GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 5 października 2021

2780. Catrice Creamy Matt Lip Palette paleta z pomadkami do ust

 Witajcie!

Dziś czas na usteczek ozdobienie.

Będę mówić o Catrice Creamy Matt Lip Palette paleta z pomadkami do ust.

Słowo od producenta: "Ta wysokiej jakości paleta zawiera bazę do ust, osiem kremowo-matowych pomadek oraz złoty puder rozświetlający. Gama kolorystyczna palety jest niezwykle harmonijna i obejmuje zestaw odcieni nude o różnym poziomie intensywności. Dzięki wbudowanemu lusterku i dwustronnemu pędzelkowi paleta idealnie nadaje się na wyjścia i do torebki.

Urodowa wskazówka

Szukasz idealnego odcienia? Z paletą Creatrice Creamy Matt na pewno ci się to uda! Ten zestaw produktów do ust zawiera osiem cudownych odcieni, które możesz łączyć lub stosować oddzielnie, wzmacniając swój naturalny kolor ust lub całkowicie go zmieniając. Zawarta w palecie baza zapewni wyjątkową długotrwałość makijażu ust, a puder rozświetlający przepięknie go zaakcentuje."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Po otwarciu wieczka:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w 
produkt znalazłam w kalendarzu adwentowym Catrice. Normalnie specyfik kosztuje ok. 35 zł.
Zapach: delikatny, słodki.
Konsystencja: typowa dla szminek.
Opakowanie i pojemność: opakowanie a'la kasetka, w tonacji czarnej ze złotymi i białymi napisami od producenta. Pojemność: 8,8 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad dwa lata malowania się.

Działanie: dobre. Zacznę od tego, że niezbyt chętnie sięgam po paletki z pomadkami do ust; jakoś taka forma kasetkowa kosmetyków średnio mi odpowiada. O wiele bardziej wolę szminki pakowane z osobna, gdzie większy jest komfort i higiena użytkowania i nie trzeba nosić ze sobą osobnych aplikatorów do nakładania mazideł na usta. Niemniej jednak, gdy w kalendarzu adwentowym w me łapki wpadł powyższy produkt od Catrice, byłam go ciekawa. I mimo samej uciążliwej procedury nakładania produktów na usta, całkiem polubiłam tę kolorową bandę pomadek. W tego typu zestawach mazideł kluczem do sukcesu jest precyzyjny pędzelek i pewna ręka do malowania konturu oraz wyznaczania samego kształtu naszych warg. Co do samych szminek, to są one ładnie napigmentowane, o sympatycznej, takiej kremowej formule, którą łatwo i szybko aplikuje się na wargi. Trwałość specyfików jest niestety bardzo słaba i wytrzymuje tylko do pierwszego posiłku czy napoju... Jeśli więc dalej chcemy się cieszyć kolorem naszych ust, to proceder ich malowania musimy powtórzyć, co może być kłopotliwym przedsięwzięciem, jeśli akurat przebywamy w miejscu publicznym. Tak więc taka paletka średnio nadaje się do noszenia ze sobą w torebce; bardziej polecałabym ją do domowego użytku. Dodam, że składniki zawarte w szminkach mnie nie uczuliły, ani nie podrażniły. Paletka będzie fajnym prezentem dla osób, które lubią bawić się makijażem i nie zależy im na jakiejś wybitnej trwałości specyfików. Ja jednak preferuję coś bardziej trwałego. Ale polecam wypróbować.

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy z Leonem

29 komentarzy:

  1. I prefer lipsticks, but the tones brown are really fine.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam pomadek w takiej formie kasetkowej, ale chyba bym się nie zdecydowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jest ta paletka. Ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. W czasach przedmaseczkowych uwielbiałam malować usta właśnie pędzelkiem. Ładnie wychodziło. Teraz ograniczeń się do pomadki regenerującej

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na paletkę z pomadkami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolory, dawno nie miałam nic z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę zupełnie tej paletki. Fajny patent dla osób, które lubią bawić się makijażem. Dla mnie trochę za dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Me encanta los colores 😍
    Gracias por la información, besos y tienes una nueva seguidora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah teraz jesień, dobra paletka na tę porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką tego typu paletek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda jak farby ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam takiej palety do malowania ust. Nie wiem czy by u mnie się sprawdziło, ale jestem ciekawa niektórych kolorów.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że trwałość nie powala, ale kolory za to ładne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz miałam pomadki w takiej formie paletki. Zdecydowanie bardziej wolę te pojedyncze, a z takiej paletki z połowy bym nie wykorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajnie prezentuje się ta paleta z pomadkami do ust :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe kolorki, osobiście wolę te jaśniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great makeup, thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  18. personally i prefer lipstick than lip palette ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem zwolenniczką palet do makijażu. Raz jeden miałam taką dość pokaźną z Sephory i kiedy niektóre kwadraciki były już na wykończeniu pozostałe nietrafione kolory były nietknięte. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru