GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 11 października 2021

2783. Przegląd kalendarzy adwentowych, cz. 1

 Witajcie!

Dziś czas na mały przegląd kalendarzy adwentowych.

Stwierdziłam, że zrobię z tego serię, gdyż sporo osób pyta mnie, czy już kupiłam sobie jakiegoś kalendarzowego gagatka i czy jakieś konkretne produkty polecam.

Tak więc wychodząc Wam na przeciw, dziś czas na kalendarze adwentowe pielęgnacyjno-makijażowe.

Oto i one:

a) L'occitane Advent Calendar Xmas 2021:


b) Rituals The Ritual of Advent 2D 2021:


c) ASOS kalendarz adwentowy na 24 dni z produktami do pielęgnacji twarzy i ciała:


d) Kalendarz adwentowy 2021 Sephora Favorites:


A Wam co wpadło w oko z powyższych zestawów?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Love the b, 2021 2D, all are amazingly attractive. Thanks fir sharing. Happy wishes.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful, I would like them all! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, to już ten czas, gdy pojawiają się kalendarze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie byłam ciekawa kiedy pojawią się kalendarze; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Asos' one is the most interesting for me.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalendarza adwentowego nie kupują, ale zdecydowanie jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Looks like some lovely selections.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej spodobał się kalendarz Rituals, ale tak wizualnie, bo jeśli chodzi o kosmetyki to nie znam zbyt dobrze tej marki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle się w necie naoglądałam otwierania tych kalendarzy, że już mi się odechciało je kupować :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudny wybór , bo każdy jest inny i wyjątkowy. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten drugi kalendarz adwentowy prezentuje się całkiem fajnie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapomniałam o takich kalendarzach 😂Dobrze , że mi przypomniałaś .

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie fajne, ale najbardziej podoba mi się b)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, nawet nie wiedziałam, że firmy robią takie kalendarze adwentowe. Ta nazwa kojarzy mi się tylko z czekoladkami w środku, których nigdy nie otwierałam w ten dzień, co trzeba, a zawsze zjadałam wcześniej :D zestaw z Asosa jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej się podoba oczywiście ten najdroższy, jak żyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Advent calendars are so much fun! And one that comes with beauty products? Yes, please! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great, thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam się właśnie nad zakupem jakiegoś kalendarza adwentowego ;) Te są ciekawe ale nie wiem czy któryś z nich bym wybrała dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Asos jest bardzo fajny i wart zakupu, jednak ciężko go dostać. Wrzucają na stronę po kilka sztuk, które w moment się wyprzedają :D
    Ja jak na razie zamówiłam tylko kalendarz Balea. Czekam na jakiś, który mnie zaskoczy i spodoba mi się w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten z Sephory do mnie przemawia, reszta tak sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. very interesting! I love all of them!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru