GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 6 stycznia 2024

3199. Czerwona pomadka - klasyka makijażu!

 Witajcie!

Czerwona pomadka?
Ja jestem zawsze na TAK!

Taka soczysta barwa pomadki dodaje uroku i elegancji każdej kobiecie, niezależnie od wieku, koloru włosów czy stylu ubioru. Czerwień podkreśla kształt i objętość ust, a także sprawia, że zęby wyglądają bielsze.


Czerwona pomadka poprawia także nastrój i dodaje niesamowitej pewności siebie. To jednym słowem taka kropka nad "i" - ponadczasowa i uniwersalna, pasująca do każdej okazji i pory roku

A Wy lubicie czerwone usta?

Kathy Leonia

19 komentarzy:

  1. Ja wolę delikatniejsze kolorki, ale czasami używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wolę delikatniejsze barwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, I don't like red lipstick, especially on older people. Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam takie mocno czerwone pomadki. Ale u kogoś. Niestety, jak ja się takim kolorem umaluję to wygladam jak przedszkolak, który sie dorwał do kosmetyków mamusi. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boa tarde de sábado e bom final de semana. Cores maravilhosas e lindas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, ale dla mnie zbyt wyrazisty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Da, ja uwiebiam czerwone usta. Super kolor!
    Yes, I love the red lip. It's a wonderful colour.
    It's interesting how similar Croatian is to Polish is some ways. I can understand both your text and the comments below the post.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze, że osobiście bardziej preferuję kolor różowy pomadki,
    a niżeli czerwony, ale czerwień też ładnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyka zawsze się obroni. Czerwień w różnych odcieniach zawsze jest na topie. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyka zawsze się obroni. Czerwień w różnych odcieniach zawsze jest na topie. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam, tylko pomadki ochronne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie kolorki tylko n większe wyjścia na co dzień delikatne nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię, ale sama używam rzadko... zdecydowanie za rzadko:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru