GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 2 listopada 2022

3008. Paznokcie na dziś, cz. 115

 Witajcie!

Dziś pazurów pora.

Oto jak prezentowały się w ostatnich dniach:









Użyte produkty:



od lewej: Manirouge cleaner; Limegirl baza pod lakier hybrydowy; Lily Cute; Limergirl lakiery hybrydowy nr LC-031, nr LC-101, nr LC-126, nr 050, Indigo Nails Dry Top 

Jak powyższe pazurki powstały?

Ano najpierw zmatowiłam płytkę paznokcia cleanerem do paznokci z Manirouge, po czym nałożyłam bazę z Limegirl i utwardziłam ją 60 sekund w lampie UV.

Kolejnym krokiem było to, że na wybrane dwa paznokcie nałożyłam dwie warstwy brązowej błyskotki z Lily Cute (każde pomalowanie osobno utwardzona w lampie). Na dwa kolejne szpony zawitał słodki róż również z Lily Cute (dwie warstwy koloru, każda osobno utwardzona w lampie UV 60 sekund), a kciuk został potraktowany przygaszoną czerwienią (dwie warstwy koloru, każda osobno utwardzona w lampie UV 60 sekund).

Wszystko następnie pokryłam tzw. top coat i utwardziłam w lampie UV 60 sekund.

Myślę, że efekt końcowy wyszedł przyjemnie, a całość zdobienia trzymała mi się ok. dwa tygodnie.

A Wy co dziś macie na paznokciach?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie. Ja muszę sobie dzisiaj pomalować paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Quedan muy bonitas y los toques brillantes les van muy bien.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały efekt, gratuluję wysiłku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki! Ja muszę w końcu zapisać się, bo samej mi bardzo słabo wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pazurki 😍
    Też czasami lubię zaszaleć i mieć kilka kolorków na dłoniach, ale aktualnie mam paznokcie pomalowane na brąz 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne i różnorodne paznokcie. Ja dzisiaj mam lakier bezbarwny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, podobają mi się te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, chociaż sama wolę bardziej szalone wzory i kolory.
    Teraz mam odcienie brązu i na czterech paznokciach panterkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyszło. Ja dziś nic nie mam na pazurkach. Odpoczywają.

    OdpowiedzUsuń
  10. I just have paint on my nails as I have been painting! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne kolorki, ten fioletowy bardzo mi przydał do gustu. Ja od lat nie maluję paznokcie, ale lubię patrzeć na ładne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Colors look cute. Thanks for sharing Kathy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne paznokcie, ja na swoich mam przezroczystą odżywkę, która mi już schodzi 😅

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie to wyszło. Ja mam nude z dodatkiem biżuteryjnej naklejki na jednym paluchu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Linda manicura, te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  17. soooo colourfulllllll👍👍 i just bought the new nail polish. i choose orange in colour to looks cool😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Linda manicura. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten róż do mnie przemawia. U mnie na pazurkach wiosenne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny efekt, wyszlo bardzo ladnie. Ja w ogole nie maluje paznokci wiec sa naturalne i dosc krotkie bo wole takie jak pisze na komputerze, a pisze duzo :))

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru