GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 10 listopada 2022

3013. Be Beauty Clean Exfoliating Gel for Combination & Oil Skin normalizujący żel peelingujący

 Witajcie!

Dziś czas na buzi mycie.

Będę mówić o Be Beauty Clean Exfoliating Gel for Combination & Oil Skin normalizujący żel peelingujący."

Słowo od producenta: "Normalizujący żel peelingujący skutecznie oczyszcza mieszana, tłustą skórę twarzy z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, zapobiegając błyszczący się twarzy. Formuła bez parabebów i dodatków zapachowych. Peelinujące mikrogranulki łagodnie złuszczają naskórek, wygładzają i odblokowują pory. Skóra po użyciu żelu jest głęboko oczyszczona, wygładzona i odświeżona. Wyciąg z cytryny chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, wspomaga eliminację niedoskonałości. Witamina A działa odnawiający, przeciwtrądzikowo i odmładzająco."

Produkt w okazałości:






Od producenta:



Skład:

Aqua, Cocamidopropyl Betaine, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Perlite, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Propylene Glycol, Citrus Limonum (Lemon) Fruit Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Xantan Gum, Retinyl Palmitate

Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć w Biedronce za ok. 7
 zł.
Zapach: przyjemny, morski.
Konsystencja: żelowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe w tonacji różno-zielonej oraz takimiż napisami od producenta. Pojemność: 150 ml.
Wydajność
bardzo dobra. Taki żel starczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza od dawna styczność z pielęgnacyjną marką Be Beauty. Kilka lat temu bowiem, po tym, jak nabawiłam się okropnego podrażnienia po micelu z tejże firmy, miałam wielki uraz do mazideł Biedronkowych. Ale jak to zwykle bywa, czas płynie, dawne urazy się zacierają, tak więc postanowiłam zaryzykować i zakupiłam powyższy żel peelingujący. Czy była to dobra decyzja? Ano jak najbardziej! Produkt okazał się być świetnym myjadłem dla mojej tłustej cery. Przede wszystkim, dobrze oczyszczał buzię z brudu i kurzu dnia powszechnego, dając uczucie czystości i świeżości. Zawarte w specyfiku malutkie peelingujące drobinki delikatnie masowały buzię, a przy tym usuwały suche skórki czy resztki makijażu. Miły, świeży zapach gagatka umilał cały proceder mycia. Warto wspomnieć, że żel jest bardzo wydajny i na wypucowanie całej twarzy wystarczy li ociupinka wielkości ziarnka zielonego groszku. Nie mogę zapomnieć o tym, że mazidło mnie nie uczuliło, ani nie podrażniło. A teraz najważniejsze! Stosowane regularnie wyraźnie zmniejszyło wydzielanie się sebum, a także złagodziło widoczność zaskórnikow. Jestem totalnie tym produktem oczarowana i bardzo go polecam. Na pewno będę doń wracać regularnie. 

Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Interesting! But I barely don't use this kind of product.

    OdpowiedzUsuń
  2. Le das una puntuación muy alta y es que este tipo de exfoliación va bien para la piel queda luego muy suave.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Привет, Кэти! никогда не пользовалась таким гелем. Спасибо за рекомендацию!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro chcesz do niego wracać, to ja go chętnie przetestuję, bo to dla mnie najlepszy wyznacznik, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć, że to taki dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. w szkole używałam żeli tej marki, bo były taniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji używać, dawno temu miałam kilka kosmetyków średnio się sprawdzały i od tamtej pory już nie patrzyłam w ich kierunku. Jednak po takim czasie może coś się zmieniło i warto zobaczyć co tam u nich w trawie piszczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. wolę żele o większej pojemności, wtedy wystarczają na dłużej. Miałam ten i był fajny,.

    OdpowiedzUsuń
  9. Que interesante, lo anoto para cuando termine el mío. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola! tiene muy buena pinta el exfoliante, pero una pena que no sea para mi tipo de piel. Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Loved the review. I would try it!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam, ale u mnie niestety się nie sprawdził, wywoływał podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj byłam w Biedronce i zerkałam na kosmetyki. Zdziwiłam się , że jest spory wybór płynów do twarzy. Na ten też spojrzałam. Kupię go następnym razem. Pozdrawiam serdecznie 🌺🥰

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nie- dawno nie miałam nic z tej marki, nie licząc płatków kosmetycznych, które uwielbiam 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę, jaka wysoka ocena, to bardzo dobrze, że dobry jakościowo produkt jest łatwo dostępny i w dobrej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nic nie miałam z tej marki, bardzo zachęciłaś mnie tą recenzją do wypróbowania tego żelu 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. I haven't tried it, but it sounds really good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe, może się zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. such an interesting product👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  20. 👍👍👍👍👍👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for your review. Have a good day Kathy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I tak ładnie wygląda to opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym skorzystała z polecajki, ale to peelingujący - nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  25. Średnio mam odwagę używać marketowych produktów do mycia twarzy. Muszę być ostrożna co stosuje. Więc raczej ten kosmetyk nie będzie przeze mnie testowany.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie zwróciłam na niego uwagi, choć w Biedronce bywam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakoś odzwyczaiłam się od żelów do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Thank you for the review. I'd love to try it.

    OdpowiedzUsuń
  29. O z chęcią spróbuje,ale u mnie w sklepie nie widziałam akurat tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  30. właśnie muszę kupić sobie coś do mycia twarz, może się skuszę?

    OdpowiedzUsuń
  31. Z tej marki miałam tylko maseczki do twarzy i były całkiem niezłe :)
    Muszę się pokusić na ten żel :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie miałam, ale bardzo lubię markę i chętnie próbuję wszystko co tylko wpadnie mi w ręce :) Fantastyczna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru