GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 18 maja 2023

3106. Makijaż na dziś, róż i już!

 Witajcie!

Dziś czas na makijaż.

Zaprezentuję Wam moją ostatnio ulubioną formę podkreślania buzi różem:



Użyte produkty:

Brwi: Revers Cosmetics Brow Artist 8in1 nr 01 Transparent
Baza: Lirene Matt Match
Podkład i korektor: Miss Sporty Perfect to Last Camouflage nr 30 Light
Tusz do rzes: Oriflame 5-in-one Wonder Lash Mascara the One
Eyeliner: Loreal Paris Le Khol by Superliner nr 101 Midnight Black
Usta: Loreal Paris Les Macarons Ultra Matte Liquid Lipstick nr 834 Infinite Spice + Myia Cosmetics MyLIPgloss Dusty Rose
Bronzer i rozświetlacz: Maybelline Hi Light by Facestudio nr 30 Coral

Jak Wam się podoba powyższy malunek?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. You look great, thanks for your sharing....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tusz do rzęs mnie zaciekawił. Bym kiedyś wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz, tak promiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Estás muy guapa con ese maquillaje y el peinado también te queda bien.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Estas muy bonita te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  7. Estas muy bonita te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Estas muy bonita te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Estas muy bonita te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. Such great colors! Lovely eyes! Awesome lippy too💗

    OdpowiedzUsuń
  11. You're absolutely beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie umiem się malować, dlatego podziwiam, że zrobiłaś tak piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  13. You are so beautiful, Kathy ^_^

    OdpowiedzUsuń
  14. You look so beautiful, wow! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż z akcentem na róż 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie ♡
    Świetny makijaż :) Sama bardzo lubię róż na buzi, codziennie go używam :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja bym chciała wiedzieć jak Ci się sprawdza Eyeliner z loreal, bo jeszcze nie testowałam, a nie wiem czy warto:)
    Róż na buzi u mnie to podstawa, więc nie mogłoby mi się nie podobać 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Ajajaj ale jakie cud oko dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  19. No pięknie :) Uwielbiam kreski na oczach :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru