GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 6 października 2021

2781. Paznokcie na dziś, cz. 104

 Witajcie!

Dziś pazurów pora.

Oto jak wyglądały przez ostatni czas:









Użyte produkty:



od lewej: Neess odtłuszczacz do paznokci; Limegirl baza pod lakier hybrydowy, Limegirl top coat na lakier hybrydowy; Niuqi lakier hybrydowy Candy Pink;Victoria Vyyn lakier hybrydowy nr 163; Indigo Nails lakier hybrydowy Glitter Silver Cha Cha.

Jak je wykonałam?

Ano najpierw zmatowiłam płytkę paznokcia odtłuszczaczem z Neess, po czym nałożyłam bazę z Limegirl i utwardziłam ją 60 sekund w lampie UV.

Kolejnym krokiem było to, że na wszystkie paznokcie nałożyłam trzy warstwy lakieru z Niuqi (każda warstwa osobno utwardzona w lampie), a jako akcent odmienności kolorystycznej, na dwa szpony trafiła maziajka a la kwiatek nakładana jakimś pierwszym lepszym pędzelkiem składająca się z lakierów: Victorii Vynn, Indigo Nails.

Wszystko następnie pokryłam top coat i utwardziłam w lampie UV 60 sekund.

Myślę, że efekt końcowy wyszedł przyjemnie, a całość zdobienia trzyma mi się aż po dzień dzisiejszy, czyli już ok. 12 dni. 

A Wy co dziś macie na paznokciach?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Similar but more outstanding.. Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal tradycyjne lakiery, ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne! ja mam hybrydę lekki róż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe paznokietki:) Ja jak zawsze nie mam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful nails for a beautiful lady! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne. Pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola guapa, un diseño muy bonito, te han quedado preciosas. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello!! So pretty!! Thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  9. AHHHHHHHHH
    AMazing nails *-*
    i love it!
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, dziewczyno, zaszalałaś jak widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniusie. :)
    Jestem pełna podziwu, że sama takie cuda tworzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kompozycja! U mnie wariacja w śliwkowych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny efekt końcowy :). Ja ostatnio klasyczna czerwień :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś ostatnio nie mam głowy do dodatkowych ozdobników. Klasyczny lakier i wszystko. Za to tęsknię trochę za tymi "pękającymi" - taką ktokodylá skórkę robiły.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne, delikatne zdobienie. U mnie na paznokciach na razie tylko odżywka, żeby nie przyciągać uwagi innych na moje ręce. Po winobraniu i jesiennych pracach ogrodowych dłonie nie prezentują się najlepiej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru