GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 12 maja 2023

3103. Fryzura na dziś, niedbałe loki

 Witajcie!

Dziś będzie włosowo.

Oto moja fryzura, jaką niedawno sobie stworzyłam:


Jak taki efekt fal uzyskałam?

Ano wieczorem, przed pójściem spać, zaplotłam sobie dwa dobierane warkocze, zaczynając od czubka głowy.

Rano delikatnie ową fryzurę rozplątałam, zaaplikowałam odrobinę olejku na końcówki, a górę potraktowałam lakierem utrwalającym.
Całość trzymała się praktycznie cały dzień, do momentu w którym Fasolka stwierdziła, że ciągnięcie mamy za włosy to najlepsza zabawa na świecie... 

Myślę, że wyszło całkiem przyjemnie!

A Wy lubicie loki?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. You look so pretty my dear!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ci w kręconych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię loki, a Ty wyglądasz bosko, mega Ci pasuje. Jesteś prześliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great results! So lovely! & being the beautiful you💗

    OdpowiedzUsuń
  5. Fasolka to mądra dziewczynka, wie jaka zabawa z mamą jest najlepsza :) Wyglądasz zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. You look so nice, thanks for your sharing....

    OdpowiedzUsuń
  7. The braids are a great idea for a weavy hair style. You look very sweet in the picture!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyglądasz. :) Bardzo udane loczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Loki kocham, ale nawet noc spania na wałkach z lakierem nie robi nic... po 5 minutach są znów proste jak druty...

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam loki, ale mam tak jak przedmówczyni...ale Twoje są bardzo urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Estás muy guapa, te ha quedado un peinado precioso y a tu bebé le gustó mucho eso está claro.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te queda genial te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny efekt 😀 Ja obecnie raz w tygodniu robię loki na pasek od szlafroka 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię czasami sobie taką fryzurę zafundować :

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz ! Bardzo lubię takie naturalnie opadające kosmyki i falujące włosy. Obecnie włosy - to u mnie temat tabu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bom dia de domingo com muita paz e saúde.

    Luiz Gomes.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie ♡
    Bardzo lubię loki, zawsze chciałam mieć kręcone włosy :) Sama też często robię fale na warkoczyki. Pięknie Ci w tych włosach!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zakupiłam nową lokówkę i kombinuję z lokami bo ja to średnio umiem w loki :D Najlepiej mi wychodzą na termoloki ale odechciewa mi się siedzenia w wałkach :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru