GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 9 listopada 2022

3012. Jesienne zakupy z bee.pl

 Witajcie!

Dziś czas na post radości pełen.

Oto moje jesienne zakupy, jakie poczyniłam w sklepie internetowym bee.pl:







I w szczególe.

Apis Optima płyn do kąpieli i pod prysznic z minerałami z Morza Martwego:






Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam tzw. morskie, świeże zapachy, jeśli chodzi o produkty do mycia ciała. Stosując bowiem tego typu gagatki mam wrażenie, że podczas kąpieli, przenoszę się zmysłami gdzieś na jakąś tropikalną plażę, z czystą-przejrzystą wodą. Takie doznanie to dla mnie osobista chwila codziennej przyjemności, dzięki której odpoczywam po ciężku dniu ogarniania Małej. Żel z Apis oprócz owej cudnej wonii, posiada także fajne właściwości nawilżające i pielęgnujące, które bardzo dobrze wpływają na moją skórę, zapobiegając jej podrażnieniu czy wysuszeniu. Produkt super się pieni, jest wydajny i tani. Czego chcieć więcej!

Apis Home Terapis mgiełka z wodą różaną i ekstraktem z dzikiej róży:





Bardzo przyjemny gagatek, jeśli chodzi o tonizację i odświeżanie buzi. Stosuję go nie tylko rano i wieczorem, ale także w ciągu dnia, gdy potrzebuję się schłodzić i pobudzić do myślenia. Fajny, poręczny aplikator, dawkuje odpowiednią ilość kosmetyku, która osiada na naszej twarzy w postaci delikatnej mgiełki. Specyfik szybko się wchłania, nie podrażnia skóry, a także nie niszczy naniesionego wcześniej makijażu. Nie sposób zapomnieć o pięknym, słodkim różanym zapachu, otulającym nas niczym jedwabny szal. Myślę, że na pewno zaopatrzę się w ową mgiełkę na kolejne lato, aby chłodzić się w upały.

Yope Boost My Hair maska do włosów zniszczonych z bioceramidami:





Moje włosy po ciąży są w okropnym stanie. Wypadają na potęgę, rozdwajają na końcach, a także puszą się niczym nastroszony pomeraniam po kąpieli. Na wszelkie sposoby próbuję ratować swoją czuprynę przed porządnym ścięciem. W tej nierównej walce na pomoc pospieszyła mi odżywcza maseczka z Yope. Produkt ten jest cudownym medykamentem, jeśli chodzi o ujarzmienie niesfornych kosmyków. Mazidło jest treściwe, gęste, dzięki czemu porządnie wnika we włosy, nadając im jedwabistość i połysk. Po kilku użyciach maseczki widzę, że kudełki lepiej się rozczesują, są gładsze i milsze w dotyku.

Laq mus do mycia twarzy kocica:





Kolejny kosmetyk pielęgnacyjny, który skusił mnie swoim nietuzinkowym zapachem. Znacie woń piwonii? Ja osobiście uwielbiam ten zapach, kojarzy mi się on z elegancją i luksusem. Tak też pachnie mus do mycia twarzy. Jakbym zanurzała buzię w piwoniowym morzu. Mazidło oprócz pięknej wonii skutecznie myje buzię, dając jej czystość i blask. Produkt jest wydajny, dobrze działający i delikatny dla skóry. Jestem nim oczarowana i już czaję się na kolejne opakowanie.

Orientana naturalny krem pod oczy ze śłuzem ślimaka:





Porządny krem pod oczy to moje must have, aby zapomnieć o okropnych workach i cieniach pod oczami. Odkąd na świecie pojawiła się Młoda, rzadko kiedy udaje mi się porządnie wyspać, przez co zwykle wyglądam jak filmowe zombi... Dlatego też ratuję się jak mogę dobrej jakości kosmetykami, które będą w stanie złagodzić moje wiecznie zmęczone spojrzenie. To właśnie robi powyższy cudak z Orientany. Już po dwóch tygodniach stosowania mazidła zauważyłam, że ciemne, nieestetyczne plamy pod oczami wyraźnie się zmiejszyły. Skóra wygląda na bardziej wypoczętą i nawilżoną. Drobne zmarszczki, tzw. kurze łapki również uległy wygładzeniu. Dodam, że kremik szybko się wchłania i jest bardzo wydajny. Na pewno zużyję go do ostatniej kropelki.

Yope Hydrate My Hair szampon do suchej skóry głowy z peptydami:





Jeśli chodzi o szampon, to znowu postawiłam na kosmetyki do włosów z Yope. Liczę, że w zestawie uratują moje biedne kudełki przed wypadaniem. Wiadomo jednak, że szampon to nie remedium na zniwelowanie problemu uciekających kłaków, ale chwytam się każdej możłiwości... Produkt z Yope zatem jest bardzo sympatycznym myjadłem, delikatnym dla mojej wrażliwej skóry głowy. Dzięki zawartości naturalnym składników, produkt nawilża i chroni skalp, nie wysuszając ani nie podrażniając go. Mazidło dobrze się pieni, przez co skutecznie domywa włosy z brudu i kurzu dnia powszechnego. Kosmetyk jest wydajny, nie plącze czupryny, ani jej nie obciąża. 

Miałyście coś z powyższych gagatków?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Super interesting shopping! I see really useful products.

    OdpowiedzUsuń
  2. Por lo que comentas has acertado con estos productos que son realmente eficaces.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupuję tam, ale nie kosmetyki,a erytrytol i masło orzechowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty. Nie miałam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty. Będziesz miała co testować. Miłego dnia 🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow, cóż to za udane zakupy. Niestety nie znam tych produktów. Mam nadzieję, że Tobie się one przysłużą.

    OdpowiedzUsuń
  7. These are good products, enjoy using them, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałem, że Indie to największy producent wody różanej i jest stosowana nie tylko w kosmetyce.
    Wspaniałe zakupy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Such an inspiring list of items! Awesome finds. Love to try many on this list!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę same perełki w zamówieniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z powyższych nie, ale mam sporo Yope w łazience, tak jakos się złożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam z dwa produkty Apis i były fajne, musze się zainteresować jakimiś nowymi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy. Bardzo lubię ten sklep i chętnie kupuję tam, właśnie ostatnio robiłam zamówienie :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No conozco estos productos, pero parecen ser buenos. Muy interesante la publicación Saludos

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten mus do mycia twarzy LaQ z bee.pl i był boski :D Uwielbiałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam ci bardzo mocno podziękować. Bo po tylu latach blogowania odkryłam zakładkę spam. Nie wiem dlaczego nie wpadłam na to i nigdy tam nie zaglądałam. Bardzo Ci dziękuję. Tyle komentarzy tam utknęło :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Belas compras! Queria provar este mousse rosto de gato!

    Um abraço! :)
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakiś czas temu też robiłam zamówienie z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mus do twarzy mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam bliższej styczności z żadnych z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne zakupy, produkty z Yope bardzo mnie ciekawią, a musy z Laq uwielbiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Muy buenas compras, los productos tienen muy buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  23. women & shopping can be separated😁

    OdpowiedzUsuń
  24. Płyn do kąpieli bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru