GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 8 lipca 2021

2726. Cargo Cosmetics Wanderlust Eye Shadow Palette paleta cieni do powiek

 Witajcie!

Dziś czas na oka malunek.

Będę mówić o Cargo Cosmetics Wanderlust Eye Shadow Palette paleta cieni do powiek.

Słowo od producenta: "Strong desire to travel? Take your make up curiosity on a trip with the Limited Edition Wanderlust eyeshadow palette.

  • Cargo products were made for the traveler in us and now the perfect accessory - the Wanderlust palette - will go with you wherever you may explore! 
  • Eye Shadows are arranged into 3 quads and 6 duos of expertly coordinated shades.
  • Create your perfect look, no matter where in the world your travels take you! 
  • Shades:
    • Discover (Matte warm cream)
    • Wander (Light champagne gold)
    • Travel (Light nude shimmer)
    • Festival (Matte light muted sage green)
    • Light (Shimmer cool grey)
    • Navigate (Matte light grey-lilac)
    • Explore (Matte nude pink)
    • Curious (Shimmer rose-taupe)
    • Voyage (Matte grey brown)
    • Roam (Shimmer forest green)
    • Desire (Shimmer medium grey)
    • Dream (Shimmer royal purple)."

Produkt w okazałości:



Od producenta:





Po otwarciu wieczka:







Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Allegro w zestawie kosmetyków. Normalna jego cena to ok. 40$.
Zapach: kredowy.
Konsystencja: typowa dla cieni do powiek.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w tonacji pastelowo-jasnej, plastikowe, solidne, z lusterkiem i dołączonym do cieni pędzelkiem. Pojemność każdego cienia: 0,8 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że nigdy wcześniej nie miałam okazji używać produktów marki Cargo Cosmetics. Owszem, widziałam pełne pochwał recenzje tychże mazideł na zagranicznym Youtubie, ale nie skorciły mnie na tyle, aby dokonać zakupu. Traf jednak chciał, że podczas buszowania na Allegro, znalazłam wyprzedaż kosmetyków różnej maści, właśnie z powyższą paletką w zestawie. Nie muszę chyba mówić, że skończyło się to zakupami? I tak oto w me łapki wpadła Wanderlust od Cargo Cosmetics. Na pierwszy rzut oka byłam nią zachwycona; świetna, solidnie wykonana paleta, z porządnym lusterkiem i pędzelkiem, który nie wygląda, jakby zaraz mu się włosie rozleciało. Drugi rzut oka był już nieco mniej korzystny, bo wystarczyło nabrać obojętnie jaki cień, by ten zaczął się pylić niemiłosiernie... Ło ludu wszelaki. Dawno nie widziałam takiego osypu i to zarówno w produktach matowych jak i perłowych. Wystarczyła chwila, bym się cała ufajdała i przy okazji pół blatu biurka zabrudziła. Metodą prób i błędów jakoś udało mi się opanować korzystanie z Wanderlust; mianowicie delikatne wtłaczanie cieni opuszkiem palca na pokrytą bazą powiekę. Wtedy osyp jest faktycznie najmniejszy i nie stanowi zagrożenia dla otoczenia. Trzeba jednak uważać podczas blendowania, bo cienie lubią się "wytrącać" i musimy kilka razy dokładać dany kolor, aby przejścia odcieni były dobrze widoczne. Co do trwałości produktu, tu standardowo jak w przypadku innych, otóż na podkładzie czy korektorze makijaż oczu wytrzymuje ok. 8 godzin. Dodam jeszcze, że specyfik mnie nie podrażnił ani nie uczulił, jednakże nie sięgnę po niego ponownie. Ten osyp i perturbacje podczas blendowania stanowczo zniechęciły mnie do użytkowania cieni Cargo Cosmetics...

Ocena: 2/5

Miałyście?

Kathy Leonia

46 komentarzy:

  1. I am not going to tavel in 2021. So I don't need this cosmetics, do I?

    OdpowiedzUsuń
  2. The packaging looks so good, sorry that the contents disappointed you! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogóle nie używam takich cieni, więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej marce. W palecie cienie wydają się bardzo jasne i trochę nijakie, ale już na ręce robią szał intensywnością. Wyobrażam sobie jakie to denerwujące, kiedy wszystkie te ciemne kolory osypują się na policzki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio używam paletek z Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a pitty! it seemed better than it is.

    OdpowiedzUsuń
  7. It's a shame, at the moment I have enough palettes.

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście preferuję inne kolory cieni, więc na taką paletkę raczej bym się nie zdecydowała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to nie lubię zmian, od dawna używam jednej paletki :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks like an interesting pallet. I like the packaging. Too bad it's not better it should be at that price.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słabeusz ale za to jak zawsze rzetelna recenzja 👍

    OdpowiedzUsuń
  12. the green tones of the palette are beautiful ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne nazwy mają i ta zieleń mi się bardzo podoba. Szkoda, że słaby w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale to i dobrze, bo jakoś sam wygląd mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy nic z tej marki, ale chyba nie mam czego żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dość, że słaba jakość, to jeszcze akurat nie moje odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że paleta nie spełniła Twoich oczekiwań. Nie skuszę się więc na nią, skoro nie jest zbyt dobra.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh!!!
    Amazing colors, i love it
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że ta paleta nie spełniła twoich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  20. When I started reading this post, I was intrigued by Cargo's travel theme. Not because I like to travel (I don't), but because it sounded so clever! Then I read that the product itself was less than stellar. Such a shame. I guess Cargo should've concentrated more on substance than style. Thanks for an informative and interesting review!

    OdpowiedzUsuń
  21. What a pity that you don't like me, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  22. Patrząc na same opakowanie, skłoniłabym się do zakupu, kolory też całkiem spoko, jednak po twojej opinii będę omijać ją szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tragedia. Będę omijać ten produkt szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że słabo się sprawdziły. Te złote kolorki ładne ale szkoda, że taka kiepska jakość

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello!! the colors look good, such a shame that it wasn't what you expected.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. These shadows look very interesting and I see that they are not high quality :-(

    OdpowiedzUsuń
  28. Boa tarde. Obrigado pelos produtos de qualidade.

    OdpowiedzUsuń
  29. Que lindas cores!
    Pra todas as ocasiões!
    😍🥰

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam serdecznie ♡
    Niestety, nie miałam tej paletki więc trudno mi cokolwiek o niej powiedzieć. Na pierwszy rzut oka wygląda super, jednak ja stanowczo nie będę jej próbować :)
    Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz ją widzę, ale kolory mnie nie przekonują i widzę, że jakość nie powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zestaw wygląda ciekawie . Szkoda , że jakościowo jest kiepski. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  33. Osypu się nie boję, bo ja i tak najbardziej lubię malować się pyłkami, ale kolorystyka chyba nie do końca moja.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne na imprezę albo nowy rok, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam marki i nie moje kolory 🙁

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja już mam tyle cieni, że mi się nie mieszczą do wielkiej kosmetyczki :D A i tak bardzo rzadko je używam...

    OdpowiedzUsuń
  37. Cześć,
    Piękna paleta, uwielbiam te kolory na noc.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru