GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 22 listopada 2022

3019. Stars From The Stars Gwiezdny żel do mycia ciała z drobinkami

 Witajcie!

Dziś czas na ciała rozpieszczenie.


Słowo od producenta: "Gwiezdny żel do mycia ciała to uzupełnienie kosmicznej pielęgnacji. Jego nieziemska formuła, mieniąca się milionem gwiazd, przyprawi o zawrót głowy, a sensualny zapach przeniesie Cię w inny wymiar. Zawarte w żelu naturalne składniki delikatnie oczyszczą Twoją skórę, nie powodując podrażnień i wysuszenia. Zawiera rozświetlający kamień księżycowy, regenerujący migdał, odżywczy jaśmin."

Produtk w okazałości:





Od producenta:



Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność
produkt znalazłam w listopadowej edycji Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: przyjemny, słodki, kwiatowy.
Konsystencja: żelowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, z elementami czerni i złota oraz białymi napisami od producenta. Pojemność: 400 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na jakieś dwa miesiące mycia się.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że jestem miłośniczką długich, gorących kąpieli z mnóstwem piany. Gdybym tylko mogła, to bym leżała cały dzień w wannie i relaksowała się, wdychając woń ulubionego myjadła do mycia. A jak dodatkowo ów gagatek ma w sobie złote drobinki i właściwości odżywczo-pielęgnacyjne dla skóry - to czego chcieć więcej. Nic, tylko kąpać się do utraty tchu! Tak więc nic dziwnego, że zakochałam się od pierwszego użycia w gwiezdnych żelu Stars From The Stars. Produkt oprócz cudownego, kwiatowego zapachu i wspomnianego wcześniej dobroczynnego oddziaływania na skórę, świetnie oczyszcza ciało z brudu i kurzu dnia powszechnego. Wystarczy chwila-moment, aby umyć się od stóp do głów. Warto wspomnieć, że specyfik nie podrażnia, ani nie wysusza naskórka. Nie sposób zapomnieć o wydajności żelu, gdyż pojemność 400 ml spokojnie starczy nawet i na dwa miesiące stosowania. Jednym słowem: mycie powyższym mazidłem to czysta magia, idealna przed wieczornym spoczynkiem. Ja na pewno wrócę do niego nie raz. Polecam!

Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. This product is very attractive especially with glitters

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha de tener un aroma que enamora, de vez en cuando hay que dejarse llevar por estas sensaciones agradables.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już gdzieś ostatnio o nim czytałam. Jestem nim zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentuje i zachęca do jego przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam z tej marki szampon, ale nie jestem zadowolona, może żel byłby ciekawszy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, it's interesting...and so cool too!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kosmetyk, chętnie bym się takim wysmarowała😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi ochoty na ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks amazing. Thanks for the review. Thanks for you comments too.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, ja jestem sroka, to takie świecące drobinki dla mnie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jest odwrotnie - jak tylko widzę te wszystkie drobinki, mam odruch wyrzucenia. Nie ufam niczemu co się świeci i jest przeznaczone do skóry, nie daj Bóg do spożywania. Oczywiście to kwestia indywidualna, ja jednak podziękuję. Brokat tylko do zdobienia, nie mycia.

    OdpowiedzUsuń
  12. kosmiczna technologia w rękach człowieka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. This sounds good, I haven't seen it here. Have a happy day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  14. Uuuu to taki żel magiczny, podoba mi się, co jest napisane na froncie. No moje klimaty, te magiczne, chętnie się tym zaszczycę. Podoba mi się i ocena zacna :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mojej mamie w ogóle nie podszedł, ale ona używała jako żelu pod prusznic, może dlatego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zauroczona już samym jego wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. It's great as a gift or autogift this Christmas

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja to też bym mogła leżeć w wannie cały dzień

    OdpowiedzUsuń
  19. Super że zdobył 5na5, jeśli o mnie chodzi nie lubię takich świecidełek w pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  20. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo zainteresowana tym żelem ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru