GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 7 lipca 2021

2725. Na urodziny!

 Witajcie!

Dziś wiekopomny dzień.

Otóż o poranku skończyłam 33 lata.
I jakoś nie utożsamiam się  ze swoim wiekiem.
Gdzieś tam w głębi duszy wciąż czuję się za te dwadzieścia kilka lat.

Z tego samego założenia wychodzi chyba większość nowo poznanych przeze mnie ludzi - zwłaszcza tych w sklepach monopolowych pracujących - którzy zawsze pytają się mnie o dowód i są potem w głębokim szoku, że ta "dziewuszka"- jak mnie często nazywają - już jest po 30-tce.

Nie muszę mówić, że to miłe bardzo, gdy odmładza się kobietę o te kilkanaście lat.

Jako śmieszną ciekawostkę dodam też, że mój mąż, mimo że jest ode mnie młodszy, to jego biorą za tego starszego, bardziej doświadczonego życiem, a mnie za małolatę zaraz po studiach.

Także tego, niech żyją kremy przeciwzmarszczkowe i unikanie słońca!

Tymczasem, sto lat dla mnie!

I zapobiegawcze kwiatuszki dla Was za życzenia:



Kathy Leonia

38 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy Birthday my dear!!!best wishes!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego, co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy birthday to you, my Darling Kathy! Stay healthy and be happy! My best wishes from Russia!

    OdpowiedzUsuń
  5. 33 lata to super wiek, sama go testuję 2 tygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Spełnienia marzeń, realizacji planów i zdrowia. Przede wszystkim zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  7. super, wszystkiego najlepszego, ja za miesiąc będę miała 34 i nie wiem jak to jest że ten czas tak szybko leci

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie czuję się na swój wiek, najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin! Dużo zdrowia i spełnienia marzeń :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiek to stan umysłu. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego! To niby tylko kolejny roczek, ale gratulację i wiele następnych jeszcze lepszych od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego : ) mi też ciężko przerzucić się z dwudziestki na trzydziestkę ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Very nice photo *-*
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego i trzymaj taką formę do setki. Pozdrawiam serdecznie 🎂🎂🎂🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin! Zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Zdrowia i jeszcze raz zdrowia, spełniania się w tym, co uwielbiasz robić! 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja Ci zaspiewam: Stoooo lat, stoooo lat, sto lat niech żyje nam!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Feliz Aniversário com muita paz e saúde.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello!! Oh my... HAPPY BIRTHDAY!! I wish you the best and I send you a virtual hug.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najpiękniejszego więc na dziś i na resztę życia! Oby było pełne radości, miłości, zdrowia i spełniających się marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego Najlepszego, Kathy! A zauważyłaś jaką masz w tym roku ładną datę? Oprócz dwóch 7, siódemka razy trzy czyli oczko. 7 to szczęśliwa liczba. Niech Ci się spełni wszystko, o czym marzysz!

    OdpowiedzUsuń

  22. Happy Birthday. I hope you had a great day. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Happy belated birthday! As they say, you're only as old as you feel, so I hope you feel twentysomething -- and continue to be carded -- forever! The pic of the flowers is absolutely stunning. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spóźnione Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tantissimi auguri!!!
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego, spóźnione, ale szczere życzenia :* Ja mam 33 w grudniu i też tego w ogóle nie czuję.. i mój chłop też jest ode mnie młodszy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mimo że jest późno, nigdy nie jest za późno, aby zawsze życzyć ci wszystkiego najlepszego. Spóźnione życzenia urodzinowe! Have a flower🌺

    OdpowiedzUsuń
  28. Spóźnione ale serdeczne życzenia urodzinowe, zdrowia, szczęścia i spełnienia!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana spóźnione, ale jak najbardziej szczere życzenia urodzinowe! Spełnienia wszystkich marzeń i planów 🎂

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru