GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 5 lipca 2021

2723. Przesyłka od Venus Julia!

 Witajcie!

Dziś dzień radości pełen.

Oto co do mnie ostatnio zawitało w ramach wygranego rozdania u Venus Julii:



I w szczególe.

Maski do twarzy:



Paleta cieni:



Akcesoria:



Mydełko:



Przekąska:



Coś do kremowania:



Do pielęgnacji buzi:


Nie muszę chyba mówić, że taka zawartość wygranej w rozdaniu ucieszyła mnie ogromnie!

Moja radocha jest tym większa, że akurat pokończyły mi się kremy pod oczy, więc będę miała idealny moment na testowanie cudaków od Uriage.

Jeszcze raz dziękuję Venus Julii za takie cuda!

A Wy coś ostatnio wygraliście?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Congratulations on your win, such beautiful products. Enjoy! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się kolczyki i gumka do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa paczuszka : )paletka bardzo ładne opakowanie ma

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you, Kathy! My pussycats are awaiting you!

    OdpowiedzUsuń
  5. Congrulations:) thanks for your sharing..,

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna paczuszka, gratuluję wygranej i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome! I am sure you will enjoy every bit of this prize.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i udanego używania. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się ta gumka oraz paletka z eveline, super przesyłka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna przesyłka :D Najbardziej jestem ciekawa tych masek do twarzy oraz paletki cieni :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Kathy!
    Kocham wszystko, szczególnie kolczyki i wiosło.
    pozdrowienie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Los accesorios es lo que más me gusta
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej!:) Produkty do pielęgnacji buzi, maseczki i mydełko z chęcią bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boa tarde. Produtos que serão sucesso total no Brasil.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super przesyłka, z ciekawymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka miła niespodzianka. :)
    Lubię produkty Uriage, ciekawa jestem czy Tobie też przypadną do gustu. :D Intryguje mnie ta paletka cieni, nigdzie wcześniej takiej nie dostrzegłam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie:) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooh, what a pretty prize of a parcel! The purple sparkle stuff is my favorite. Congrats! :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru