GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 3 listopada 2022

3009. Pharma Solution krem regenerujący do twarzy kolagen i elastyna

 Witajcie!

Dziś sobie buzię nakremujemy.

Będę mówić o Pharma Solution krem regenerujący do twarzy kolagen i elastyna.

Słowo od producenta: "Działa nawilżająco, uelastyczniająco oraz regeneruje i odbudowuje hydrolipidową warstwę naskórka."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Otworek:


Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w aptece za ok. 7 zł.

Zapach: delikatny.
Konsystencja: kremikowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w charakterze białej tubki z akcentami niebieskości i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml.
Wydajność: kiepska. Taki balsam starczy na miesiąc używania.
Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że lubię testować kosmetyki pielęgnacyjne mało znanych marek. Zawsze bowiem mam nadzieję, że trafię na jakieś perełki, które następnie będę mogła i Wam polecić. Niestety nie tym razem... Upolowany po bardzo niskiej cenie krem, okazał się być zwykłym bubelkiem w działaniu. Coś tam nawilży, coś odżywi, ale jest to nader nikłe, ot jakbym smarowała się tłustą wazeliną. Po aplikacji gagatka na buzię, mam nieodparte wrażenie, jakby jakiś oleisty płyn tkwił mi na twarzy i za nic nie chciał się wchłonąć. Próbowałam stosować mniejsze ilości specjału, ale efekt był taki sam. Zrobienie więc makijażu po czymś takim graniczy z cudem...  Szkoda zatem tracić czas na coś tak przeciętnego. Produkt mnie co prawda nie podrażnił, ani nie uczulił, ale na pewno nie wrócę do niego ponownie. Jednym słowem mówiąc: jestem tym kremem bardzo rozczarowana. Zużyję go jednak do końca, bo nie lubię jak się coś marnuje. Nie polecam. 

Ocena: 2/5

Miałyście?

Kathy Leonia

47 komentarzy:

  1. It's a pitty, it looked interesting!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do kremów do twarzy to jestem bardzo wybredna. Jeśli nie polecasz to dziękuję za obiektywną opinię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tiene que ser desagradable que te quede esa sensación en la piel.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli stosunek jakości do ceny adekwatny. Raczej nie będę go kupować.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie nie warto patrzeć w stronę tego gagatka, Nie lubię tej oleistości na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie skuszę się zatem na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę se...tani, wygląda ok...potem patrzę na ocenę i stwierdzam stanowcze NIE. hehe Ratujesz nas od zakupu, którego możemy bardzo żałować. ;) Miej cudowny dzień kochana. :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. cóż, nie kupiłabym i tak, bo nie dla mojej cery:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to będziesz musiała kupić coś innego, udanych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To bad, sounded so good. Like a must have.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio jestem bardzo zadowolona ze swojego kremu i na razie nie zamierzam go zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola! gracias por la recomendación, parece un buena crema. Besos

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This is something I need! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie planuję go używać. Piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh very good product darling
    Thanks for share it with us

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie skuszę się zatem na ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nem tudo é bom, a gente se decepciona.
    Como no caso deste creme.
    .........................................
    Bom restinho de semana!
    Beijos! 🌷
    .........................................

    OdpowiedzUsuń
  19. Uy que pena que no te gusto. Gracias por la advertencia, te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uy que pena que no te gusto. Gracias por la advertencia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uy que pena que no te gusto. Gracias por la advertencia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uy que pena que no te gusto. Gracias por la advertencia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uy que pena que no te gusto. Gracias por la advertencia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uy que pena que no te gusto. Gracias por la advertencia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uy que pena que no te gusto. Gracias por la advertencia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uy que pena que no te gusto. Gracias por la advertencia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uy que pena que no te gusto. Gracias por la advertencia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uy que pena que no te gusto. Gracias por la advertencia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uy que pena que no te gusto. Gracias por la advertencia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uy que pena que no te gusto. Gracias por la advertencia. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  31. after reading your review i dont think i need this

    OdpowiedzUsuń
  32. Czyli bubel..
    Dobrze że nie kosztował więcej 😀
    Nie miałam i nie będę miała (po Twojej recenzji 😁)
    Swoją drogą, opakowanie ładne, ale przypomina bardziej krem do rąk.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że jednak jest taki słaby :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie miałam. Gdy przeczytałam wstęp wpisu to pomyślałam, że to produkt dla mnie ale po Twojej recenzji się nie skuszę jednak... dziękuję za ten wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Na szczęście nie używałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  36. Powiem Ci ze faktycznie ciezko trafic na jakis dobry krem. Ja mam nawilzajacy z Ordinary i jest ok ale caly czas szukam lepszego

    OdpowiedzUsuń
  37. Está bien saber lo que es bueno o no, gracias por tu sinceridad. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi też się on nie sprawdził ;(

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie słyszałam o tej marce, ale widzę że niewiele straciłam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie skuszę się :) Też nie lubię marnować produktów.. Jak mi się coś nie spodoba, to używam wtedy do rąk albo nóg :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru