GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 25 sierpnia 2020

2501. Coty Vanilla Musk woda kolońska

Witajcie!

Dziś czas na coś pachnącego.

Będę mówić o Coty Vanilla Musk woda kolońska.

Słowo od producenta: "Vanilla Musk marki Coty to orientalno - waniliowe perfumy dla kobiet. Perfumy Vanilla Musk został wydane w 1994 roku. 

Nuty zapachowe: wanilia, piżmo, drzewo sandałowe i cedr."


Produkt w okazałości:





Aplikator:




 Szczegóły:

Cena i dostępność: powyższy produkt kupiłam na Allegro za ok. 20 zł.
 Zapach: waniliowy, słodki.
 Konsystencja: perfumowa.
 Opakowanie i pojemność: skromna, szklana buteleczka z plastikowym korkiem i brązowymi napisami od producenta. Pojemność: 30 ml.
  Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy używania.
  Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że te perfumy to niejaki powrót do przeszłości. Pamiętam bowiem dawne czasy, kiedy powyższą wonią psikały się panie nauczycielki w szkole podstawowej, a ja zawsze zastanawiałam się co tak uroczo pachnie ciachem. Taki właśnie jest ten zapach, niczym - wypisz-wymaluj - świeża tarta z kremem śmietankowym, wanilią i kruszonką, wyjęta dopiero z piekarnika w niedzielny poranek. Perfumy Coty odnoszą się więc do tych najwcześniejszych wspomnień zapachowych i początków mojego perfumomaniactwa. Na samym początku, po rozpyleniu produktu, wyczuwalna jest ciepła nuta wanilii, która z upływem czasu nieco łagodnieje, przechodząc w świeżość drzewa sandałowego i kokieterię piżma. Perfumy, mimo niepozornego wyglądu, są naprawdę trwałe; na skórze wyczuwam je ok. 8 godzin, a na ubraniach nawet do dwóch dni! Uważam, że produkt Coty nie zepsuł się mimo upływu lat i dalej przyciąga spore grono wielbicielek słodkich zapachów. Dla mnie osobiście jest teraz jednak za słodki i za ciastkowy, aczkolwiek myślę, że będę go używała jesienią i zimą, podczas chłodniejszych dni. Niemniej jednak, polecam.
 Ocena: 4/5


Miałyście?

Kathy Leonia

25 komentarzy:

  1. It sounds a lovely fragrance!
    Thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zapach wanilii 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest to mój ulubiony zapach, ale od czasu do czasu lubię go użyć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Obawiam się, że dla mnie byłyby zbyt słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie ten zapach jest całkowicie obcy, mam jednak słabość do wanilii i piżma

    OdpowiedzUsuń
  6. I love vanilla, as you said, for winter months

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tych perfum, cena jest kusząca + lubię słodkie zapachy ;) Tak opisałaś ten zapach, że aż mam ochotę go powąchać :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. waniliowe zapachy lubię zimą, fajnie otulają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat lubię takie słodkie zapachy. To coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wole ostre zapachy niż słodkie ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Z jednej strony, zapach wydaje się ciekawy. Z drugiej, nie wiem, czy nie byłby dla mnie zbyt słodki. Cóż, najlepiej po prostu kiedyś sprawdzić i się przekonać. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. It looks so nice, I'd like to try it!    

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam. Nie wiem czy byłby odpowiedni dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pachnie ciachem. To mi sie podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za takimi zapachami, zdecydowanie wolę energetyczną woń owoców:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie słodkie zapachy 😍
    Tej wody jeszcze nie miałam 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  17. I love the aroma of vanilla, thanks for the recommendation. I send a kiss.

    OdpowiedzUsuń
  18. wole bardziej orzeźwiające nutki zapachowe niż słodkie :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru