GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 1 lipca 2021

2722. Park Avenue Makeup Matt Stain Lips pomadka w sztyfcie

 Witajcie!

Dziś czas na usteczka.

Będę mówić o Park Avenue Makeup Matt Stain Lips pomadka w sztyfcie.

Słowo od producenta: "Matt Stain Lips to pomadki w czterech wyjątkowo trwałych odcieniach. Cechą szczególną produktów jest to, że można uzyskać jednocześnie matowy i naturalny efekt."

Produkt w okazałości:





Mój odcień:



Po wykręceniu:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Allegro w ramach tzw. wyprzedaży kosmetyczki. Normalna cena to ok. 4 Euro.
Zapach: delikatny, słodki.
Konsystencja: typowa dla pomadek w sztyfcie.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jak wykręcana pomadka, w tonacji czarnej z białymi napisami od producenta. Pojemność: 3,5 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: dobre. 
Zacznę od tego, że odkąd odkryłam zastygające pomadki matowe, to rzadko sięgam po takie normalne szminki. Nie jest oczywiście tak, że całkowicie porzuciłam stosowanie tego typu mazideł, ale po prostu nie odczuwam potrzeby ich posiadania. Jak więc trafił do mnie egzemplarz z Park Avenue? Ano oczywiście, że przez buszowanie w Internecie! I nie żałuję, bo ta pomadka jest naprawdę przyjazna dla ust moich, mimo, że trwałością nie grzeszy. Po pierwszym bowiem posiłku z pomadki zostają marne resztki gdzieś na brzegu i w kącikach. Ale za to, jeśli powstrzymamy się od jedzenia i wytrzymamy o suchej paszczy przez kilka godzin, to nasze wargi będą prezentowany się naprawdę ładnie. Produkt z Park Avenue jest bowiem dobrze napigmentowany i miło jedwabisty w swojej konsystencji. Mazidło naniesione na usta nawilża, nabłyszcza i uwypukla je, nie podkreślając przy tym suchych skórek. Dodam, że nic mnie nie uczuliło, nie podrażniło. Myślę, że jest to dobra pomadka dla osób, którym nie przeszkadza ponowne aplikowanie szminki po każdym posiłku. Ja naprawdę polubiłam się z tym specyfikiem i myślę, że będę do niego wracać. 
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

51 komentarzy:

  1. Very nice colour. Now it is not needed facemask here, it is the best moment to enjoy lipsticks. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful colour, so great for summer! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. A lovely color for summer ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dość często się maluje (usta) to by mi ta szminka pasowała, bardzo ładny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor zdecydowanie dla mnie, choć samej marki zupełnie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bom dia. Cor maravilhosa e bonita.

    OdpowiedzUsuń
  7. I love this color por the lips
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek. Ja też dziś sobie pomadkę kupiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny odcień, w moim stylu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takich odcieni mam masę, teraz mam ochotę na inny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się kolorek tej pomadki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor, ale nie dla mnie, ja kupuję nudę lub bezbarwne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałąm nigdy nic z tej marki, ale kolor bardzo w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. It's a shame you have to reapply after eating but it is a nice shade and sound slike a lovely lipstick! :)

    Hope you are having a nice week! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam. Ma bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice lipstick color, thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  17. Park Avenue sounds so glamorous! Glad this one worked out for you. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez to, że teraz ciągle zakładam i ściągam maseczkę, już nie wyobrażam sobie powrotu do szminek niezastygających.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie do końca mój kolorek i chyba wybrałabym coś trwalszego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. It's a nice lipstick color.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello!! it's a really nice color.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę sobie kupić nową szpinkę :) Ta ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię Twoje zdjęcia, że zawsze dodajesz jakieś kwiaty, czy inne dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny komórek i recenzja ok. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomyłka na górze powinno być fajny kolorek.😀

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam zupełnie tej firmy, ale kolorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Quase não estou usando batom
    porque ainda preciso usar máscara!
    Mas esta cor é linda!

    👄👄👄👄

    OdpowiedzUsuń
  28. Very nice lipstick colour!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna, ale mam tego tyle, że aż mi się kosmetyczka nie domyka, więc raczej podaruje :D
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam ten odcień ust, jest bardzo ładny i elegancki na to lato.
    Przytulać!

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście śliczny kolor, ale ja jestem z tych którzy non stop piją a to wodę, a to herbatę itd., więc u mnie raczej by się nie sprawdziła. ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru