GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 17 listopada 2022

3017. Artishoq odżywka ekspresowa kuracja nawilżająca

 Witajcie!

Dziś czas na włosów ujarzmienie.


Słowo od producenta: "Ekspresowa kuracja nawilżająca regeneruje, wzmacnia i długotrwale nawilża włosy, nie obciążając ich. Dzięki zawartości niskocząsteczkowego kwasu hialuronowego nawilża również skórę głowy, zmniejszając jej wrażliwość. W połączeniu z olejem słonecznikowym tworzą delikatny film ochronny, który zapobiega utracie wody, dzięki czemu włosy są optymalnie nawilżone. Ekstrakt z karczocha wygładzając strukturę włosów, zmniejsza ich skłonność do plątania się i łamania, przez co łatwiej się rozczesują i układają. Lekka formuła odżywki sprawia, że włosy są miękkie i pełne blasku już po pierwszym użyciu."

Produkt w okazałości:









Od producenta:



Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność
produkt znalazłam w listopadowej edycji Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: przyjemny, świeży.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie błękitnej, plastikowej tubki z bielą napisów od producenta. Pojemność: 200 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy odżywkowania się.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że po ciąży moje włosy przeżywają poważny kryzys. Puszą się na potęgę, łamią na całej długości, są matowe w dotyku. Jednym słowem wyglądam jak strach na wróble i za bardzo nie mam czasu, by to ogarnąć. Wiadomo bowiem, że małe dziecko nie pozwoli mi na długie, włosowe SPA, dlatego moja obecna pielęgnacja ogranicza się do szybkiego mycia, nałożenia odżywki i błyskawicznego wysuszenia. Nic więc dziwnego, że często-gęsto mam szopę na łepetynie... Potrzebowałam zatem produktu, który nie dość, że szybko wygładzi moje włosiska, to nada im także witalności oraz zapewni łatwe rozczesywanie i układanie. Traf chciał, że te wszystkie pozytywy znalazłam w mazidle 
Artishoq, które było dołączone do listopadowego Pure Beauty box. Nie muszę mówić, jaka byłam szczęśliwa, gdy po pierwszym użyciu odżywki, moim oczom ukazała się lśniąca, zdrowo wyglądająca czupryna, która prezentuje się naprawdę elegancko. Jak zatem użyłam gagatka? A tak jak zawsze, czyli produkt nałożyłam na samą długość włosów, zaraz po ich umyciu. Potrzymałam mazidło ok. 1 minutki i zaraz spłukałam. Taki proceder ułatwił mi rozczesanie, zapewnił blask i nawilżenie włosom. Dodam, że specyfik mnie nie podrażnił ani nie uczulił. Polecam Wam serdecznie powyższą odżywkę! Jest ona naprawdę wydajna, ładnie pachnąca i działająca cuda na kapryśnych, suchych włosach.
Ocena:5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. My hair is a bit dry too.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kathy, my best wishes go to Fasolka and you!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sounds great. thanks for the review. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wiele dobrego o tej firmie, muszę wypróbować na własnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tej odżywki. A stosuję je zawsze. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że warto wykorzystać ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno skorzystam z twojego polecenia kochana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że się sprawdziła i pomaga. Będę ja miała na oku. Niech włosy wracają do super zdrowia i to szybko. :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks amazing for wintertime and throughout the year. Great that you found such a wonderful beauty product!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie planuję sięgania po ten kosmetyk w najbliższej przyszłości, ale może w dalszej, skoro jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  11. przyznaję, nie znam marki i produktu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj szedłem za dziewczyną pachnącą czekoladą i aż żal mi było skręcać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam, ale chętnie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki, ale odżywka wygląda bardzo zachęcająco ;) Piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglada interesująco, ale ja mam tyle różnych specyfików do włosów, że musze to zużyć wszystko zanim pomyślę o czyms nowym.

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam tylko reklamę w tv jakiś czas temu, ale jeszcze nie używałam. Moje włosy też potrzebują pomocy, więc może wypróbuję?

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesting review
    Thanks for sharing! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Hola! Gracias por la recomendación, no conocía el producto. Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo byłam ciekawa tej reklamowanej głośno serii i tym bardziej dziękuję za tę recenzję. Super, że jesteś zadowolona, ciekawa jestem tylko ceny tego specyfiku...

    OdpowiedzUsuń
  20. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ją, ale jeszcze nie używałam, chociaż miałam też ich szampon i tam strasznie drażnił mnie zapach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tą odżywkę, ale jeszcze jej nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Um ótimo condicionador faz a diferença no dia a dia!
    Beijos! :)
    Bom fim de semana!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry produkt i do tego piękne opakowanie - czego chcieć więcej.

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie czeka w kolejce, ale szampon mi się sprawdził 😀

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny produkt , wart zakupu. Miłego weekendu ☃️☃️☃️☃️☃️ U nas zima na ten weekend.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nie miałam ;) Ale też mam spore zapasy kosmetyczne, więc na razie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Que bien me viene, gracias por la recomendación. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello Kathy. I was curious about this product, I would like to try it. Thanks for your review. Have a good week :)

    OdpowiedzUsuń
  32. looks like you really like this product. hope it suits your hair.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru