GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 2 maja 2023

3099. Estee Lauder Sumptuous Extreme Lash Multipying maskara pogrubiająca rzęsy

 Witajcie!

Dziś czas na rzęs podkreślenie.

Będę mówić o Estee Lauder Sumptuous Extreme Lash Multipying maskara pogrubiająca rzęsy.

Słowo od producenta: "Rzęsy wydają się mnożyć, wydłużać i zyskiwać ekstremalną objętość.

Sumptuous Extreme dodaje rzęsom objętości, podnosi je i podkręca, zapewniając śmiały efekt sztucznych rzęs. Oczy wyglądają na większe, a spojrzenie rozjaśnia się i staje uwodzicielskie.

Formuła Extreme Bold Volume™ to mieszanka trzech wysokoobjętościowych włókien z lekką jak pianką bazą. Formuła działa na zasadzie sztucznych rzęs, pomnażając i wydłużając naturalne rzęsy. Została wzmocniona odżywczym kompleksem Lash-Advancing Vitamin Complex.

BrushComber Extreme™ posiada dwa rodzaje włosia: elastyczne, które nakłada na rzęsy maksimum formuły oraz sztywne, które je rozczesuje i rozdziela."


Produkt w okazałości:



Od producenta:



Odcień:



Szczoteczka:



Na oczach dwie warstwy:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w boxie prezentowym/kalendarzu adwentowym Estee Lauder na rok 2022 r. Normalnie go kupić w Internetach za ok. 130 zł.
Zapach: tuszowy.
Konsystencja: czarna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, złote, eleganckie,  z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 8 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na jakieś pół roku malowania się

Działanie: średnie. Zacznę od tego, że będąc przy zdrowych zmysłach, nigdy bym sobie tak drogiego tuszu do rzęs nie kupiła, bowiem 130 zł (cena regularna) za produkt codziennego użytku to stanowczo za dużo. Niemniej jednak traf chciał, że kupiłam tzw. adwentowy kuferek z kosmetykami do makijażu Estee Lauder w bardzo okazyjnej cenie (ok. 400 zł za 8 produktów). Także tak właśnie w moje łapki wpadł powyższy, luksusowy gagatek do podreślania rzęs. Co sądzę o tym specjale? Ano mimo niezwykle eleganckiego designu, cudownie czarnej formuły i całkiem zgrabnej szczoteczki, tusz jest typowym średniakiem. Coś tam rzęsy wydłuży, coś podkręci, coś czerni nada, ale nie jest to jakieś spektakularne doznanie. A to trochę słabo, jak za tak drogi produkt... Kolejny minus? Kiepska trwałość... Po kilku godzinach od aplikacji, specyfik zaczyna uporczywie odbijać mi się na powiece i - jakby tego było mało - niestetycznie kruszyć... Produkt co prawda nie podrażnił, ani nie uczulił mnie, ale jego działanie jest mało satysgfakconujące... Nie polecam. 
Ocena: 2/5

Miałyście?


Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Matko, taka cena i taki bubel...

    OdpowiedzUsuń
  2. I loved your eye colour :) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh very cute brush
    Nice finish

    OdpowiedzUsuń
  4. I do like Estee Lauder products, but this one is way too expensive!

    OdpowiedzUsuń
  5. Esse é caro mas é bom!
    Beijos! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dang! I do love their perfume. It always makes me think of my mom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Demasiado caro para el pobre resultado que ofrece.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej się nie skuszę na tę mascarę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena nieadekwatna do jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uy que pena que fuera mal producto. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Use que pena que fuera mal producto. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  12. Que pena , gracias por la advertencia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  13. Really expendable.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena strsznie wysoka, a efekt słaby. Na pewno po nią nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  15. no cóż, cena nie idzie tutaj w parze z jakością!

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze i niby luksusowy...a jednak bubel i to drogi

    OdpowiedzUsuń
  17. No coż... podziękuję i zostanę przy Eveline

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mogę trafić na mascarę idealną dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Masakra maskara! A chciałam ją po majówce kupić! Poszukam innego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Opis działania tego tuszu daje mi vibe mojego od Clinique za stówkę, który niemiłosiernie mi się osypywał. W ostatnim czasie korzystam z taniego Essence i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurde tyle kasy za coś co nie daje zadowolenia. Szkoda. Też sobie podaruję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam już swoją maskarę, bo nie lubię ryzyka, na dodatek za wysoką cenę!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zbyt delikatny efekt jak dla mnie 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. Hola! gracias por la recomendación, la verdad es que no se ven muy bonitas las pestañas. Besos

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam i wychodzi na to, że na szczęście bo w takiej cenie to naprawdę wygląda na słaby. :(

    OdpowiedzUsuń
  26. perhaps i'll look another brand

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm, widzę też, że się trochę zgrudkował... Faktycznie jak za taką cenę to robi wrażenie co najwyżej słabych tuszy z chińskich sklepów typu szwarc, mydło i powidło. Nieraz można trafić na tusze mniej znanych marek, dających o niebo lepsze efekty i zapłacić 3x mniej :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru