GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 25 kwietnia 2023

3096. MIYA COSMETICS Naturalny Żel pod Prysznic

 Witajcie!

Dziś czas na skóry mycie.


Słowo od producenta: "Naturalny żel pod prysznic oczyszcza i odświeża skórę, pozostawia ją nawilżoną i zregenerowaną. Pielęgnuje skórę, sprawia, że staje jedwabiście gładka, miękka i przyjemna w dotyku. Delikatna formuła, do codziennego stosowania. Nie pozostawia tłustej warstwy, nie klei się, nie wysusza skóry. Wegański. Przebadany dermatologicznie.

• Delikatnie oczyszcza, daje uczucie długotrwałego odświeżenia skóry.• Nawilża, koi, łagodzi podrażnienia.• Nie pozostawia uczucia ściągnięcia skóry.

Olejek makadamia: nawilża, łagodzi podrażnienia, wzmacnia skórę. Ekstrakt z owsa: koi skórę, działa odżywczo i regenerująco. Prebiotyki: nawilżają, wygładzają i odżywiają skórę, wzmacniając jej ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. 97% składu pochodzenia naturalnego, 0% zbędnych dodatków."

Produkt w okazałości:










Od producenta:




Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w kwietniowej edycji Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: przyjemny, słodki.
Konsystencja: żelowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, różowe z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 190 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na jakieś półtora miesiące mycia się.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że jestem miłośniczką apetycznie pachnących i miło pieniących się produktów do kąpieli. Wychodzę bowiem z założenia, że wieczorny prysznic to moje osobiste, domowe SPA, kiedy to nie muszę myśleć o niczym i mam pełne prawo do totalnego relaksu. Taki cudowny odpoczynek dla ciała i duszy daje mi właśnie naturalny żel pod prysznic z olejkiem makadamia od Miya Cosmetics. Produkt ten zapewnia mi niesamowite chwile w wannie, z uroczą, delikatną pianą i pięknym, słodkim zapachem. Oprócz wspomnianych wcześniej wrażeń olfaktorycznych, skóra na całym ciele zostaje porządnie oczyszczona z brudu i kurzu dnia powszechnego, będąc przy tym jednocześnie nawilżoną i odżywioną. Warto tu bowiem zaznaczyć, że żel nie wysusza ani nie podrażnia skóry, bo zawarty w nim olejek makadamia miło naskórek pielęgnuje i regeneruje. Wspomnę jeszcze, że mimo małej pojemności, specyfik jest wydajny i spokojnie starczy nam na wiele wieczornych - lub porannych - kąpieli. Podsumowując: bardzo serdecznie polecam naturalny żel pod prysznic z Miya Cosmetics Ja na pewno wrócę do niego nie raz. 
Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Que no reseque la piel es muy importante y si además el aroma es bueno es un gel perfecto.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. I love cleaning products with good smell.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam takiego, ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam, ale jeszcze nie zaczęłam używać 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks lovely! Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  6. I haven't tried it yet. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój jeszcze czeka na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mają bardzo zachęcające opakowania. Używam ich serum z witaminą C

    OdpowiedzUsuń
  9. będę o nim pamiętać aby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi całkiem fajne, podoba mi się to, że nie ściąga skóry jak co niektóre, ale nie wiem, czy zapach będzie mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  11. This sounds good, we need nice scents and lots of foam! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę że trzeba będzie wypróbować ten żel

    OdpowiedzUsuń
  13. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś dla mnie, uwielbiam pięknie pachnące żele pod prysznic 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować bo od jakiegoś roku mamy prysznic i testuję różne żele :D

    OdpowiedzUsuń
  16. żeli tej marki jeszcze nie próbowałam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś krem do twarzy Miya. Był super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hola! muchas gracias por la recomendación, ahora estoy usando una crema facial de la marca y me esta gustando mucho. Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. Możliwe, że kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru