GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 15 lipca 2021

2730. Revlon Professional Uniq One All In One Classsic kuracja regenerująca do wszystkich rodzajów włosów

 Witajcie!

Dziś czas na włosów odżywienie.

Będę mówić o Revlon Professional Uniq One All In One Classsic kuracja regenerująca do wszystkich rodzajów włosów.

Słowo od producenta: "Skorzystaj z 10 zalet jednego preparatu. Tyle korzyści zapewnia kuracja regenerująca do wszystkich typów włosów Revlon Professional Uniq One All In One Classic. Rewolucyjny produkt pielęgnacyjny w sprayu i bez spłukiwania rozwiąże prawie każdy problem z włosami.

Dodatkowo nadaje im odurzający zapach – najpierw poczujesz owoce w postaci soczystego ananasa, zielonego jabłka i gruszki, a potem kwiatowe zapachy piwonii, konwalii, paczuli i kwiatu pomarańczy. To wszystko zwieńczone drzewem cedrowym i malinami. Od teraz nie musisz już gromadzić w swojej łazience setek produktów do pielęgnacji włosów – wystarczy jeden.

Właściwości:

  • produkt do pielęgnacji włosów w sprayu bez spłukiwania do codziennego użycia
  • 10 działań w 1 preparacie
  • poradzi sobie prawie z każdym problemem z włosami
  • o wyjątkowo świeżym i naturalnym zapachu

10 korzyści dla pięknych włosów:

  • regeneruje suche i uszkodzone włosy
  • dodaje blasku i eliminuje elektryzowanie
  • chroni przed ciepłem
  • nadaje włosom jedwabistą miękkość
  • dzięki zawartości filtrów UVA i UVB chroni kolor
  • ułatwia rozczesywanie i prostowanie włosów
  • ułatwia rozczesanie splątanych włosów
  • wydłuża trwałość stylizacji
  • zapobiega pojawieniu się rozdwojonych końcówek
  • nadaje włosom strukturę

Sposób użycia:
Spryskaj włosy i rozczesz. Nie spłukuj."

Produkt w okazałości:





Od producenta:







Skład:



Otworek:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć na Notino.pl za ok. 80 zł.

Zapach: przyjemny, kwiatowy, słodki.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, w tonacji czerwieni i burgundu z białymi napisami od producenta. Pojemność: 150 ml. 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok używania.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że kocham odżywcze spreje do włosów miłością wszelaką. Nic tak bowiem nie działa na moje kudełki jak delikatna mgiełka regenerującego produktu. Moja czupryna jest bowiem kapryśna i pusząca się, a z racji na długościowe gabaryty - obecnie włosy sięgają mi do pasa - plącząca się. Potrzebuję zatem wielozadaniowego specyfiku, który nie dość, że ułatwi rozczesanie, to jeszcze nawilży i ułoży kudełki. Produkt Revlon Professional w każdej z tych ról spisał się dosłownie idealnie. Już po pierwszym użyciu - na umyte i podsuszone ręcznikiem włosy - zauważyłam, że sam proceder czesania oraz suszenia przebiegł szybko i bezboleśnie. Czupryna zyskała niesamowitą miękkość, blask, a także miłą dla oka objętość. I to wszystko za sprawą minimalnej ilości mazidła - na włosy od ucha w dół zaaplikowałam jedynie trzy psiknięcia.
 Także wydajność godna podziwu! Warto dodać, że gagatek nie przeciążył ani nie utłuścił mi włosów, szybko się wchłaniał oraz pięknie pachniał. Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem tego cudaka, bo zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Jedyne do czego mogę się przyczepić to regularna cena... Ale od czego są promocje na Notino.pl. Polecam!
Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy Leonia

48 komentarzy:

  1. Interesting product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  2. No cena może jest wysoka, ale jeżeli produkt jest tak wydajny jak piszesz, to wydać 80 zł na rok to wcale nie jest tak dużo. Ja się chętnie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam miniaturkę dobrze wspominam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam i nie słyszałam, ale chętnie bym wypróbowała. Faktycznie cena spora, ale kosmetyk wydaje się wydajny, więc nie jest źle:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie miałam, ale dużo o tym produkcie słyszałam i były to w większości pozytywne opinie :) Koniecznie musze wypróbować w przyszłości :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię spraye do włosów, więc na pewno wypróbowałabym go, gdyby był troszeczkę tańszy 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. a nie znam tego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię wszelkie odżywcze psikacze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I do like their products, but I haven't seen this one. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post!, thanks for sharing. X

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam napisać, że cena wysoka, ale jeśli starcza na rok, to spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I used this treatment time ago, and I like it so much!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hola! un buen producto, gracias por la recomendación. Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiedziałam, że revlon ma taki kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że jesteś zadowolona. Nie miałam go ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. This sounds very good. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  17. Taką kurację chętnie bym zastosowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że na promocjach można się obłowić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tego produktu, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. W normalnej cenie nie kupię, ale może jak trafi się duża promocja, to się zdecyduję. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru i dobrej nocy 😘😉👋

    OdpowiedzUsuń
  22. This hair product with its ten benefits , gives us much hope.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za nim. Mimo to świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  24. Good product!
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Działanie bardzo fajne i zachęcające, lecz zdecydowanie warto polować na promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Boa tarde. Obrigado pelo maravilhoso produto.

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  28. I've never used Revlon haircare products, but theirs is the only lipstick I wear. So glad that you liked it. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I like this brand for hair.

    OdpowiedzUsuń
  30. :) fajne! Przydałoby mi się do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Niewiedziałem, że mają taki produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi!
    Looks really good 🙆🏻‍♀️.
    Thanks for the review

    OdpowiedzUsuń
  33. This is a great review for this product.

    OdpowiedzUsuń
  34. Me ha gustado mucho, me lo apunto
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  35. Gracias por compartirnos tus impresiones sobre este producto. Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bela dica!
    Acho que estou precisando de um deste!

    Bom fim de semana!
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  37. Hello!! I didn't know this product, thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę zafundować moim włosom kurację odżywczą.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kojarzyłam tę markę wyłącznie z kosmetykami kolorowymi, a tu proszę jaka niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cena niestety sporawa, ale szukam czegoś nowego na moje włosy
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  41. I have been looking for this item, but haven't found it yet. Must be good!

    OdpowiedzUsuń
  42. ..świetna recenzja, nie miałam tego produktu, ale skoro jest tak dobry, to może warto spróbować? <3

    - pozdrawiam serdecznie i ciepło, uroczej niedzieli ❤

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja z Revlona często fluidy kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Before I was bleached blonde and had super dry hair, but I remember how this product completely changed my comb fights. It is a real wonder

    OdpowiedzUsuń
  45. Hola!
    Los productos Revlon son magníficos. Yo los uso hace años, en especial los acondicionadores y las mascarillas. Gracias por la reseña, me anoto el producto.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru