GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 26 sierpnia 2021

2758. Efektima Papaya Fruit Body Peeling euforia zmysłów peeling do ciała

 Witajcie!

Dziś czas na ciała peelingowanie.

Będę mówić o Efektima Papaya Fruit Body Peeling euforia zmysłów peeling do ciała.

Słowo od producenta: "PAPAYA BODY PEELING EUFORIA ZMYSŁÓW 

Cudownie udoskonalający peeling do ciała z otulająco-egzotyczną nutą zapachową.  
Pozwól sobie na nieziemsko przyjemną upiększająco-oczyszczającą chwilę!
Natychmiast po aplikacji daje odczucie bardziej zadbanej , wygładzonej oraz aksamitnej skóry. 
Koi zmysły i pozwala zlikwidować stres."

Produkt w okazałości:






Od producenta:



Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam do testów od Efektima. Normalnie można owe cudo ucapić stacjonarnie w drogeriach, gdzie kosztuje ok. 13 zł.

Zapach: słodki, soczysty, owocowy.
Konsystencja: peelingowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, w tonacji czerwono-pomarańczowej z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 200 ml. 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na ok. trzy miesiące użycia.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że nie wyobrażam sobie pielęgnacji ciała bez stosowania peelingów. Nie zliczę doprawdy, ile tego rodzaju specyfików już miałam i przetestowałam na sobie. Niektóre były dobre, inne złe, ale dawno już żadne mazidło nie zachwyciło mnie tak jak powyższy gagatek z Efektima. Ten peeling jest po prostu fenomenalny. Przede wszystkim, świetnie złuszcza i usuwa martwy naskórek, pozostawiając skórę gładką oraz czystą. Były suche, nieestetycznie wyglądające skórki oraz wrastające włoski? Raz dwa i ich nie ma! Specyfik dzięki zawartości składników odżywczych (ekstrakt z mango, ekstrakt z papai, gliceryna) nawilża oraz odżywia naszą skórę wszędzie tam, gdzie tego potrzebujemy. Możemy mieć pewność, że po takim zabiegu naskórek będzie wyglądał po prostu idealnie. Ja najczęściej sięgałam po ów peeling raz, lub dwa razy w tygodniu podczas kąpieli wieczornej. Nanosiłam go zamiast żelu pod prysznic dosłownie wszędzie od ramion po nogi, aby zarówno umyć swoje ciało jak i zarazem odpowiednio je wypeelingować. Warto wspomnieć, że produkt mnie nie uczulił, ani nie podrażnił. Stosowanie peelingu z Efektimy to była czysta pięknie pachnąca przyjemność, którą bardzo miło będę wspominać i z chęcią będą chciała powtórzyć. Polecam.

Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

51 komentarzy:

  1. Ja również regularnie stosują peelingi. Tego jeszcze nie miałam, ale myślę, że byłabym z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kathy, I think the body peeling papaya is very good! You see I've adopted Lucy. You can take home a kitty too.

    OdpowiedzUsuń
  3. JA bardziej celuję w olejowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro polecasz to warto się skusić na taki peeling.

    OdpowiedzUsuń
  5. I always love products with fruit aromas. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. I am using one from Ziaja now.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  7. Great. I´m using a natural one from organic shop

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie długo nie musisz namawiać, jako fanki peelingów do takiego cacka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To coś dla mnie i pewne cudowne pachnę

    OdpowiedzUsuń
  10. Papaja jest ok, a skoro dałaś taka wysoka ocenę to wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie zaniepokoił zapach tego peelingu :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach na pewno ma genialny,moze kiedyś się na niego skuszę jak dałaś mu tyle plusów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę go przetestować! Jestem ciekawa zapachuLD

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro to euforia zmysłów 🙂🙂to trzeba kupić. Miłego dnia 🌞🌞💗💗🍉🍉🍉🍉🍉🍉

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam dużo pozytywnych opinii, bardzo zachęcają : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Też taki chcę! Rozejrzę się za nim w sklepach. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem pewna, czy bym go nie zjadła :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie tak piękne, że żal by mi było otwierać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przetestowałabym ten peeling :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że działa rewelacyjnie. Pachnie papają? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh so good peeling of papaya
    I really like papaya for skincare

    OdpowiedzUsuń
  22. That's a good review, I'll try.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello!
    I love papaya and this product looks amazing
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice beauty products! Thanks for sharing,

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio bardzo mnie kuszą peelingi z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie peelingi to też podstawa. Chętnie wypróbuję skoro tak dobrze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  27. "I cannot imagine body care without the use of peels" I like that wise sentence.
    The packaging of the product is very attractive!

    OdpowiedzUsuń

  28. Thanks by recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  29. Osobiście nie miałam, ale pewnie pomyślę nad użyciem peelingu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam go ostatnio w drogerii, ale jakoś mnie nie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też zawsze nakładam peelingi tak jak żel pod prysznic. tego muszę poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie używam peelingów, ale kocham papaję i myślę, że to będzie strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  33. Też go mam i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aż wyobrażam sobie ten zapach, musi być obłędny :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hello!! I didn't know this product but it looks really good.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda, że dopiero teraz wpadłam na ten post, bo dopiero co zamówiłam peeling w Avon. Ale nic straconego, będzie na liście rezerwowej :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Euphoria of the senses.. must be a good product.
    Have a great weekend, my dear friend Kathy.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam tę drugą wersję i dla mnie porażka ;/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja bardzo lubię kawowe, moje ulubione :)
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam takie kosmetyki o zapachu egzotycznych owoców - od razu poprawiają nastrój i dodają energii.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dawno nie miałam peeling w tubce.

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam owocowe pilingi:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć!
    Uwielbiam peelingi, a to jest ten, którego chciałabym spróbować. Dzięki za rekomendację!
    Powitanie

    OdpowiedzUsuń
  45. Uso muito pouco este produto.
    Boa dica!

    Boa semana!🌺
    Voltei para o "A Lua e eu"
    Beijos nas bochechas!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru