GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 20 lipca 2021

2732. Manirouge Special Nail Cleaner odtłuszczacz do paznokci

 Witajcie!

Dziś czas na paznokci odtłuszczanie.

Będę mówić o Manirouge Special Nail Cleaner odtłuszczacz do paznokci.

Słowo od producenta: "Produkt przeznaczony do odtłuszczania paznokci oraz zmywania warstwy dyspersyjnej."

Produkt w okazałości:





Od producenta:




Skład:

 99% alkohol izopropylowy, woda.

Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność: produkty znalazłam gdzieś w Internetach za ok. 10 zł.
 Zapach: alkoholowy, wódkowy.
 Konsystencja przezroczysty płyn.
Opakowanie i pojemność: butelka estetyczna, plastikowa, w tonacji różowej z czarnymi napisami. Pojemność: 100 ml.
Wydajność: dobra. Opakowanie mazidła starczy spokojnie na dwa, trzy miesiące odtłuszczania pazurów.
Działanie: średnie. Zacznę od tego, że jeśli chodzi o kategorię tzw. cleanerów do paznokci, nie przywiązuję się jakoś specjalnie do marki tychże. Produkt ma być tani, wydajny i robiący swoje. Wcześniej namiętnie używałam odtłuszczacza z firmy Neess, który jest dla mnie nr jeden, jeśli chodzi o specyfiki z tej dziedziny. Niestety wszystko dobre kiedyś się kończy i kiedy owa buteleczka dobiła dna, stwierdziłam, że czas na coś nowego. I tak oto podczas buszowania w Internetach, trafiłam na gagatek od Manirouge. Niewiele myśląc, ucapiłam go do koszyka i po kilku dniach rozpoczęłam testowanie. Jednakże nie jest, ani nie będzie to miłość od pierwszego wejrzenia. Produkt ten bowiem niemiłościwie śmierdzi tanim alkoholem. Normalnie jakbyście byli na imprezie 40 lat temu w remizie, gdzie bimber pędził wujek Wacek, a wujek Mietek próbował czy dobrze wchodzi. Przez ten nieszczęsny zapach samo pozytywne działanie specyfiku odchodzi na dalszy plan... Mazidło bowiem dobrze odtłuszcza i całkiem zacnie oczyszcza płytkę paznokcia, przygotowując szpon do aplikacji bazy hybrydowej lub żelu.  Dzięki temu nasz manicure jest trwalszy, a my cieszymy się dłużej ładnie pomalowanymi paznokietkami. Warto też dodać, że cleaner jest wydajny, gdyż wystarczy aplikacja kilku kropelek na wacik kosmetyczny, by przetrzeć paznokcie u obu dłoni. Gagatek mnie nie podrażnił ani nie uczulił, ale jeśli macie wrażliwą skórę, to produkt może ją delikatnie przesuszać, ale nie jest to jakoś bardzo uciążliwie czy drażniące. Mimo tych wszystkich pozytywów nie kupię więcej powyższego cudaka, bo normalnie można się upić samym jego zapachem...
Ocena: 3/5 

Miałyście?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Zakładaj maskę podczas użycia. 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwy cudak. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich mocnych zapachów też:) nie słyszałam o nim; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubię takich mocnych i duszących zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe ale ja lubię takie lżejsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Very interesting product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałąm, ale ten mocny zapach mnie przeraża

    OdpowiedzUsuń
  8. Здравствуйте, Кэти! Спасибо за рекомендацию этого средства для ногтей!

    OdpowiedzUsuń
  9. I wouldn't go for it. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam tylko z semilac i tego się trzymam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię takich zapachów mocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niemal czuję ten zapach :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam, nie umiem się przekonać do robienia pazurów ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Boa noite. Parabéns pelo seu trabalho excelente.

    OdpowiedzUsuń
  15. This is the first I've heard of degreasing one's nails. The way you describe the smell of the product is funny: "This product smells unpleasantly with cheap alcohol. Normally, if you were at a party 40 years ago in the fire station, where Uncle Wacek was driving the moonshine, and Uncle Mietek was trying to get in well."

    OdpowiedzUsuń

  16. Thanks for the recommendation I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam i wolę pozostać przy swoim.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam go i działał dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się zaopatrzyć w odtłuszczacz do paznokci, tego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam odtłuszczacza, ale ja maluję zwykłym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  21. ¡Hola!
    Jajaja, yo me guío muchas veces por el olor, así que este queda descartado.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  22. never used any degreaser...��

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru