GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 13 kwietnia 2023

3089. Wypadanie włosów podczas mycia - kwiecień 2023 r.

  Witajcie!

Dziś czas na aktualizację wypadania włosów.

Małe przypomnienie.

Zaczynamy od kwietnia 2013 r.:


Tu mamy luty 2014 r.:


Październik 2014 r.:


Styczeń 2015 r.:


Październik roku 2015:


Styczeń 2016 roku:



I kwiecień:



Październik:


Luty 2017:


I grudzień 2017 r:



Kwiecień 2018 r:



Maj 2020 r.:



Czerwiec 2020 r.:




I wrzesień 2020 r.:



Luty 2021 r.:



Maj 2021 r:



Wrzesień 2021 r.:



Październik 2022 r.:



Listopad 2022 r.:



Grudzień 2022 r.:



Styczeń 2023 r.:



Kwiecień 2023 r.:


Myślę, że tzw. pociążowe wypadanie włosów mam już za sobą.
Ta ilość kudełków, jaką widzicie powyżej, utrzymuje się mniej więcej od miesiąca.

Widzę wyrażnie, że włoski się wzmocniły, przestały się tak łamać i puszyć.

Zauważyłam także mnóstwo tzw. baby hair, które ładnie rosną na całej skórze głowy.

Dalej jednak przyjmuję suplementy dla kobiet karmiących, coby organizmowi dostarczać potrzebną porcję witaminek.

A Wasze włosy jak się mają?

Kathy Leonia

PS. Standardowo: jak kogoś obrzydzają włosy, to proszę nie oglądać!

24 komentarze:

  1. Widać wyraźną poprawę, świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj podcięłam 5 cm ;) Ogólnie nie mam problemów z wypadaniem... I niech tak zostanie.
    Spóźnione, Wesołego Alleluja!
    Angelika
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że włosy się już wzmocniły i mniej ich wypada 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobrze, że najgorsze już za Tobą. Ja po dwóch ciążach miałam armagedon włosowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to dobrze, że już najgorsze za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za ostrzeżenie, weszłam tu z zamkniętymi oczami :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że jest taka poprawa. U mnie na razie włosowo ok i... niech tak zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprawa jest. Dla mnie ostatnio pomaga szampon Skrzypowita. Pozdrawiam poświątecznie 🐤🐤🐤🐤

    OdpowiedzUsuń
  9. My hair gets thinner because of old age! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  10. I agree with Val. We all age. Thanks for the update.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojala ya mejore tu cabello. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojala ya mejore tu cabello. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  13. Since we have been fasting, I have started to reduce my intake of sugary foods and drinks. I prefer to drink plain water every time during suhoor and breaking the fast. then after almost a month I found my hair thicker, the hair loss is still there but the quantity is reduced.

    OdpowiedzUsuń
  14. Straszne, gdy tak wypadają włosy. Od grudnia żyję w wielkim stresie, więc wypadają mi garściami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wczesujesz odżywkę w trakcie mycia? Wydaje mi się, ze to może być dobry sposób, aby monitować wypadanie włosów — większość włosów zostaje na szczotce, a część tak normalnie wypada.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie ♡
    Moje włosy trochę wypadają, ale też biorę suplementy bo bardzo mi pomagają :) Życzę poprawy! Myślę, że każda z nas marzy o zdrowych, pięknych włosach wypadających w jak najmniejszej ilości ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi zawsze wypadają raz mniej, raz więcej. Obecnie lecą jak szalone, ale nie tracą na objętości, a nowe również rosną 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. moje mniej wypadają, ale pewnie dlatego,ze bardzo mocno je skróciłam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi zawsze wypada znacznie więcej, ale ja mam grube i gęste włosy, więc stąd pewnie to wrażenie. Myślę, że u Ciebie jest zadowalająco - w końcu włosy też mają cykl życia i kiedyś muszą wypaść, byle nie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. My hair loss has also increased. I hope it fixes as easily as yours. Thanks for sharing Kathy. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. i have problem hair loss too, but it's because I have stress sooo many times and it's really make me frustrated

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru