GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 10 kwietnia 2023

3087. Na Wielkanoc!

  Witajcie!

Z racji na czas Świąt Wielkiej Nocy przybywam do Was z ciepłymi słowami pomyślności.

Życzę Wam rodzinnych, spokojnych chwil, pełnych radości i dobrego słowa.
Abyście cieszyli się z każdej minuty spędzanej razem przy stole i jak najlepiej celebrowali rozmowy, żarty oraz wspólne przekomarzanie się.

Nas w tym roku czeka - jak zawsze - Wielkie Obżarstwo, bowiem w gronie rodziny swojej i męża, będziemy konsumować same pyszności.


A jak coś jest pyszne to kalorii nie liczymy!

A Wy jak spędzacie Święta?


obrazek pochodzi stąd
 Klik!

Kathy Leonia

24 komentarze:

  1. Happy Easter! Oh, we did brunch. At times we have enjoyed BBQs too. 🌈🐰🐣

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknego Lanego Poniedziałku 😁 Ja już dzisiaj nic nie jem, a i spacerek zaliczony 🙃

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja? Ja nie licze kalorii, to moje główne zajęcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że miałaś dzisiaj mokrego Dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Buena semana, espero que hayas tenido unas buena pascua. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buena semana, espero que haya tenido unas buenas pascuas. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buena semana, espero que haya tenido unas buenas pascuas. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buena semana, espero que haya tenido unas buenas pascuas. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buena semana, espero que haya tenido unas buenas pascuas. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buena semana, espero que haya tenido unas buenas pascuas. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Mam nadzieję, że twoje święta były udane :) Ja jestem tak najedzona że ledwo się ruszam a na jajka to chyba nie spojrzę przez miesiąc :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że udało się odpocząć w święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieję, że mieliście piękne Święta!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super życzenia takie z serducha, Mam nadzieje że Twój czas był cudny i radosny! Samych radości!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru