GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 31 sierpnia 2021

2760. Bielenda Camellia Oil pielęgnujące mleczko do ciała

 Witajcie!

Dziś czas na skóry odżywienie.

Będę mówić o Bielenda Camellia Oil pielęgnujące mleczko do ciała.

Słowo od producenta: "Mleczko do ciała Bielenda Camellia Oil zapewnia skórze potrzebne nawilżenie i nadaje jej aksamitną miękkość.

Właściwości:

  • głęboko nawilża skórę
  • intensywnie odżywia i zmiękcza
  • skutecznie regeneruje skórę
  • pozostawia skórę atłasowo delikatną w dotyku

Sposób użycia:
Nanieś na czystą skórę i delikatnie wmasuj aż do całkowitego wchłonięcia. Stosuj rano i/lub wieczorem na całe ciało."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Skład:



Otworek:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Notino.pl za ok. 20 zł.
Zapach: słodki, luksusowy, kwiatowy.
Konsystencja: mleczkowa
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe z pompką, w tonacji czarnej z piękną grafiką kremowego kwiatu na środku oraz złotymi i białymi napisami od producenta. Pojemność: 400 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy nawilżania się.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza od dawna styczność z produktami marki Bielenda. Czemu? Ano temu, że po prostu nie korciły mnie jakoś nowe specyfiki tejże firmy, zważywszy na to, że posiadam już spory zapasy mazideł wszelakiego rodzaju. Ale oczywiście jak to zwykle bywa, w najbardziej newralgicznej chwili skończył się mój obecnie stosowany krem do ciała. I co tu począć na taką dolę, chcąc nie chcąc zakupy trzeba zrobić! Moja skóra bowiem, przez te okropne upały, ma tendencję do wysuszania się na nogach i rękach, przez co muszę kremować się codziennie... Inaczej jestem cała w mało estetycznie wyglądających suchych skórkach... Tak oto - niejako z konieczności - do koszyka mego wpadł gagatek kameliowy od Bielendy. Już na pierwszy rzut oka wiedziałam, że będzie to udana znajomość. Nie pomyliłam się więc co do swoich wcześniejszych dobrych przeczuć, gdyż mleczko jest miłe zarówno w aplikacji, jak i w działaniu. Regularne stosowanie specyfiku przywróciło mi miękkość i nawilżenie skóry, zapewniając przy tym zacne doznania zapachowe. Zapach ten był miły dla nosa i utrzymywał się długo na skórze. Warto dodać, że produkt szybko się wchłaniał, był wydajny i nie podrażniał. Polecam. 
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Widzę, że warto skusić się na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno w najbliższym czasie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacne doznania zapachowe to jest to co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kremy do twarzy z tej serii
    Bielenda ogólnie ma dobre kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej serii nie znam, ale ogólnie uwielbiam kosmetyki z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja mama miała, bardzo chwaliła

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli polecasz znaczy, że dobre. Może spróbuję... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie bym wypróbowała to mleczko do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne paznokcie, z pewnością zachwyciłby mnie zapach tego mleczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię mleczkową konsystencję ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny krem, ja akurat nie stosuję takich kosmetyków, ale ostatnio kupiłam peeling i to już jest dla mnie jakiś krok do pielęgnacji skóry :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sounds amazing! Must be trending! I was watching a C-drama last night and they were talking about Camellia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio zastanawiałam się nad tym mkleczkiem:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię testować różne nowości. Pewnie niebawem przejdę się do Galerii i może akurat trafię na ten produkt. Jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się szata graficzna tego mazidła. Wielki plus za wydajność, bo rzadko tego typu kosmetyki wystarczą na kilka miesięcy stosowania, przynajmniej mnie nigdy. Chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obecnie używam tego mleczka i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  17. You can't go wrong with a product that moisturizes, nourishes and rejuvenates.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię produkty z Bielendy :) Wygląda z recenzji że ten produkt jest równie dobry

    OdpowiedzUsuń
  19. Będę mieć ten produkt na uwadze. Dziękuję za jego polecenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli skutecznie nawilża i ładnie pachnie, to muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kosmetyki z Bielendy, tego mleczka jeszcze nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze jestem zła na siebie, że mimo iż mam całą szafkę balsamów, to kupuję kolejne, a ciężko mi je zużyć, bo nie lubię się balsamować :p

    OdpowiedzUsuń
  24. It seems great thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kremowy olejek do twarzy z tej serii i był bublem - zapchał mnie :P

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru