GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 11 kwietnia 2023

3088. Rimmell Wonder' Swipe 2-in-1 Liner to Shadow eyeliner w płynie

 Witajcie!

Dziś czas na makijaż oka.

Będę mówić o  Rimmell Wonder' Swipe 2-in-1 Liner to Shadwow eyeliner w płynie.

Słowo od producenta: "Niezwykła innowacja, pierwsza na rynku Formuła 2-w-1, która za jednym pociągnięciem palca przekształca się z metalicznego eyelinera w ultra połyskujące cienie do powiek.

Dzięki Wonder'Swipe uzyskasz:
• Silnie napigmentowany, metaliczny liner
• Wyrafinowane, ultra połyskujące cienie do powiek
• Do 10h trwałości
• Niesamowity impakt koloru."

Produkt w okazałości:





Mój odcień:



Aplikator:



Na oku:




Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność
produkt kupiłam na promocji za 5 zł na ezebra.pl. Normalnie kosztuje ok. 40 zł.
Zapach: typowy dla eyelinerów.
Konsystencja: eyelinerowa.
Opakowanie i pojemność: granatowo-czarny plastik, z cienkim aplikatorem i z białymi napisami od producenta. Pojemność: 1,7 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na pół roku stosowania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że kosmetyki Rimmel darzyłam do tej pory słabym raczej uczuciem pożądania. Nigdy bowiem mazidła z tej firmy nie powaliły ani nie zachwyciły mnie na tyle, aby je polecać czy kupować ponownie. Dlatego też do powyższego eyelinera podchodziłam jak pies do jeża - bardzo nieufnie. Gdyby nie wielka obniżka cenowa tegoż gagatka w pewnej drogerii internetowej, to na pewno na niego bym się nie zdecydowała. I to byłby błąd! Bowiem przez kompletny przypadek odkrywałam naprawdę świetne mazidło do codziennego urozmaicania swojego makijażu. Eyeliner ten ma piękny i głęboki kolor, który kusi swoją intensywnością przez wiele godzin. Niestraszne mu deszcze, poty czy łzy - specyfik jest naprawdę trwały i nierozmazujący się. Dzięki precyzyjnemu pędzelkowi możemy stworzyć kreski różnej grubości; od takich cieniutkich jak niteczka, bo takie wyraziste i konkretne. Jako ciekawostkę dodam, że liner może być być także cieniem do powiek. Jeśli chcemy mieć fajny kolor na całej powiece ruchomej, musimy jedynie delikatnie rozetrzeć kreskę zaraz po jej namalowaniu. Gwarantowany efekt WOW murowany! Warto wspomnieć, że produkt mnie nie podrażnił ani nie uczulił. Jestem nim oczarowana i na pewno sięgnę po inne odcienie... jeśli tylko będą one na promocji. Koszt bowiem regularny tegoż specjału - 40 zł - jest dla mnie niestety zbyt wysoki... Tak czy inaczej polecam, ale tylko w obniżowej c
 Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Nie miałam I raczej na razie nie będę tego zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Można powiedzieć, że cena idzie w parze z jakością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Regularna cena rzeczywiście nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor! Mój ulubiony! Z pewnością kupię proponowany przez Ciebie produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek- chyba mi gdzieś mignął na Twoim Instagramie ;)
    Cena rzeczywiście dość spora...
    Ja akurat lubię kosmetyki Rimmela i staram się je kupować na promocjach, bo ceny mają rzeczywiście nie najniższe ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Very pretty! I am sort of on the fence with this brand. I dunno if I like their entire line. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  7. May I make a suggestion? You should put a translator here on the blog. So that we can follow. I will really enjoy reading your texts.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Starsze panie, takie jak ja, nie używają już takich błyskotek na oku hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gracias por la recomendación te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gracias por la recomendación te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. It has a beautiful color for spring and summer!

    OdpowiedzUsuń
  12. For those with fair skin, this color may be suitable

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Nie miałam tego produktu, jak będę miała okazję może spróbuję :) Świetna recenzja Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. nie umiem robić kredek linerem :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba kiedyś miałam, lubię niektóre produkty od marki Rimmell. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie sprawdzę inne kolory, ten chyba nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful, great colour, too! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  18. I pomyślec, że znam tę markę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wyobrażam sobie makijażu bez kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie umiem malować takiej kreski, ale bardzo podoba mi się u kogoś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No proszę, to może i mnie zaskoczy. Bo podkłady i tusze do rzęs z Rimmela u mnie też zachwytu nie budzą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, trochę mi przypomina ten liner który u mnie totalnie się nie sprawdził (a nanosiłam na odtłuszczne powieki..., na bazę - wszystko jak się patrzy...
    Dobrze, że u Ciebie poszło gładko

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru