GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

niedziela, 8 sierpnia 2021

2744. Modne torby na lato z bagining.com

 Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is a fashion talk.

Oto baginning.com, czyli internetowy sklep z modą, którego asortyment bardzo mnie zaciekawił.

 I will be writing about baginning.com- the online fashion shop, which staff I am really curious about.

Możecie tu znaleźć torby na każdą okazję, np. ślub, impreza, wakacje. Do wyboru, do koloru, w różnych fasonach i odcieniach kolorystycznych.
Możemy sobie do woli wybierać w rozmiarach, stylach, materiale czy wielkości wybranej przez siebie torebki.

Here you can find different kind of bags, for every ocasion, for weedding, for party, for holidays. All those items are in different sizes and colors; you can choose what you want.
You surely find it here!


I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić przez kartę kredytową, PayPal lub przelew - oraz możliwością dostawy na prawie całym świecie.
Na dodatek mamy 7 dni na zwrot zakupionego przez nas towaru.

Warto wspomnieć, że standardowa dostawa (7-21 dni) jest bezpłatna, natomiast za przyspieszoną (1-6 dni) płacimy 15$.

In 
 baginning.com everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way (for example via bank transfer, PayPal ot credit card).
What if more you can also  make an order from nearly all over the world.

And you have 7- day return of guarantee.

Here you have also free standard shipping (7-21 days) or 15$ for express shipping (1-6 days).

 Z chęcią bym przygarnęła:

I would like to have:

a) holographic purse:












A Wam co się spodobało z baginning.com?

What item from baginning.com do you like the most?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. W przeciągu miesiąca kupiłam sobie ostatnio trzy torby, więc na razie odpuszczam, ale te są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda ma w sobie to coś, jednak mnie zauroczył plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, przeźroczysta torebka, haha, no takiej to bym na pewno nie kupiła, bo bym musiała utrzymywać w niej porządek xD Najbardziej spodobała mi się ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe dość oryginalne wzory: )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni model przypadl mi do gustu najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zaglądałam na ich stronę, al etymi przezroczystymi/szklanymi to mnie zaskoczyłaś

    OdpowiedzUsuń
  7. I think this is expensive for me as a men

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba ten ostatni plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety w ogóle nie lubię torebek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie spoko, ale najbardziej podobają mi się 2 ostatnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam od nich torebke i jest super:)
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwie pierwsze i plecak są świetne. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie się podobają te przezroczyste torebki, ale pewnie niepraktyczne na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne torby clear bags & jelly najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się spodobał plecak w stylu retro i czarna torba z frędzlami, lecz cena jest dla mnie nie do zaakceptowania. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. My favorite is definitely the strawberry one! Although the blue Lucite one is cool too. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olá!
    Obrigada, pela visita.
    Uma Coleção muito interessante de produtos variados.
    Excelentes sugestões!

    Votos de uma excelente semana!

    Abraço.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello!! Oh my... They're so pretty, I loved them!!

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice bags I like the second and the last. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. Здравствуй, Кэти! Мне понравился рюкзак.

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie się szykuję do kupna torby na ramię, bo stara już się ledwo trzyma. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sweet inspiration! I am not sure if I like the fannypack..but I like it too. I would just wear it differently.

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka w truskawki jaka urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  24. if i had to choose, i'll go for transparent bags ;-)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru