyVegenuary? To zlepek dwóch angielskich słówek VEGAN + JANUARY (w dosłownym tłumaczeniu: vege styczeń), czyli najnowsza, globalna inicjatywa, która zachęca do stosowania tylko i wyłącznie kosmetyków wegańskich w styczniu. Akcja ta odbywa się przez calutki miesiąc i jej ideą jej namówienie konsumentów do używania produktów wegańskich, nie tylko tych kosmetycznych, ale i spożywczych. Veganuary to bardzo przyszłościowy projekt, w zamyśle którego tkwi troska o dobro naszej planety i przyszłość ludzkości.

Zainteresowani?

To zapraszam do przeglądu boxa:








Garnier, Skin Naturals Super serum z witaminą C

"Serum redukujące przebarwienia Garnier Vitamin C Serum zapewnia efekt gładkiej, ujednoliconej cery pełnej zdrowego blasku, wyraźnie zmniejszając przebarwienia i wyrównując koloryt."


Uwielbiam i od ponad roku regularnie stosuję. Moja skóra kocha to serum!


Garnier Skin Naturals Płyn micelarny 3w1

"Garnier Skin Naturals wegański** Płyn Micelarny 3w1 do skóry wrażliwej jednym gestem delikatnie oczyszcza i koi skórę skłonną do podrażnień."


To także mój top hit pielęgnacyjny. Nie zliczę, ile butelek zużyłam, chyba z 15 albo 20!


 > Garnier Skin Naturals Hydra Bomb maska na tkaninie dla skóry odwodnionej


"Rewitalizujący booster nawilżenia dla suchej skóry. Maseczka w płachcie GARNIER Hydra Bomb już po kilku minutach regeneruje i pielęgnuje odwodnioną skórę. Formuła z ekstraktem z granatu i kwasem hialuronowym zapewnia głębokie nawilżenie, wygładzając drobne zmarszczki i wzmacniając naturalną barierę ochronną skóry. Dla odświeżonej, promiennej i zdrowo wyglądającej skóry twarzy, inspirowanej azjatyckimi sekretami piękna.

Stosowanie:

  1. Dokładnie oczyść twarz.
  2. Wyjmij maskę z opakowania i ostrożnie ją rozłóż. Białą stronę ułóż na twarzy, a następnie usuń folię ochronną.
  3. Delikatnie dopasuj do konturów twarzy.
  4. Po 15 minutach ostrożnie zdejmij maskę. Pozostałości możesz wmasować w skórę lub usunąć wacikiem."

Ależ to bomba odżywcza dla mojej buzi! Cudowne uczucie gładkiej, miękkiej, idealnie nawilżonej skóry.


> Garnier Fructis Goodbye Damage Szampon odbudowujący


"Goodbye Damage szampon wzmacniający- odbudowa włosów. Szampon do włosów bardzo zniszczonych.

Nowe formuły Fructis bez parabenów zawierają wzmacniające koncentraty owocowe. Garnier stworzył wyjątkowe połączenie białek z cytryny***, witamin B3 i B6, ekstraktów z owoców i roślin o udowodnionej skuteczności, aby zaoferować Ci widocznie zdrowsze, mocniejsze włosy.

Formuła zawiera ekstrakt z olejku z owoców amii oraz keraphyll, aby naprawić uszkodzenia włosów spowodowane działaniem czynników zewnętrznych.

Rezultat: naprawiony 1 rok zniszczeń włosów po 3 aplikacjach.*

Formuła bez parabenów. Testowana pod kontrolą dermatologiczną. Formuła produktu oferuje skuteczność i natychmiastowe działanie. Produkt odpowiedni do codziennego stosowania.
Zobowiązania Fructis: Opakowania wykonane z 25% plastiku z recyklingu, aby oszczędzać zasoby i energię.

Po odpowiedniej segregacji opakowania w całości nadają się do recyklingu.

*Zniszczeń po powierzchni włosów. Test instrumentalny po 3 aplikacjach szamponu + maski lub szamponu + odżywki + serum.

**Pochodna białka.



To moja druga butelka tego szamponu. Super się sprawdza do każdego rodzaju włosów!


Garnier Fructis, Hair Food Odżywcza maska do włosów

"Banana Hair Food to odżywcza maska do włosów bardzo suchych, która głęboko je nawilży. Formuła maski jest wegańska*. *nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego lub pochodnych"


Nie miałam jeszcze tego gagatka, także bardzo cieszę się z możliwości jego testowania.


Garnier Fructis Goodbye Damage krem bez spłukiwania 10w1

"Krem bez spłukiwania 10w1
Formuła zawiera ekstrakt z olejku z owoców amli, płynnych protein roślinnych białek z cytryny** i witaminy B3 i B6. Rezultat 10 w 1: Włosy stają się mocniejsze, gładsze, chronione przed temperaturą do 230°C* i uszkodzeniami.
Nieklejąca się, lekka formuła.
*Test instrumentalny: temperatura urządzenia do stylizacji na gorąco.
** Pochodna białka.
Dodatkowe informacje:
Opakowanie wykonane w 50% z plastiku z recyklingu."


Mam sentyment do tego kremu. Pierwszą butelkę zużyłam łepek w łepek wspólnie z teściową zaraz jak się przeprowadziłam do męża. 

Co Was najbardziej zaciekawiło?

Kathy Leonia

25 komentarzy:

  1. Widziałam już tego boxa na kilku blogach. Super zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Garnier es una buena marca, los champús son excelentes y el agua micelar me gusta.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love this brand, specially the products for hair.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemny zestaw, który mam i ja ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam płyn micelarny oraz bananową maskę do włosów :) Niesamowicie kusi mnie serum z witaminą C na przebarwienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great products!!! I love the banana hair food mask

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości. Bardzo lubię kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. ta maska do włosów mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I do like Garnier! You must be excited. I would be!

    OdpowiedzUsuń
  10. It seems to me that Garnier's Fructis 10 in 1 is worth a try.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako wegetarianka od ponad ćwierć wieku - jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eu quero a caixa toda, mas ficaria feliz com
    o creme para cabelos sem enxágue! Beijos! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładniutki ten box- z wewnątrz, bo zawartość niezbyt mi się podoba dlatego że ma kosmetyki do twarzy Garniera,a tych nie lubi moja cera.
    Ale maska do włosów mnie zaciekawiła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Siempre es bueno contar con este tipo de productos. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten box jest naprawdę cudowny. Uwielbiam kosmetyki z Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam wszystkie produkty, kocham trzy: płyn miceralny (non stop od lat), maskę bananową i serum, którego jednak nie mogę stosować non stop, muszę na zmianę z innymi.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru