GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 1 listopada 2022

3007. OLEIQ hydrolat ogórkowy

 Witajcie!

Dziś czas na buzi tonizowanie.

Będę mówić o OLEIQ hydrolat ogórkowy

Słowo od producenta: "Ogórek to warzywo, które chętnie wykorzystywane jest w pielęgnacji skóry. Stanowi źródło cennych soli mineralnych, kwasów organicznych, a także witaminy A, witamin z grupy B, witaminy C oraz E. Ponadto w jego składzie znaleźć można wysokie stężenie enzymów i substancji śluzowatych, co czyni go wartościowym składnikiem kosmetyków do pielęgnacji skóry.Ogórek to warzywo, które chętnie wykorzystywane jest w pielęgnacji skóry. Stanowi źródło cennych soli mineralnych, kwasów organicznych, a także witaminy A, witamin z grupy B, witaminy C oraz E. Ponadto w jego składzie znaleźć można wysokie stężenie enzymów i substancji śluzowatych, co czyni go wartościowym składnikiem kosmetyków do pielęgnacji skóry.

Hydrolat z ogórka intensywnie nawilża, wygładza, zmiękcza i daje uczucie świeżości. Rozjaśnia przebarwienia i zmniejsza zaczerwienienia na skórze. Redukuje wydzielanie sebum i zmniejsza opuchliznę. Jest to również roślinny składnik przeciwstarzeniowy. W pielęgnacji włosów nawilża je i wspomaga kurację przeciwłupieżową."

Produkt w okazałości:







Od producenta:



Skład:



Aplikator:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w październikowej edycji Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.

Zapach: nieokreślony.
Konsystencja: płynna.
Opakowanie i pojemność: szklana
 butla w granatowym odcieniu z czarnymi napisami producenta. Pojemność: 100 ml.
Wydajność: bardzo dobra. takie opakowanie wystarczy na trzy miesiące stosowania.
Działanie: dobre. 
Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z marką OLEIQ. I na pewno nie ostatnia! Jak wiecie bowiem, kocham hydrolaty miłością wszelaką i nie wyobrażam sobie bez tychże mazideł swojej codziennej pielęgnacji. Do tej pory moim ulubionym gagatkiem z tej kategorii jest wersja z kwiatem pomarańczy, która po prostu kradnie serce od samego początku. Jak natomiast wypada wersja ogórkowa? Ano równie dobrze! Przede wszystkim, produkt stosowany na uprzednio umytą i oczyszczoną buzię, fajnie koi i odświeża, pozostawiając uczucie takie, jakbyśmy miały na twarzy rozpylone krople rosy. Twarz potraktowana tymże hydrolatem wyglada zdrowo, rześko i jest gotowa na przyjęcie porannej pielęgnacji. Produkt można użytkować również i na skórę głowy - wówczas mamy działanie przeciwłupieżowe i nawilżające. To zastosowanie bardzo przypadło mi do gustu, bowiem po ciąży zmagam się z bardzo suchym skalpem i potrzebuję solidnej dozy odżywienia w tychże rejonach. Specyfik psikałam więc na łepetynkę dwa, trzy razy w tygodniu po umyciu włosów, po czym delikatnie go wcierałam. Mimo takiej bezpośredniej aplikacji nic mnie nie podrażniło, ani nie uczuliło. Dodam, że hydrolat jest wydajny, uniwersalny i łatwo dostępny. Jedyne co mi przeszkadza to niezbyt przyjemny zapach - ot taki dziwny, nieokreślony przerosły ogórek. Wiem jednak, że tego typu wonie są typowe dla naturalnych kosmetyków, zatem musimy tenże niuans przeboleć. Tak czy inaczej polecam gagatka, nawet jeśli jego zapach średnio pasuje naszym nozdrzom!
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Hace años estaban de moda las cremas con pepino, parece que luego salieron productos más sofisticados, pero ya veo que vuelve y este producto merece la pena probarlo.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły. Nie miałam jeszcze takiego hydrolatu.

    OdpowiedzUsuń
  3. I have tried the cucumber in toner and I liked so much.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam wszystkim włączyć do swoje pielęgnacji hydrolaty, mają szerokie zastosowanie i dają dużo dobrego skórze. Akurat hydrolat ogórkowy to jeden z tych, które świetnie sprawdzą się dla każdej cery.

    OdpowiedzUsuń
  5. La verdad es que no conozco la marca, pero me encantaría probarlo.

    OdpowiedzUsuń
  6. This sounds good, I haven't tried it yet! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. It does sound interesting. Such a great review. Thanks so much.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam styczności z tym kosmetykiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię chociaż początkowo musiałam się przyzwyczaić do zapachu 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego produktu. Ciekawi mnie jak na moich włosach się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej marki kupiłam ostatnio malinowy, ale na ten też mam ochotę

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej... bardzo mnie zachęciłaś. Aż żałuję, że nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Gracias por la recomendación, te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gracias por la recomendacion. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  18. reading your review i bet you like this product sooo much! 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru