GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 27 lipca 2021

2736. Revers Cosmetics Inelia Regenerująco-ochronny balsam do ciała z ekologicznym ekstraktem z owoców acai i ekstraktem z bambusa

 Witajcie!

Dziś czas na ciała odżywienie.

Będę mówić o Revers Cosmetics Inelia Regenerująco-ochronny balsam do ciała z ekologicznym ekstraktem z owoców acai i ekstraktem z bambusa.

Słowo od producenta: "REGENERUJĄCO-OCHRONNY BALSAM DO CIAŁA NATURAL ACAI EXTRACT & BAMBOO EXTRACT

Ekologiczny ekstrakt z acai otrzymywany z owoców Euterpe oleracea z wysoką zawartością witaminy C, będącej silnym przeciwutleniaczem, skutecznie hamuje działanie wolnych rodników. Działa tonująco, pobudza mikrokrążenie i produkcję kolagenu odpowiedzialnego za elastyczność skóry. Wyciąg z bambusa otrzymywany z liści Bambusa arundinacea koi, wygładza i wykazuje właściwości przeciwzapalne. Zawarty w balsamie olej arganowy bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, m.in. kwasy oleinowe i linolowe, dogłębnie nawilża, regeneruje i przywraca równowagę hydrolipidową skóry, chroniąc ją przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Dodatkowo działa przeciwstarzeniowo, przeciwutleniająco i przeciwzapalnie. Balsam został również wzbogacony o witaminę E, która nawilża i ujędrnia.

Balsam przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry potrzebującej regeneracji, wygładzenia i ochrony. Regularnie stosowany, przywraca jej miękkość, sprężystość i promienny wygląd."

Produkt w okazałości:







Od producenta:





Skład:


Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można kupić na stronie sklepu Revers Cosmetics za ok. 10 zł.
Zapach: przyjemny, słodki, nieco owocowy.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie białej, plastikowej butli z elementami zieleni i czerni oraz bielą napisów od producenta. Pojemność: 250 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy kremowania się.

Działanie
przyjemne. Zacznę od tego, że moja wiecznie sucha skóra potrzebuje balsamu/kremu nawilżającego przez cały rok. Nieważne, czy jest lato i upał czy zima oraz mróz, po prostu nie wyjdę z domu bez uprzedniego nakremowania się. Zimą oczywiście wybieram mazidła nieco bardziej tłuste i treściwe, które działają "mocniej", natomiast wiosną i latem sięgam po coś lżejszego, co mnie tak nie "oblepi". Regenerujący cudak z Inelia od Revers Cosmetics, jest jednak idealny na każdą porę roku, gdyż mimo bogatej w składniki odżywcze konsystencji, działa jak lekki, kojąco - nawilżający opatrunek dla przesuszonej skóry.  Za co go lubię? Ano przede wszystkim za to, że szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy po sobie. Aplikacja balsamu jest przyjemna i błyskawiczna;  posmarowane, wchłonięte i już! To dla mnie ogromny plus, zwłaszcza bladym świtem, gdy to spieszę się do wyjścia i nie mam głowy czekać, czy krem zabrudzi mi ubrania czy nie. Dodam, że skóra potraktowana powyższym specyfikiem staje się miła w dotyku, miękka na ok. 4-5 godzin. Po tym czasie, jeśli mam możliwość, lubię sobie ponowić aplikację na dłoniach i stopach, bo po prostu lubię "wdychać" przyjemny dla nosa zapach produktu. Warto jeszcze wspomnieć, że balsam jest wydajny, tani i delikatny, nawet dla osób z wrażliwą i kapryśną skórą. Myślę, że jeszcze nie raz wrócę do tegoż przyjemniaczka, bo naprawdę działa, tak jak powinien.
Ocena:5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. O takiego balsamu mi potrzeba! Muszę koniecznie wypróbować jak uda mi się skończyć te co jeszcze mam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu, a widze, ze szkoda ;p szukam jakichs spoko balsamow, bo niestety, ale... kazdy, ktory wpada mi w rece, mnie rozczarowuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupię sobie. Po lecie regeneracja się przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I don't know this cream but it looks good. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nim wiele dobrego, ale nie miałam jeszcze okazji poznać. Po twojej opinii, skuszę się na bank.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przetestuję ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola! no conocia el producto, gracias por la recomendacion. Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for the suggestion dear!

    OdpowiedzUsuń
  9. I prefer fresh textures for summer too.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przystępna cena, niezłe działanie - takie produkty lubię

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks good! Wonderful post!

    OdpowiedzUsuń
  12. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy balsam:) nie widziałam jego jeszcze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale skoro słodko pachnie, to pewnie go będę miała 😆😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem w trakcie poszukiwania jakiegoś balsamu. Z nieba mi spadłaś z tą recenzją! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Póki co stosuję lekką śmietankę od Fluff, bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  17. This is a good review of this product, it sounds tempting.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć!
    Podoba mi się to, co mówisz o swoim doświadczeniu z tym produktem.
    Chciałbym spróbować. Dzięki za recenzję!
    Uścisk!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam go, choć patrząc na to, że mam kilka produktów tego typu, prędko nie będzie możliwości sprawdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że jesteś zadowolona, szczególnie że cena świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hum... gosto muito de loções e hidratantes,
    adoraria experimentar esta loção!

    Boa semana! Beijos!
    😊👍

    OdpowiedzUsuń

  22. It looks like a good product. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że polubiłabym ten balsam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam, ale jeszcze w domu mam zapasy balsamu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. What's not to love about a lotion that smells pleasant, sweet, and slightly fruity? Glad this one worked out for you. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze o nim nie słyszałam, ale brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru