GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 21 października 2021

2790. NYX Love You So Mochi Highlighting Palette paleta rozświetlaczy

 Witajcie!

Dziś czas na rozświetlenie.

Będę mówić o NYX Love You So Mochi Highlighting Palette paleta rozświetlaczy.

Słowo od producenta: "Love You So Mochi™ Highlighting Palette to rozświetlająca paleta do makijażu dostępna w 2 wariantach. Zawarte w niej odcienie pomagają odbijać światło dla efektu naturalnie rozświetlonej cery, a każdy z lekkich cieni jest niewiarygodnie jedwabisty, abyś mogła kreować delikatny, duochromatyczny i pełen blasku makijaż tak łatwo, jak nigdy przedtem."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Skład:



Po otwarciu wieczka:





Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w kalendarzu adwentowym NYX z 2019 r. Normalna cena tej palety to ok. 90 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla rozświetlaczy w kamieniu.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, przezroczyste z akcentem złota i czarno-białymi z białymi napisami od producenta. Pojemność: 3 x 5,4 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad dwa lata malowania się.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że kocham rozświetlacze wszelkiej maści. Nie wyobrażam sobie abym w codziennym makijażu nie dodała odrobiny błysku na kości policzkowe. Taki niby mały trik, a jak wiele zmienia w wyglądzie! Cera od razu nabiera innego wymiaru, jest bardziej promienna, zdrowa i taka radosna. Te wszystkie właściwości mają właśnie rozświetlacze z palety NYX. Myślę, że każdy z tych odcieni jest piękny i zjawiskowo prezentujący się na buzi. Produkty są świetnie napigmentowane o odpowiedniej dawce połyskujących drobinek, które cudnie odbijają światło i mienią się istną kaskadą blasku. Już niewielka ilość specyfików na buzi sprawia, że zwykły, prosty look nabiera elegancji i iście paryskiego szyku. Do aplikacji tego typu rozświetlaczy najbardziej lubię stosować mały, puchaty pędzelek, który nabiera najbardziej odpowiednią ilość mazidła. Warto dodać, że powyższe cudaki nie podrażniły, ani nie uczuliły mnie. Dobrze współgrały ze wcześniejszym makijażem twarzy, nie ważąc ani nie ciastkując podkładu czy pudru. Myślę, że jest to paleta godna polecenia, gdyż jej wydajność, dobre działanie są naprawdę świetne. Jedyne co może powodować mały zgrzyt to wysoka cena regularna... Ale od czego są promocje w Internetach.

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

46 komentarzy:

  1. Sweet colors suits the name, mochi is sweet treat. Silky and iluminating sound good. Happy wishes

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna jest, ale ja nie używam rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love these colours, great highlighters palette. Have a nice day dear

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba opakowanie. Ciekawią mnie efekty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. The pink tones are special and pretty!

    OdpowiedzUsuń
  6. I do like this brand. It also works on Sock Dolls too..if you need a bit of color on faces.

    OdpowiedzUsuń
  7. The colors are beautiful, nice palette.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej nie moje odcienie, w ogóle nie przepadam za rozświetlaczami, uwielbiam efekt matowej cery :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Złoty i szampański kolor fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie umiem się malować roświetlaczami :D Ja tylko różu używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very cute *-*
    thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolory, ale nie wydałabym na tę paletkę 90 zł:D

    OdpowiedzUsuń
  13. W promocji jeszcze mogłabym kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, zazdroszczę, że umiesz używać rozświetlaczy. Ja jakoś nie potrafię, a bardzo mi się ten efekt podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba umieć umiejętnie je używać. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna recenzja ale kosmetyki nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe kolory, fajnie mogą się sprawdzić jako cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful shadows, I liked the colors. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena jak dla mnie zbyt wygórowana, więc spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz bardzo modne są te cienie. Coraz więcej osób w tv ma takie fioletowawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena faktycznie wbiła mnie w fotel, ale tak pięknie się świecą, że już je pokochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Great products.
    Have a nice weekend.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello!! I like this, thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używam rozświetlaczy, ale ta paletka całkiem fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bela dica!
    Gostei das cores!

    (❁´◡`❁)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć!
    Kocham kolory, jakie piękne!
    Poszukam go po Amazon. Mieć piękny weekend!
    Uścisk!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podobają mi się te odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  28. What a cute product name! Also, I've never used highlighter; color me intrigued. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na pewno używałabym jako cieni do powiek :), bo takie fajne te odcienie:)>

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie się prezentuje. Niestety jeszcze nie miałam okazji testowac.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super się błyszczą, osobiście nie używam, ale na kimś takie coś musi ładnie wyglądać ☺

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie wygląda, choć nie są to moje kolory jeśli chodzi o rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru