GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 24 sierpnia 2021

2756. Revers Cosmetics Fabulous Curly maskara

 Witajcie!

Dziś czas na oczu podkreślenie.

Będę mówić o Revers Cosmetics Fabulous Curly maskara.

Słowo od producenta: "FABULOUS Curly 

FANTASTYCZNIE PODKRĘCONE RZĘSY.
Podkręcający tusz do rzęs. Silikonowa szczoteczka zapewnia niepowtarzalny efekt uniesionych, podkręconych rzęs. Tusz długo się utrzymuje, nie kruszy się i nie skleja rzęs."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Skład:

Aqua, Synthetic Beeswax, CI 77499, Acrylates / Octylacrylamide Copolymer, Acacia Senegal, Cyclopentasiloxane, Paraffin, Stearic Acid, VP/Eicosene Copolymer, Polybutene, Glyceryl Stearate, Palmitic Acid, Triethanolamine, Butylene Glycol, Copernicia Cerifera Cera, Propanediol, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Arginine, Lactic Acid, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Phenoxyethanol, Ascorbyl Palmitate, Hydroxyethylcellulose, Ethylhexylglycerin, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Sodium Benzoate, Gluconolactone, Calcium Gluconate.

Szczota:



Na oku:


Szczegóły:

Cena i dostępność produkt można kupić na stronie sklepu Revers Cosmetics za ok. 11 zł.

Zapach: tuszowy.
Konsystencja: czarna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, różowe, z silikonową szczoteczką i z czernią napisów od producenta. Pojemność: 12 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki tusz starczy nam na kilka miesięcy używania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że jeśli chodzi o tusze do rzęs, jestem bardzo wybredną konsumentką. W swoim kosmetycznym żywocie przetestowałam już chyba setki tych czarnych mazideł do makijażu, także doskonale wiem, co od takiego specyfiku wymagam. Tusz ma mi rzęsy wydłużyć, podkręcić i trzymać się na miejscu przez cały dzień. I to dokładnie własnie robi powyższy, różowy cudak z Revers Cosmetics. Dzięki dobrze wyprofilowanej, silikonowej szczoteczce, każdy, nawet najmniejszy włosek zostaje pokryty pięknym czarnym mazidłem, które nie rozmazuje, ani nie kruszy się w ciągu dnia. Rzęsy zostają ładnie wydłużone i uroczo wywinięte do góry. Nie jest to co prawda efekt zapierający dech w piersiach, ale na moje codzienne potrzeby jestem z niego jak najbardziej zadowolona. Dodam, że makijaż oczu noszę przeciętnie ok. 8-9 godzin, a mimo to nie mam efektu tzw. pandy. Warto wspomnieć, że tusz mnie nie podrażnił, ani nie uczulił, jest wydajny i dobrze działający. Myślę, że jest to dobry produkt za naprawdę małe pieniądze. Polecam każdej tuszowej maniaczce.

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. Cieszę się, że jesteś zadowolona. Ja też dużo wymagam od tuszu do rzęs, chętnie sprawdzę i ten

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że sie spisal. Ja nie używam maskar.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ta markę na oczy . Niezły efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny efekt, polubiłam kosmetyki a tusze w szczególności tej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobre i niedrogie, to może też sobie kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maskary są fajne. Osobiście lubię szczoteczki grube ale tusze mniej takie nie wiem jak to nazwać, w tego rodzaju tusza robią się takie grudki na szczotkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Your Eyes colour so Beautiful:) thanks for your review Kathy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się prezentuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego tuszu nie miałam, ale chętnie go przetestuję :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieki, kupię sobie, akurat potrzebuję nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam go, ale szczoteczka a raczej jej kształt mi się podoba ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nigdy tego tuszu, bardzo ładnie podkreśla rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the idea of a mascara that curls. And what cute packaging!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tako tusz chętnie bym kupiła, bo ten co mam aktualnie nie do końca mi pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za polecenie tuszu! Szukam mascary którą jest jednocześnie i dobra i niedroga. Muszę ją znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  17. hanks for your recommandation👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć!
    Podoba mi się maska, chciałbym spróbować. Dzięki za rekomendację!
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  19. O rzęsy super długie. Podoba mi się efekt. Pomyślę o nim.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru