GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 29 kwietnia 2023

3098. Avon Care Softening Moisture with Macadamia Body Lotionm balsam do ciała z orzechem makadamia

 Witajcie!

Dziś czas na ciała kremowanie.

Będę mówić o Avon Care Softening Moisture with Macadamia Body Lotionm balsam do ciała z orzechem makadamia.

Słowo od producenta: "Odżywczy, nawilżający balsam do ciała z orzechami makadamia, zapewnia skórze codzienną dawkę nawilżenia dla aksamitnej miękkości.

Zastosowanie: nawilżający balsam do ciała, odpowiedni do skóry normalnej i suchej
Działanie: formuła balsamu z olejkiem makadamia głęboko nawilża skórę, łagodząc przesuszenia i podrażnienia
Efekt: gładka i aksamitnie miękka skóra
Nawilżający balsam do ciała z orzechami makadamia to codzienna dawka odżywczego nawodnienia dla twojej skóry. Jego bogata formuła przywróci skórze aksamitną miękkość i zniweluje przesuszenia, pozostawiając ją przyjemnie gładką. Ten balsam do ciała łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania, nie pozostawiając po sobie śladów."

Produkt w okazałości:





Skład:

Aqua, Isopropyl Palmitate,, Glycerin, Stearic Acid, Glyceryl Stearate, Dimethicone, PEG-100 Stearate, Phenoxyethanol, Carbomer, Cetyl Alcohol, Parfum, Potassium Hydroxide, Acrylates/​C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Disodium EDTA, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Polyglyceryl-3 Caprylate, Tocopheryl Acetate.

Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt wygrałam w rozdaniu. Normalnie można go kupić w Internetach.
Zapach: przyjemny, słodki.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, z elementami pomarańczu i zieleni i z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 400 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na jakieś pół roku balsamowania się

Działanie: dobre. Zacznę od tego, że nie jestem wielką miłośniczką pielęgnacji z Avonu, bowiem do tej pory trafiałam na same bardzo przeciętne mazidła tej marki, które nie robiły nic dobrego dla mojej skóry... Dlatego też, gdy zobaczyłam powyższy balsam, nie oczekiwałam od niego zbyt wiele. Na całe szczęście pozytywnie się rozczarowałam! Jest to bowiem całkiem sympatyczne smarowidło o miłej, askamitnej konsystencji. Produkt łatwo się aplikuje i szybko wchłania, nie zostawiając tłustych śladów na ubraniach. Nie mogę zapomnieć o uroczym, orzechowym aromacie, który jest bardzo naturalny i niezwykle apetyczny. Normalnie ten balsam pachnie niczym lody śmietankowo-orzechowe.Co do działania odżywczo-nawilżającego, cóż, nie jest ono jakieś spektakularne, ale na codzienny użytek dla skóry normalnej w zupełności wystarczy. Ja osobiście rekomenduje stosowanie gagatka 2x dziennie, po porannym i wieczornym prysznicu. Dzięki temu utrzymamy odpowiedni poziom nawilżenia ciała przez cały dzień. Dodam, że specyfik mnie nie podrażnił ani nie uczulił. Jest mega wydajny i na pewno prędko go nie zużyję.
Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Bardzo lubię testować nowe balsamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że jest tak wydajny bo to lubię w tego typu kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  3. obrigada pela partilha bjs feliz fim de semana saude

    OdpowiedzUsuń
  4. Orzechowego balsamu chyba jeszcze nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że nie uczula. Chętnie zatem poznam ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. I like Avon products! Hapy weekend, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. I know very little about macademia nuts, and I'm rather lazy when it comes to body moisturizing, but I trust your review that it is a good product. The photos are lovely!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nic nie miałam z Avon'u 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam i w sumie był całkiem ok, ale nie odpowiadał mi zapach.

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie testuję mleczko do kąpieli z tej serii tylko w innej wersji zapachowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I would definitely want it for winter. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  12. ich balsamy naprawdę lubię!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś przez całe lata byłam konsultantką Avonu, więc byłam na bieżąco w ich produktach, teraz już tak nie jest, dawno nic nie miałam z tej marki. Najczęściej jedynie sięgam po płyny do kąpieli, bo bardzo lubię ich zapachy. Balsam chętnie wypróbuję :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Parece-me um optimo produto. É uma boa marca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusi mnie zapach. W balsamach uwielbiam konkretne doznania zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie ♡
    Tego akurat nie znam, ale muszę przyznać, że bardzo lubię kosmetyki z avonu :) zwłaszcza balsamy i płyny do mycia - ze względu na ich niesamowite zapachy ^^ Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam, ale muszę mieć, choćby dla samego zapachu :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Hola! no suelo usar cosmética de esta marca, pero esta loción corporal tiene muy buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat tego produktu nie miałam, z Avonu to tylko kulki pod pachę używam

    OdpowiedzUsuń
  20. No to gratuluję wyboru. Udanej majówki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lata temu - chyba ze 20, miałam coś z linii Care, ap2 średnio byłam zadowolona z konsytencji. Ciekawa jestem jakie teraz są te kremy i balsamy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba mam z tej serii krem do rąk, ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Macadamia pięknie pachnie :D
    Miłego dnia! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kiedyś podobny od koleżanki, która robiła w Avon. Lubię balsamy o tym zapachu. Bardzo fajnie, że jest wydajny, to duża zaleta.

    Pozdrawiam Cię serdecznie Kathy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru