GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 9 sierpnia 2021

2745. Oriflame Love Potion Midnight Wish perfumowany krem do ciała

 Witajcie!

Dziś czas na ciała nawilżenie.

Będę mówić o Oriflame Love Potion Midnight Wish perfumowany krem do ciała.

Słowo od producenta: "Spełnij swoje skryte marzenia, rozkoszując się bogatym kremem do ciała, który zapewnia zmysłową miękkość i delikatność skóry. Dzięki wysokiej koncentracji zapachu Midnight Wish otwiera się kuszącym pocałunkiem ciemnych kandyzowanych wiśni z zaskakującym kontrastem słodko-gorzkiej, kremowej kawy, po czym poddaje się on delikatnemu akcentowi drzewnego piżma."

Produkt w okazałości:



Od producenta:






Skład:



Konsystencja:


Na dłoni:

Szczegóły:

Cena i dostępność: powyższy produkt możecie znaleźć na stronie Oriflame, gdzie kosztuje ok. 29 zł.
 Zapach: kawowy, słodki.
 Konsystencja: kremowa.
 Opakowanie i pojemność: ciemno-fioletowy, plastikowy słoiczek, z odkręcanym czarnym wieczkiem i takimiż napisami od producenta. Pojemność: 250 ml.
 Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy używania.
 Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że to moja druga już styczność z linią zapachową Love Potion Midnight Wish. Wcześniej miałam bowiem przyjemność testować perfumy z tej serii: Klik!, a teraz przyszła pora na krem. I co tu dużo mówić, jest to naprawdę zacny specyfik! Ten słodki, otulający skórę - i zmysły - nawilżający koktajl pełen jest kandyzowanych wiśni, kawy, piżma i wanilii. Zapach tegoż produktu jest po prostu fenomenalny i świetnie zgrywa się z wspomnianymi wcześniej perfumami z tej linii. Co do samej specyfikacji działania mazidła, tu też jest miło, gdyż krem łatwo się aplikuje i szybko wchłania. Skóra posmarowana balsamem utrzymuje miękkość i nawilżenie przez ok. 3-4 godziny. Po upływie tego czasu można powtórzyć aplikację - szczególnie na dłoniach i stopach - aby dalej móc się cieszyć zadbanym naskórkiem. Ja osobiście mogę miziać się tym cudakiem cały dzień, bo jestem iście uzależniona od jego aromatu. Warto wspomnieć, że krem mnie nie podrażnił, ani nie uczulił. Myślę, że jest on godny polecenia dla osób, które nie potrzebują jakiejś specjalnej regeneracji. Ja na pewno zużyję ten słoiczek z Oriflame do dna i będę czaiła się na kolejny!
 Ocena: 4/5


Miałyście?

Kathy Leonia

PS. przypominam, że na stronie orioffice.pl możecie dołączyć do Klubu Oriflame i mieć dzięki temu 20% zniżki na na wszystkie produktu i to przez cały rok! Ja sama niedawno dołączyłam do tego zacnego Grona Klubowiczów, przez co - jako nowa osoba - mogę się cieszyć darmową dostawą i różnego rodzaju upominkami/prezentami dołączonymi do zamówień.

Teraz aktualnie czaję się na na voucher produktów z linii IDEAL OF SWEDEN o wartości 130 zł lub 200 zł, które mogą trafić również i do Was!

Dla nowych członków Klubu Oriflame, przewidziane są smaczki kosmetyczne w ofercie dodatkowej, t.j.:

29 komentarzy:

  1. Najbardziej lubię smarowidla w takich właśnie opakowaniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt. Nie miałam go jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie kupowałam nic z Oriflame, ale ten produkt kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. If it smells of coffee it must be good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się nazwa produktu. Nigdy go nie stosowałem, ale też nie było dotąd takiej potrzeby. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli będę miała okazję to kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go mam, ale jeszcze się do niego nie dobrałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muy buen producto, me ha gustado mucho
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  9. Może też się skuszę na taki krem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Seems a very nice cream. I love that kind of scent. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć!
    Nie próbowałem tej marki, ani sklepu. Ale jeśli to polecisz, rzucę okiem. Dawno nie kupowałam pachnącego kremu do ciała.
    Dzięki za recenzję!
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że mi z Ori nie jest po drodze.:) Wygląda zacnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko pięknie, tylko ten zapach by mnie raczej odrzucał

    OdpowiedzUsuń
  14. JA chyba jednak wolę posmarować się raz, a czyms mocnejszym

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach by mi się spodobał :) Wieki nie miałam nic z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  16. It sounds like a lovely body cream! it's great you enjoy using it :)

    Hope your week is off to a good start :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olá kathy Leonia .....
    Meu carinho e gratidão tenha uma feliz semana 🙏
    Bjinhos de quem te admira muito🙏 🌷🌟

    OdpowiedzUsuń
  18. Your reviews are credible and very well written. I enjoy reading them.
    As for the Oriflame body cream, it definitely looks worth buying, although I'm usually not for scented creams/lotions.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nic nie kupowałam z tej firmy warto się zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for the recommendation I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za perfumowanymi balsamami, ale ciekawi mnie jednak zapach tej kawy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach trochę już bardziej dla mnie jesienno-zimowy ; ) muszę mu się przyjrzeć ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmmm, candied cherries. Sounds yummy!

    OdpowiedzUsuń
  24. this is good to replaced perfume ;-)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru