GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 25 sierpnia 2021

2757. Nowości zapachowe na Notino.pl!

 Witajcie!

Dziś czas na to, co lubię najbardziej, czyli perfumy.

Jestem totalną maniaczką różnej maści zapachów, które zmieniam dosłownie jak rękawiczki.
Każdy dzień niesie bowiem dla mnie inny scenariusz olfaktoryczny, który musi być odpowiednio dostosowany do mojego nastroju, aury za oknem, a także stroju.

Dlatego też tak bardzo cieszę się, gdy producenci wypuszczają na rynek coraz to nowe propozycje zapachowe.
Dzięki temu mogę spokojnie poszerzać swoją kolekcję i śledzić na bieżąco aktualne trendy perfumeryjne.

Oto co mnie ostatnio zaciekawiło na Notino.pl:


2. Paco Rabanne Lady Million Fabulous woda perfumowana dla kobiet
3. Armaf Beau Elegant woda perfumowana dla kobiet
4. Ralph Lauren Romance Parfum woda perfumowana dla kobiet
5. Nina Ricci Nina Extra Rouge woda perfumowana dla kobiet

A Wy macie swoje ulubione perfumy?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Ciekawa kolekcja. Nie mam ulubionych perfum. Lubię eksperymentować z zapachami. Zmieniam je dość często.

    OdpowiedzUsuń
  2. I like Nina´s one, I want try this version.

    OdpowiedzUsuń
  3. I would like to try them all, I love perfumes! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. to czerwone jabłuszko widze pierwszy raz jestem bardzo ciekawa jak pachnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne, ciekawe nowości zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam perfumy, ale jak na razie nie trafiłam na swój zapach nr. 1

    OdpowiedzUsuń
  7. I'd like to have some fragances from Victoria Secret.

    OdpowiedzUsuń
  8. Paco Rabanne Lady Million to mój ulubiony zapach, więc Fabulous musze koniecznie poznać ::)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście mam ulubione perfumy choć zwykle nazw nie pamiętam niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Very nice selections! I'm a Victoria Secret's fan.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam Alieny <3 są wprost magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie pachnąco:) Lubię zapachy owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka ulubionych. Osobiście lubię perfumy Christiny Aguilery, fajny jest zapach Earl Grey albo Eros od Versace . Niedawno odkryłam perfumy marki Made in Lab.

    OdpowiedzUsuń
  14. NR"s perfume looks gorgeoussss👍👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  15. Nina Ricci is my favorite fragance :D
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello!! they're so pretty!!

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo jestem ciekawa tych zapachów, w szczególności Ralph Lauren Romance :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W młodości miałam swój ulubiony zapach i byłam jemu wierna. Teraz, gdy minęło wiele lat, lubię mieć rozmaite perfumy i wody perfumowane - na różne okazje i różne pory roku. Bardzo lubię kupować coraz to inne perfumy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten drugi flakon jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć!
    Moimi faworytami są Victoria's Secret i Nina Ricci. Uwielbiam kolekcję!
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  21. Hum...perfumes cheirosos e embalagens lindas!
    Dar vontade de comprar todos!

    Ane 🌺
    De Outro Mundo

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem nowej odsłony Lady Million :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I love that you change your fragrances like gloves! My favorite is Elizabeth Taylor's Gardenia. I also wear Elizabeth Arden's Red Door because it's what my grandmother wore.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię testować coraz to nowe zapachy. Te które pokazałaś wydają się bardzo interesujące. Chyba zaglądnę na Notino.pl. Flakoniki maja cudowne, oferty kuszące bardzo.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru